Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ravintolassa saa niin harvoin pihvin mediumina

Vierailija
18.05.2015 |

Olen melkein joka kerta lähettänyt kypsän pihvin takaisin keittiöön, vaikka olen tilannut mediumin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:45"]

Nainen tahtoo useimmiten pihvinsä pilalle kypsennettynä, koska pelkää kuollakseen että se on raakaa. Mies taas haluaa pihvinsä mahdollisimman raakana, koska kovat karjut syövät veristä lihaa ja tekevät naisiin vaikutuksen. Medium jää tässä kisassa väliinputoajaksi, eivätkä kokit oivalla että sellaisenkin joku voi ihan oikeasti haluta.

[/quote]

Meillä ainakin mies haluaa pilata kaiken lihan sillä, että ne pitää olla umpikypsiä... Minusta pihvin pitää olla mehevä medium. Punaviinillä, kiitos.

Vierailija
22/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:05"]"Medium miinus" kannattaa sanoa. Silloin kokki tietää että asiakas todellakin tietää mitä haluaa -kertaakaan en ole joutunut lähettämään pihviä takaisin keittiöön. [/quote] Olen kokeillut tätäkin ja silti tulee kypsää. Kokit vihaa mua selkeesti :D

[/quote]

Tai sitten se pihvi on jo ruokatehtaassa paistettu täysin kypsäksi, eikä kokki sitä enää mikrossa pysty mediumiksi palauttamaan. Jos se on "äitien paistamaa", niin se on taatusti kypsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan