GALLUP: YO-todistuksesi ja mitä opiskelet/opiskelit?
Kommentit (218)
Äidinkieli B
Ruotsi L
Englanti B
Psykologia L
Matematiikka E
Hävettää :).
Opiskelen sosionomiksi.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:02"]
LEEEEM
DI
[/quote]
LLLLMM (aikana ennen E:tä)
myös DI
EEEMMM, kaikenlaisia luonnontieteitä opiskelen HY:ssä. Näistä olis tarkoitus löytää se oma juttu.
LLLMMC. Kätilö, sittemmin terveystieteiden maisteri.
LECCB varhaiskasvatusta opiskelen
LLEEMMC
Lastentarhanopettajaksi opiskelen
LLLEEM. Laudatur tuli englannista, Ruotsista ja reaalista. Eximiat saksa ja venäjä. Äidinkielestä magna. Opiskelin yliopistossa englantia, yhteiskuntatietä ja sitä sun tätä, en vieläkään ole valmistunut, töissä olen oollut opettajana ja tehnyt muutakin opetusalan hommaa.
LEEEC. Sairaanhoitaja, ensi syksynä toivottavasti bioanalyytikko.
LLLLC. Näillä papereilla suomen kielen opiskelijaksi.
L L M M C. Järjestyksessä englanti, ruotsi, äidinkieli, reaali (fysiikka, kemia, biologia) sekä pitkä matematiikka. Lääkikseen oli kaikki tähdätty vaikka kielet ja kirjoittaminen oli parasta. Opiskelin luonnontieteitä ja tietojenkäsittelyä, mutta bianalyytikko olen. Englanti yhä rakas harrastus jota tarvitsen työssäni tietojärjestelmien parissa. Tarvitsen kyllä kovasti myös kirjoitustaitoa. Tykkään työstäni.
MMMCB, lukion jälkeen opiskelin amiksessa ammatin, jota en ole voinut terveydentilan vuoksi harjoittaa, uudelleenkoulutus hakusessa nyt muutaman työttömyysvuoden jälkeen
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:06"]L L M M C. Järjestyksessä englanti, ruotsi, äidinkieli, reaali (fysiikka, kemia, biologia) sekä pitkä matematiikka. Lääkikseen oli kaikki tähdätty vaikka kielet ja kirjoittaminen oli parasta. Opiskelin luonnontieteitä ja tietojenkäsittelyä, mutta bianalyytikko olen. Englanti yhä rakas harrastus jota tarvitsen työssäni tietojärjestelmien parissa. Tarvitsen kyllä kovasti myös kirjoitustaitoa. Tykkään työstäni.
[/quote]Ja ai niin, rakastan matematiikkaa. Ois panostanu enemmän jo lukioaikaan, ois kirjottanu paremmin. Toisaalta, eipä ole yo-todistus tainnut painaa missään mitään.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:58"]CBBBBA, opiskelen oikeustieteellisessä. Luin lukiossa "vääriä" aineita (pitkä matikka, fysiikka yms) enkä sitten jaksanut panostaa. Nyt kun luen sitä mikä kiinnostaa niin kursseista tippuu melkeinpä aina 4-5
[/quote]
Miksi tollasta paskaa riviä peukutetaa?
LMCB siihen aikaan kun E:aa ei ollut ja pakollisia aineita oli 4, mulla äidinkieli, reaali, ruotsi ja englanti. Lähihoitaja olen ollut jo 20v.
LLLEM valtio-opista tein gradun (:
LEEMC, DI