Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihje naisille: Kun haluatte näyttää tosi upeilta joko juhlissa tai treffeillä, älkää laskeko hiuksianne vapaaksi.

Vierailija
19.01.2022 |

Vaan sitokaa ne ylös. Ponihäntä on jo paljon parempi, mutta sellainen häsäkkä pään päällä, en tiedä onko sille nimeä, mutta se on vastustamaton.
EN ole kertaakan nähnyt naista joka olisi paremman näköinen hiukset auki. Lyhyt hiuksiset ovat asia erikseen.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin henkilökohtaisesti auki olevat pitkät hiukset vanhentaa. Eli itse kyllä nostaisin mieluiten hiukset kiinni. Osalle sopii kyllä avoimena olevat hiuksetkin.

Vierailija
2/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten pitkissä hiuksissa ylöspäin takaraivolle nostetut hiukset tai kampaus ryhdistävät kasvojen ilmettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä juhlissa? Jos juhlien pukukoodina on "Juhlapuku", daamien hiukset pitäisi kammata ja laitella ylös kiinni. Koodista poikkeaminen ei kai kuitenkaan aiheuta sen kummempaa skandaalia.

Vierailija
4/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitse näyttää upealta. Miksi pitäisi?

Vierailija
5/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioitahan nämä ovat. Kaikki ovat yksilöitä ja pitkät kauniit hoidetut hiukset voivat säväyttää. Tai siis varmasti säväyttävät :)

Mutta samaa mieltä Ap:n kanssa ylös nostetuista hiuksista. Monta kertaa olen vähintään ihastunut... 

Vierailija
6/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte näyttää hyviltä niin jättäkää ne meikit vähemmälle.

Vierailija
7/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiitos tiedosta

Vierailija
8/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi just kassialmat näyttää niin viehättäviltä.

Vierailija
9/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylösnostetut hiukset ja pari sellaista roikkuvaa edessä tai sivuilla on tosi nätti lookki kyllä. En tiedä nimeä tuolle kampaukselle mutta paljon sitä ainakin iltapukujen kanssa näkee.

Vierailija
10/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvitse näyttää upealta. Miksi pitäisi?

Ei tietenkään. Se on oma valintasi.

Oletko koskaan miettinyt miksi luonnossa niin monet kasvit ja eläimet ovat niin kauniita kirjavine värisävyineen. Kauneus on osa elämää. Mutta ei pakollista.

Vierailija
11/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas pidän avonaisista hiuksista ja näytän mielestäni kauniimmalta hiukset auki joko suorana tai lievästi laineille kiharrettuna.

Sama muuten Sarah Jessica Parkerissa. Uudessa SATC-sarjassa hänellä liian usein kireä nuttura mikä tekee kasvoista kolhon näköiset. Muutamassa kohtauksessa kun hiukset ovat olleet auki ja laineilla, näyttää paljon pehmeämmältä.

Tosin mitäpä tuo SJP mulle on velkaa hiuksillaan.

Vierailija
12/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison mielestä näytän paremmalta hiukset auki.

Vierailija
13/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti käsitellyt hiukset avoimena voivat olla hyvännäköiset, vaikka "kasassa pysyvät" hiukset ovat yleensä se paras tapa. Hiuksien pitää näyttää myös paksuilta. Harvalle käy ohuelta näyttävät. Pään takaosaan painottuva kampaus on hyvin naisellinen. Otsatukka top 1 tyyli, jos naama on sopiva.

Vierailija
14/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlakampaukseen kuuluu, että hiukset ovat kiinni. Muihin tilanteisiin en kaipaa neuvojasi. Ensitreffeillä hiukseni muistaakseni olivat ponnarilla, mutta sen jälkeen on puoliso saanut nähdä ne aivan sellaisina kuin itse olen halunnut pitää; auki, kiinni, lyhyeksi leikattuina, polkkana jne.

Jos hänellä on fetissi nutturoihin niin hän voi ihan vapaasti kasvattaa hiuksensa ja laittaa ne nutturalle.

Vierailija
15/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi just kassialmat näyttää niin viehättäviltä.

:-Dso true

Vierailija
16/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omituinen hiusraja, ruma leukalinja ja ruman mallinen pää ja näytän paremmalta hiukset auki, kun saan piilotettua nuo virheet. Näytän karmealta sellaisessa tiukasti päänmyötäisessä ponnarissa. (Ja niin näyttää moni muukin)

Vierailija
17/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas pidän avonaisista hiuksista ja näytän mielestäni kauniimmalta hiukset auki joko suorana tai lievästi laineille kiharrettuna.

Sama muuten Sarah Jessica Parkerissa. Uudessa SATC-sarjassa hänellä liian usein kireä nuttura mikä tekee kasvoista kolhon näköiset. Muutamassa kohtauksessa kun hiukset ovat olleet auki ja laineilla, näyttää paljon pehmeämmältä.

Tosin mitäpä tuo SJP mulle on velkaa hiuksillaan.

Nyt puhuttiin poninhännistä, ei poneista.

Vierailija
18/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös nostetuilla hiuksilla voi huijata tosi kivasti. Mulla on vyötärölle ulottuvat paksut hiukset, mutta ylös nostettuna ne näyttää ihan samalta kuin naisen, jonka hiukset on lyhyemmät ja ohuemmat ja joka on joutunut laittamaan vähän lisätäytettä kampaukseen.

Vierailija
19/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on omituinen hiusraja, ruma leukalinja ja ruman mallinen pää ja näytän paremmalta hiukset auki, kun saan piilotettua nuo virheet. Näytän karmealta sellaisessa tiukasti päänmyötäisessä ponnarissa. (Ja niin näyttää moni muukin)

Mulla on iso otsa ja ponnarilla mulla oli omituisen muotoiset kasvot. Nyt mulla on otsis ja vaikka hiukset on vaan ponnarilla, mä näytän (omasta mielestäni) tosi hyvältä, kun se otsis tasapainottaa kasvoja. Lisäksi mä näytän siltä, että olisin tehnyt jotain hiuksilleni, vaikka oikeasti ne on vaan sillä normaalilla suttuponnarilla.

Vierailija
20/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihje naisille: Kun haluatte näyttää tosi upeilta joko juhlissa tai treffeillä, laittakaa hiukset just niinkuin hyvältä tuntuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän