Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä jotkut ”läheiset” jotka toistuvasti kieltäytyvät yhteisistä matkoista tai tekemisestä

Vierailija
19.01.2022 |

Aina keksimällä jonkun tekosyyn, ja sitten kuitenkin lähtemällä vastaavaan paikkaan? Meillä on, ja mietimme syytä. Luulimme että olemme hyvissä väleissä ☹️

Eivät ole päässeet käymään rakentamassamme talossakaan, kun yhtenäkään viikonloppuna ei sovi. 🤷‍♀️🤷‍♀️

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole, mutta olen itse se, joka kieltäytyy, koska en vain halua olla toisista kiinni matkalla. On paljon mukavampaa mennä omien halujen  mukaan kuin suunnitella menoja toisten kanssa. Ja oikeasti pelottaa sekin, että näiden ystävien kanssa on ehkä matkalla sama kuin täälläkin, että minä olen tarpeen vain vaikeuksissa, toki autan mielelläni, mutta voisi sitä joskus poiketa apua pyytämättäkin.

Vierailija
22/24 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät halua viettää aikaa kanssanne?

Minä ja mieheni teemme tuota niille, joiden seurassa emme syystä tai toisesta viihdy. Miksi lähteä matkalle seurueella, jossa ei viihdy? Miten tämä asia pitäisi mielestänne sitten ilmaista, jos ette osaa rivien välistä lukea?

”Samanikäiset lapset ja samanlainen varallisuus” ei todella ole mikään syy viettää aikaa yhdessä. Kyse on siitä, miten kenenkin kanssa viihtyy vai viihtyykö. Onko hauskaa.

Kauheaa kuulla ☹️

Vaikutatte ilkeiltä ihmisiltä

On ihmisiä, jotka matkailevat ennemmin pienellä seurueella kuten oma perhe kuin isolla seurueella, jossa joudutaan aikatauluttamaan päivää ja tekemään kompromisseja... Ei tunnu enää lomalle.

-ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkusta ihmisten kanssa, joiden seurassa en viihdy pari tuntia pitempään.

Vierailija
24/24 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks te pyytelette edes. Unohtakaa tälläiset jotka eivät vastaa/ keksivät jotain tekosyitä.

Kuka normaali mukava ihminen ei vastaa MITÄÄN viestiin tai kutsuun? Täysijärkinen vastaa: voi kiitos, ihana idea ja mukana ollaan!

?????????????  Sinusta "täysijärkisen" määritelmä on, että haluaa mennä aivan jokaiseen paikkaan mihin kutsutaan, ja osallistua kaikkeen? 

Entä jos ei ole ihana idea, silloin ei saa kieltäytyä?

Vastata toki pitää, mutta se että kieltäytyy jostain ehdotetusta kutsusta tms. ei todellakaan merkitse että ihminen ei ole täysijärkinen. Voi olla vaikka mitä syitä miksi ei halua osallistua.