Elina Kottonen radio-NOVASTA! Olenkohan ainoa
joka ei voi ko naista kuunnella? Hän huutaa ja paasaa. Ja se kamala nasaali-ääni! Vaihdan heti kanavan kun tämä aloittaa! Olen laittanut palautetta, mutta se mitään auta.
Mikä ja mistä hän on Novalle otettu?
Kommentit (17)
Elina "lässynlässyn" Kottonen. Liikaa seli-seli-selityksyksiä. Miksi sun pitää selittää juurtajaksaen, ei jaksa kuunnella sun juttujas....
Minna Kuukka, änkyti, änkyti..äää
Kaksi todella ärsyttävää naisääntä Radio-Novalla.
Joo, ja ne jutut on niin lapsellisia ettei kestä kuunnella, aikuinen eukko ja istuu pinkit lasit päässä koko ajan!! Voi jeesus, kyllä jätkiä radio rockissa naurattaa, säälittää se äijä;(
Minäkin olen alkanut tympääntyä Radio-Novaan.
Elina oli ihan kiva aikoinaan voicen aamuissa.
Sen mies on voicen iltapäivässä.
Onko hänen sukunimensä vaihtunut? Oliko joskus juontamassa beebeetä?
Onpa seksikäs nainen! Oon ollut aikoinaan ihan kuumana häneen, mutta olin jo unohtanut koko naisen olemassaolon.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:27"]Onko hänen sukunimensä vaihtunut? Oliko joskus juontamassa beebeetä?
Onpa seksikäs nainen! Oon ollut aikoinaan ihan kuumana häneen, mutta olin jo unohtanut koko naisen olemassaolon.
[/quote]
Joo oli ennen Viitanen ja juonsi laatuohjelma BB:tä
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:27"]Onko hänen sukunimensä vaihtunut? Oliko joskus juontamassa beebeetä? Onpa seksikäs nainen! Oon ollut aikoinaan ihan kuumana häneen, mutta olin jo unohtanut koko naisen olemassaolon. [/quote] Joo oli ennen Viitanen ja juonsi laatuohjelma BB:tä
[/quote]
Haluaisin tehdä seksiä hänen kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:27"]Onko hänen sukunimensä vaihtunut? Oliko joskus juontamassa beebeetä? Onpa seksikäs nainen! Oon ollut aikoinaan ihan kuumana häneen, mutta olin jo unohtanut koko naisen olemassaolon. [/quote] Joo oli ennen Viitanen ja juonsi laatuohjelma BB:tä
[/quote]
[/quote]
Miten uskot asiaan auttavan että kerrot siitä minulle?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:50"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:27"]Onko hänen sukunimensä vaihtunut? Oliko joskus juontamassa beebeetä? Onpa seksikäs nainen! Oon ollut aikoinaan ihan kuumana häneen, mutta olin jo unohtanut koko naisen olemassaolon. [/quote] Joo oli ennen Viitanen ja juonsi laatuohjelma BB:tä [/quote] Haluaisin tehdä seksiä hänen kanssaan. [/quote] Miten uskot asiaan auttavan että kerrot siitä minulle?
[/quote]
Oli vaan pakko saada se sydämeltäni.
Mä en myöskään voi sietää Elinaa. En koskaan kuuntele Novan keskipäivää, hyi!
En ole kuunnellut Elina mutta miehensä Lauri on yksi mun inhokkijuontajista, hyi. Typerät ja liioitellut, mauttomat jutut.
Miehensä on ainakin ihan tomppeli, eli en epäile.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:50"]
[/quote]
[/quote]
Minä myös.
Elina on ok, mutta Pimiän maiskutukset ei. Onneks jäi lomalle.
Koko radio Novahan on silkkaa paskaa eritoten soittolista. En voi ymmärtää ihmisiä, jotka kuuntelevat tuota kanavaa.