Vihje naisille: Kun haluatte näyttää tosi upeilta joko juhlissa tai treffeillä, älkää laskeko hiuksianne vapaaksi.
Vaan sitokaa ne ylös. Ponihäntä on jo paljon parempi, mutta sellainen häsäkkä pään päällä, en tiedä onko sille nimeä, mutta se on vastustamaton.
EN ole kertaakan nähnyt naista joka olisi paremman näköinen hiukset auki. Lyhyt hiuksiset ovat asia erikseen.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte näyttää hyviltä niin jättäkää ne meikit vähemmälle.
Täällä taas paasaa joku joka ei erota meikitöntä meikatusta.
Monasti ihastunut naiseen jolla on hiukset ylhäällä ja sitten tulee treffeille avoimin hiuksin. Plääääh!
Boring!
”Oletko aina laittanut hiuksesi väärin? Näin voit miellyttää miehiä enemmän!”
Kunnon iltapäivälehtien roskajuttujen tasoa taas tällaiset jutut.
Makuja on monia. Miksi minun pitäisi sinun silmiäsi miellyttää?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko niin kamalaa näyttää hyvältä muiden silmissä?
Ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti.
Kerrotko jatkuvasti myös nuorille naisille, että heidän tulisi hymyillä enemmän?
Näytän paremmalta hiukset auki, juhlakampauskin vain osittain kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti.
Sinun silmäsi != muiden silmät
Entä jos minulle on tärkeämpää näyttää tosi hyvältä oman puolisoni silmissä kuin ap:n silmissä?
Vierailija kirjoitti:
Ylösnostetut hiukset ja pari sellaista roikkuvaa edessä tai sivuilla on tosi nätti lookki kyllä. En tiedä nimeä tuolle kampaukselle mutta paljon sitä ainakin iltapukujen kanssa näkee.
Svinrygg eli suomeksi sianselkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti.
Minulle riittää se, että näytän hyvältä omaan silmääni, rajallisuuksieni rajoissa. Jos tahdon toisten silmien hyväksyntää, etsin sellaisen, jonka silmää miellytän, oli hiukseni auki tai kiinni.🤷♀️
Eli naisella pitää olla pitkät hiukset, mutta ne pitää olla kiinni. Ok. Jolloin näyttää lyhythiuksiselta.
Ei kaikille sovi hiukset ylhäällä. Minulla molemmat näyttää peilissä ok, mutta tukka kiinni/ylhäällä näyttää kuvissa ihan hirveältä. Siis jotenkin korostaa kasvojen jyrkkiä muotoja.
En ole koskaan nähnyt niasta joka olisi paremman näköinen hiukset alhaalla. Tosi on.
Onko muka ALceira paremman näköinen hiukset auki?
Vierailija kirjoitti:
Eli naisella pitää olla pitkät hiukset, mutta ne pitää olla kiinni. Ok. Jolloin näyttää lyhythiuksiselta.
Tätä itsekin olen miettinyt. Naisilla "pitäisi" monen mielestä olla pitkät hiukset, mutta kiinni laitettuinahan ne näyttävät varsin samalta kuin hyvin leikatut lyhyet hiukset. Silti toinen on mörkö ja toinen ei.
Kaikkien päänmuoto nyt ei vaan sovi hiusten kiinnipitämiselle. Eli päin vastoin näyttää kyllä huomattavasti rumemmalta hiukset kiinni, kuin auki. Esim. leveä leuka tai paksut posket, niin näitä ei kyllä kiinniolevat hiukset imartele, tiedän ihan henk. koht. kokemuksesta.
Entä jos se tosiaaan näyttää paremmalta kun on hiukset ylhäällä.
Kiinan neitokainen näyttää pitkien hiuksien mallia
Hyvä vinkki. Yleensä itse tietää parhaiten, mikä itsellä näyttää hyvältä.