Ylioppilahja tyttärelle, mutta mitä? Budjetti 1000e
Tuli sellainen potti, etten olisi uskonut..ei kuitenkaan se Suomen paras ällämäärä :D
Mutta nyt voisi muistaa lasta isosti. Kertokaa jotain HYVIÄ lahjaideoita?:)
Kommentit (28)
Rahana ainakin itse mieluiten ottaisin, tai toinen mikä kävi mielessäni on ajokortti mikäli tytölläsi ei vielä ole sellaista. Ihana kun on tuollaisia huomaavaisia vanhempia, itse en saanut vanhemmiltani mitään yo-lahjaa pari vuotta sitten :(
Mää sain muinoin kun ylioppilaaksi kirjoitin niin porukoiltani timanttirannekorun. Tykkäsin hirmusesti ja se oli, ja on edelleen, jotain sellaista erityistä, mitä ei ihan joka päivä tule saamaan. Ellei tietty rupee rikkaaksi.
Älä tuhlaa rahojasi mihinkään tavaraan ennen kuin olet kysynyt yo:n omaa mielipidettä. Jonkun muun satasen vikatikkiostos ei harmita niin paljon kuin tonnin kamat, joista ei pidä. Edes matlalahjakorttia en ostaosi, ellei se ole toiveissa. Jos haluat pitää yllätyksen, anna rahana. Muuten juttele perusteellisesti lahjan saajan kamssa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:50"]Itse olisin halunnut aidot timantti korvikset, kun aina on ollut vain cirkoneita.
[/quote]
Kannattaa palata takaisin sinne lukioon, kun ei tuo oikeinkirjoitus oikein suju. Mitenhän pääsit edes ylioppilaaksi...? ( * Zirkoni )
[/quote]
Juu tota varmaan kysytään lukion kokeissa.
Itse sain todella hyvän Asuksen läppärin. Noin 800 euron kone olisiko ollut. Se viihdytti ja oli hyvinkin hyödyllinen jatko-opinnoissa kun kaikki tehtävät ja tiedonhaku tapahtuu tietokoneella. Jaksoi pyörittää pelejäkin hyvin :)
Tonni rahaa.. Mä en saa isältäni mitään... Yh