Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sanat ja teot eivät kohtaa

Vierailija
19.01.2022 |

Olen seurustellut miesystäväni kanssa pian vuoden. Alussa hän vaikutti puheidensa takia unelmien mieheltä. Karu totuus on kuitenkin ruennut paljastumaan, ja minusta tuntuu että iso osa hänen puheistaan on vain "myyntipuhetta". Hän ei myöskään kuuntele toiveitani. Tai siis kuuntelee ja on hyvin ymmärtäväinen ja halukas yrittämään, mutta se vain jää puheen tasolle. Kun hän esimerkiksi kertoo että haluaisi miellyttää minua seksiin liittyvissä asioissa ja toivoo että kertoisin mikä tuntuu hyvältä jne, niin kertomastani huolimatta hän jatkaa ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Olen monta kertaa yrittänyt sanoa, mutta muutosta ei ole asiaan tullut. Ikäänkuin hän olisi päättänyt puolestani että minkä pitäisi tuntua hyvältä ja hän kyselee vain että kuulostaisi hyvältä miesystävältä.

Hän viettää melko paljon aikaa kotonani ja olen toivonut tiettyjä asioita joista olen tarkka. Hänen vastauksensa on luokkaa "tottakai, teen itsekin kotona niin" ja sitten hän tekee juuri niin kuin olen toivonut että hän EI tekisi. Esimerkiksi jos sanoisin että toivoisin että hän ei joisi limsaa pullon suusta, ja hän vastaisi "en tietenkään, kotona juon lasista vaikka olen yksin" ja menisi siitä jääkaapilleni juomaan limsaa suoraan pullosta.

Lisäksi miehen asenteessa minua kohtaan on jotain outoa. Hän kertoo rakastavansa ja että olen kaikkea mitä hän on toivonut. Hän suhtautuu huumoriini jotenkin omituisesti ja ehkä jopa halveksuvasti. Kun olen maininnut hänelle, niin vastaus on että olen yksi hauskimmista ihmisistä kenet hän tuntee. Ja hänen asenteensa huumoriani kohtaan ei todellakaan vaikuta siltä mitä hän kertoo minusta ajattelevansa. Ja tämä ei ole edes ainoa asia jossa on käynyt juuri samalla tavalla. Koen halveksuntaa tms ja asiasta mainittuani olenkin maailman eniten sitä ja tätä. Hieman ristiriitaista...

Tämä on erittäin ärsyttävää! En haluaisi sanoa samoista asioista montaa kertaa koska sitten tuntuu että vain "valitan" asioista, ja tokkopa tuo auttaa vaikka kuinka asioista jankkaisin. Onko tässä nyt kyse jostain huolestuttavasta joka mahdollisesti pahenee jossain vaiheessa? Jotain outoa tässä ainakin on.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä nyt on paljonkin outoa. Miksi olet edelleen miehen kanssa? Eihän tuosta tule mitään, kun hän on pelkkä huijari, kyllähän sen nyt jo vuoden aikana on huomannut. Ei tuo tilanne tuosta siis ikinä tule paranemaan.

Jos puheet ja teot ovat ristiriidassa, usko tekoja.

Vierailija
2/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat valehtelevat, teot eivät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi älä aina valita! Jätä valehteleva itsekeskeinen mies! Mitä tulet tänne aina pitkine aloituksinesi? Mene pois!

Vierailija
4/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takiahan seurustellaan, että opitaan tuntemaan. Parempi onkin, että kaikki tällaiset tulevat esiin jo vuodessa, eikä vaikka sitten kun ollaan naimisissa ja ensimmäinen lapsi on tehty.

Vierailija
5/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että tässä miehessä on paljon hyvääkin, mutta toisaalta, mistä voin tietää että mikä on totta? Ja kariseeko kaikki se hyvä pois pikkuhiljaa kun minut on ensin saatu "loukkuun"...

-Ap

Vierailija
6/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä haluat vain kirjoitella tänne novelleja. Ei sulla mitään miestä ole.

Vierailija
7/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen että tässä miehessä on paljon hyvääkin, mutta toisaalta, mistä voin tietää että mikä on totta? Ja kariseeko kaikki se hyvä pois pikkuhiljaa kun minut on ensin saatu "loukkuun"...

-Ap

Ei me olla mitään ennustaja-eukkoja, että tiedettäisiin, mikä totta mikä valetta.

Ajattele itse!

Vierailija
8/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi älä aina valita! Jätä valehteleva itsekeskeinen mies! Mitä tulet tänne aina pitkine aloituksinesi? Mene pois!

Samaa mieltä.Ei se mies muta tapoja,eikä sun juttuja lue tältä.Jätä se heti.

Vierailija
9/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan. Loppupeleissä ihminen voi sanoa ihan mitä lystää. Ne on ne TEOT jotka ratkaisevat, ei sanat. Olet jo itsekkin nähnyt, että mies ei toimi sanojen sa mukaisesti, joten vaihtoon.

Hän yrittää puhua sinut pyörryksiin ja samalla tekee ihan niin kuin itse tahtoo. Ei todellakaan ole mitään parisuhdemateriaalia, vaan vaikuttaa hyvin itsekkäältä persoonalta.

Vierailija
10/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette suunnittele lasten tekoa, siinä vasta ristiriitaisia puheita riittääkin.

Vierailija
11/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuodessa on jo tuollainen kyrväke niin ei se paremmaksi ole muuttumassa.

Vierailija
12/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein ruennut.

Vierailija
13/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen on niin helppoa, että mies menee siitä mistä helpommalla pääsee. Teot ovat niin vaivalloisia, että eihän niitä viitsi.

Vierailija
14/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet varsin nopsaan hoksannut miehen todellisen luonteen. Voit onnitella itseäsi siitä, ettet ole vielä saanut itseäsi tuon suurempaan pulaan etkä tuhlannut kelvottomaan mieheen vuosia. Kannattaa siis lähteä, kun vielä helpolla pääset.

Vierailija
15/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso on samanlainen ja se on narsisti. En väitä, että tuo mies siis on, mutta nuo on vahvasti sellaisia piirteitä. Sanoisin, että pelasta itsesi, kun vielä voit. Käytös ei tule muuttumaan.

Vierailija
16/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaali eikä kiva. Lopeta suhde.

Vierailija
17/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden puheiden tarkoitus on saada sinut haaveilemaan sellaisesta miehestä, jota ei ole olemassakaan. Jos meinaat huomata millainen mies todellisuudessa on, niin hän kiirehtii maalailemaan sitä haavekuvaa sinulle, jotta huomiosi kääntyy todellisuuden sijaan sinne.

Vierailija
18/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastat seksiä ihmisen kanssa, joka ei halua miellyttää sinua seksiin liittyvissä asioissa? Sinä itsehän mahdollistat tuon käytöksen jatkumisen! Seuraavan kerran, kun teillä on seksiä, sanot mitä haluat. Ellei hän anna sitä sinulle, lopetat homman siihen ja sanot, että asiasta on puhuttu monta kertaa ja hän on ilmaissut haluavansa antaa sinulle sitä mitä toivot, ja seksiä on vasta kun hän pitää kiinni lupauksestaan.

Ihan sama muiden asioiden suhteen: tee selväksi, että nyt riittää.

Ei pidä ihmetellä jalanjälkiä kasvoillaan, jos ihan itse asettuu kynnysmatoksi.

Vierailija
19/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi varmaan kuluttaa tuollaiseen tyyppiin kallisarvoista elämänsä aikaa enempää. Eri elämänarvot taitaa olla. Jos toiseen ei voi luottaa tai puheeseen, niin suhde on outo tai väärä. Aiotko raahata pariterapeutille vai kenkä takamukseen? Mies ei voi olla edes niin epätarkka (paitsi jos juo viinaa tms), että sekoilu selittyisi sillä, kontrolloiko hän sinua salaa. 

Vierailija
20/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän sä valitatkin. Mies ei tee sitä, mies ei tee tätä, mies ei muuttunutkaan, mies ei toteuta toiveitani...... jäkäjäkäjäkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi