GALLUP: YO-todistuksesi ja mitä opiskelet/opiskelit?
Kommentit (218)
EEEEMC, lääkis, ekalla sisään. Vanhemmat erosivat abivuonna ja äidin alkoholinkäyttö riistäytyi käsistä, ei ollut paras hetki kirjoituksille.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:53"]BCMMEC, lääketiede. En panostanut lainkaan yo-kirjoituksiin vaan koko abivuoden pelkästään pääsykokeeseen. Pääsinkin ensiyrittämällä sisään. Enkä edes lukenut pitkää matikkaa.
[/quote]oot varmasti mies
[/quote]
Kiinnostaisi todellakin tietää millä perusteella joku väittäisi näin? Ideoita kellään? Eikö nainen kykenisi vastaavanlaiseen ratkaisuun? Miksi ei?
E, E, C, C, M, B
Erityisopettaja olen nykyään. Minulla on myös kaksi muuta akateemista tutkintoa. Gradusta sain E:n ja tein sen töiden ohessa.
LLMMMM, lääkis. Kirjoitin aikana, jolloin ei vielä E:tä.
EMMCCCCB, muotoilija, eli noillakaan kirjaimilla en koskaan tehnyt paskaakaan :D sisäänpääsyyn katsottiin vain pääsykoetulokset ja kokeisiin ennakkotehtävillä.
Vanhanmalliset
LLLLMCC ja valmistunut kauppakorkeakoulusta
LLMMCA, aikana ennen eximiaa. Toimintaterapeutti.
LLLMMM aikana ennen eximiaa, tutkinnon hajautusmahdollisuutta, ainereaalia ja yli kuuden aineen kirjoitusmahdollisuutta.
Aineet A-englanti, B-ruotsi, C-saksa, äidinkieli, D-ranska ja reaali.
Olen FM, puheterapeutti, ja niitä hommia on riittänyt.
MMMCB, opiskelin AMK-restonomiksi
MMMMM, täys ämmä :D opiskelen sosionomiksi
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:04"]
EMMMM aika keskitasoisesti meni :/ en pysty keskittymään tilanteissa, joissa on paljon ihmisiä ja häslinkiä. Myös se tuntien istuminen paikoillaan oli aika vaikeeta ja vei keskttymistä pois itse asiasta. Juuri valmistuin sairaanhoitajaksi ja työskentelen tällä hetkellä sairaanhoitajana sairaalassa.
[/quote]
C on keskitasoa.
Vinkki: Kurkkaa Gaussin käyrä.