Mihin ihmiset pyrkivät olemalla instagramissa?
Kommentit (11)
Minä seuraan useita kanssaharrastajien tilejä ja jaan kuvia omasta harrastuksestani.
Stalkkailen vaa komeita nelikybäsiä.
T: n30
Vierailija kirjoitti:
Voimaantumiseen ja huomionhakuun.
Aikalailla mt-ongelmien esilletuomista, narsismia, trendinormoilua, paskan arjen pakoa yms. leveilyä.
Eli samaa kuin mihin tätä palstaa käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan useita kanssaharrastajien tilejä ja jaan kuvia omasta harrastuksestani.
Ja siis pyrin saamaan uusia ideoita sekä jakamaan omaa osaamistani muille.
Minä pyrin myymään tekemiäni tuotteita. Ei ole kovin hyvin kauppa käynyt, ikävä kyllä. En vaan osaa jotain, tuotteet on kyllä hyvin tehtyjä ja ei mielestäni kalliita. Voi tietysti olla, että ne ei vaan oo semmosia, mistä tykätään.
Toisekseen tykkään katsella muiden kuvia, varsinkin persoonallisia koteja. Ja hienoja luontokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ajatus tilin perustamisesta tuli itse asiassa psykiatriselta hoitajaltani. Piirrän ja maalaan omaksi ilokseni ja hoitaja kysyi olenko koskaan näyttänyt töitäni kenellekään. Mulla oli mielikuva instagramista pelkästä herutuskanavasta, mutta kun tutustuin paremmin niin olen löytänyt sieltä paljon mielenkiintoista seurattavaa ja ehkä olen ilahduttanut joitain omilla töilläni.
Taiteita tuijottelen, lähinnä muiden tekeleitä.
Yrittää hakea huomiota omalle kuntoilulleen että katsokaa minäkin urheilen, olen urheilullinen.
Voimaantumiseen ja huomionhakuun.
Aikalailla mt-ongelmien esilletuomista, narsismia, trendinormoilua, paskan arjen pakoa yms. leveilyä.