Poikaystävä jätti ja laittoi viestin "olit mulle pelkkä reikä"
Ei edes kasvokkain vaan whatsapp-viestillä. Täytän kohta 18, mutta itkettää silti. Seurustelimme melkein 2 vuotta. Eikä täällä ole enää ketään lohduttamassa kun muutin opiskelemaan toiseen kaupunkiin.
Kommentit (30)
yllättävän pian tulee aika jolloin voit vastata hänelle, minä olen arvokas nainen joka ansaitsen ja tarvitsen rakkautta mieheltäni. sinä et ole sellainen mies joka olisi osannut minua turvallisesti rakastaa joten todellakin parempi että erosimme.
Olisi hyvä kuulla myös se toinen puoli tarinasta.
Tiedättekö, mistä tietää, että avaus on trollausta? Aloittaja ei ole kommentoinut viestejä mitenkään.
Jos ois ollu noin, se ei olis vaivautunu laittamaan viestiä ollenkaan. Sillä on paha mieli erosta, ja halusi loukata sua.
No nyt on löytynyt oikea yksisarvinen eli teinkpoika, joka vapaaehtoisesti luopuu seksistä.
Miksi muutat kaupungista toiseen kesken opintojen?
Ehkä hän piti sinua vain miellyttävänä keskusteluseurana, ja tarkoitti reiällä suutasi?
Joskus asiat ovat juuri toisin päin kuin sanotaan.
Poikaystävälläsi oli kuin olikin tunteita sinua kohtaan, arvelen, siksi hän sanoo noin.
Tsemppiä sinulle tähän vaikeaan erotilanteeseen! Toivon, että pääset eteenpäin vahvempana ihmisenä!
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin laittanut viestin sille, että olet kaikille naisille pelkkä m"%ulk&%$ku.😅
Minä taas olisin laittanut viestin, että olit pelkkä k:n korvike. Mutta olenkin mies ja siksi varmaan lähtökohtaisesti ilkeämpi.
Vastaat sille vain, että ”Ei se mitään, sinäkin olit minulle pelkkä kyr*änkantoteline. Ei muistella pahalla!”