Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehelläsi vuosikaudet samat kainalokarvat?

Vierailija
18.05.2015 |

vai ajeleeko välillä pois? Itse ajattelisin, että samojen karvojen pitäminen vuositolkulla on aika epähygieenistä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"The growth phases of hair vary on different parts of the body. For example, a hair on the head may grow up to 6 years and then  spend 4 months resting. Armpit hair grows for about 4 months but can spend 3 months resting. Leg hair grows for 4 months and can spend about 5 months resting. Telogen phase in most areas is about 3-4 months except for the upper lip which is 6 weeks."

Eli nopsaan vaihtuu kuitenkin.

Vierailija
2/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme kertaa vuoteen, no onko se sitten usein. Ja mitä ylähuuleen, siinä vain kuusi viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko mun hiukset tosiaan kans vuosikausia vanhat???? Vaik pesen niitä niin onhan se kamalaa kun tajusin just et ne kasvaa 12 cm vuodessa ja mul on puoli metriä pitkät hiukset niin 50 cm jaettuna 12 on yli 4 vuotta! Yli neljä vuotta vanhoja hiuksiAaaaaarghhh!!!

Vierailija
4/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa kerran kaks viikossa pois. Pitää itsestään upeasti huolta, tämä nyt vain yksi esimerkki :)

Vierailija
5/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen shampoolla ja hoitoaineella mun kainalokarvat joka päivä. Kerran kuukaudessa käyn leikkauttamassa latvat. Kaksihaaraiset pois! Joskus laitatan kainalopermiksen.

Vierailija
6/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiku meillä mies leikkaa, letittää ja värjää aina uusimman muodin mukaan kainalokarvansa ;) käyttää joskus myös tupeita ettei ole aina ne samat karvat!!!

Vierailija
7/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:44"]Mä pesen shampoolla ja hoitoaineella mun kainalokarvat joka päivä. Kerran kuukaudessa käyn leikkauttamassa latvat. Kaksihaaraiset pois! Joskus laitatan kainalopermiksen.
[/quote]
Ootko värjänny tai ottanut pehmennyksiä?

Vierailija
8/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelee välillä aina pois. Kasvaa uudet (puhtaammat hänen mielestään) karvat tilalle kerralla.

Vierailija
9/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni leikkaa peniksensä irti aina viikkoa ennen juhannusta. Kiva maistella juhannussaunassa tuoretta ja raikasta kikkeliä.

Vierailija
10/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se vaihtaa ne aina vuosittain maaliskuun toinen torstai.

Vierailija
11/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun se vaihtaa ne pari kertaa vuodessa, keväisin ja syksyisin. Talveksi se vaihtaa sellaiset vähän tuuheammat ja kesällä sitten riittää vain muutama haiven. Karvanlähtöaika onkin meidän perheessä aika haastavaa, ärsyttää ne kainalokarvat siellä ja täällä.

Vierailija
12/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat vanhat sillä taitaa olla vuodesta 1982. Haiseehanne mutta kyl niihin on jo tottunut, vieressä kävelen ja osaan jo välttää päälle astumista.

Vierailija
13/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:44"]Mä pesen shampoolla ja hoitoaineella mun kainalokarvat joka päivä. Kerran kuukaudessa käyn leikkauttamassa latvat. Kaksihaaraiset pois! Joskus laitatan kainalopermiksen. [/quote] Ootko värjänny tai ottanut pehmennyksiä?

[/quote]

Raidat otin kerran, kivat tuli!

Vierailija
14/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia klipsipidennyksistä kainaloissa? Mulla oli hetken aikaa teippipidennykset, mutta ne olivat vähän hankalat kun hikoilen urheillessa paljon.

Vierailija
15/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kyllä tullu huommattua että keväisin imuria pitää liikuttaa päivittäin kun ihan karvatupsuja löytyy sieltä täältä.. huija, syksyllä sitten vaihtuu uudelleen.. pitää harjata mies kun tulee töistä niin on vähemmän siivottavaa.

Vierailija
16/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei AP! vaihda miestä niin saat uudet karvat samalla :)

Vierailija
17/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kun kysyn, mutta:
Onko sun päässä jotain vikaa..?

Vierailija
18/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä kainalokarvat uusiutuu jatkuvasti, kuten muukin karvoitus. Vanhat karvat putoaa pois ja uusia kasvaa tilalle. Itsellä näin toimii mm.  ripset ja kulmakarvat. Ehkä ollaan jotain luonnonoikkuja molemmat.

Vierailija
19/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
20/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:14"]

Anteeksi, kun kysyn, mutta: Onko sun päässä jotain vikaa..?

[/quote]

Ei mutta ajattelin, että kannattaisihan ne ajaa pois välillä, niin kasvaa uudet raikkaat tilalle.