Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna juoda viikolla

Vierailija
18.05.2015 |

Juu, ymmärrän kyllä ettei pitäisi eikä saisi ja ei ole suotavaa tällainen, mutta tykkään vetästä suurinpiirtein joka toinen päivä 2-3 siideriä töitten jälkeen samalla kun laitan ruokaa, siivoon ja niin edelleen. Miehen mielestä ja varmaan tilastojen ja suositustenkin mielestä mulla on ongelmia tämän alkoholin käytön suhteen. Mutta helvetti. Mulla on vaativa työ ja vaativa arki, enkä tuolla tissuttelulla muutu kovinkaan erilaiseksi ihmiseksi, ainoastaan puunailen ne paskaset vessanpöntöt pienemmällä vitutuksella ja töissään en koskaan krapulassa ole. Kaikki mennyt siellä tosi hyvin. Eli mitäpä teen? Lopetan juomisen ja alan kiukkusemmaksi vai voisko tästä jotenkin miehen kanssa keskustella vielä? Hän itse harrastaa vkl-lärvejä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkoholisti.

Vierailija
2/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori AP, voit kyllä jatkaa selittelyä vaativasta työsta  jne mutta jos on pakko tissutella, on ongelma. That's it.

Mitä tulee mieheesi, niin humalaan asti juominen ei ole normaalia edes kerran viikossa.  Ymmärrän jos nuorena tulee  itsekunkin juotua itsensä  känniin kun ei tiedä  miten paljon kroppa kestää mutta jos sitä tekee vielä  täytettyään 25 ja parisuhteellisena, silloin on ongelma.

Summa summarum: kummallakin teistä on  jonkin sortin ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa muutama vuosi sitten huomasin kuinka kiva on muutamana iltana viikossa töitten jälkeen siivotessa ja ruokaa laittaessa tissutella pari sidua.no sitten 2viikon lomalla teinkin niin joka ilta ja jumankauta että kävi ahdistamaan!silloin päätin ettei elämän kuulu olla näin "kivaa"enkä ole kolmee vuoteen juonnu tippaakaa.

Vierailija
4/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:52"]

Juu, ymmärrän kyllä ettei pitäisi eikä saisi ja ei ole suotavaa tällainen, mutta tykkään vetästä suurinpiirtein joka toinen päivä 2-3 siideriä töitten jälkeen samalla kun laitan ruokaa, siivoon ja niin edelleen. Miehen mielestä ja varmaan tilastojen ja suositustenkin mielestä mulla on ongelmia tämän alkoholin käytön suhteen. Mutta helvetti. Mulla on vaativa työ ja vaativa arki, enkä tuolla tissuttelulla muutu kovinkaan erilaiseksi ihmiseksi, ainoastaan puunailen ne paskaset vessanpöntöt pienemmällä vitutuksella ja töissään en koskaan krapulassa ole. Kaikki mennyt siellä tosi hyvin. Eli mitäpä teen? Lopetan juomisen ja alan kiukkusemmaksi vai voisko tästä jotenkin miehen kanssa keskustella vielä? Hän itse harrastaa vkl-lärvejä.

[/quote]

Lopeta se juominen ja kasva aikuiseksi.

Keitä kahvit jos osaat ja juo sitä.

Vierailija
5/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva juoda lasi viiniä ruuan kanssa töiden jälkeen ja siinä se. Jonain viikkona saatan juoda sen lasin vaikka joka päivä, joinain viikkoina en yhtään. Monen on vieläkin vaikee sisäistää kohtuukäyttö. Vaihtoehtoina on vetää joko täysin naamat tai ei juoda tippaakaan. 

Vierailija
6/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku vain on semmoisia nipottajia tai muuten vain vaikeita. Itse en koskaan ole edes ajatellut kieltää parin kaljan ottamista mitä muija tekee usein. Tosin meistä ei kumpikaan nipota pikku jutuista. Itse olen työtön ja jos päätän ostaa laatikon kaljaa niin ainoa pyyntö on etten melua. Ihan kohtuullista kun toisen pitää herätä aikaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi