Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sanat ja teot eivät kohtaa

Vierailija
19.01.2022 |

Olen seurustellut miesystäväni kanssa pian vuoden. Alussa hän vaikutti puheidensa takia unelmien mieheltä. Karu totuus on kuitenkin ruennut paljastumaan, ja minusta tuntuu että iso osa hänen puheistaan on vain "myyntipuhetta". Hän ei myöskään kuuntele toiveitani. Tai siis kuuntelee ja on hyvin ymmärtäväinen ja halukas yrittämään, mutta se vain jää puheen tasolle. Kun hän esimerkiksi kertoo että haluaisi miellyttää minua seksiin liittyvissä asioissa ja toivoo että kertoisin mikä tuntuu hyvältä jne, niin kertomastani huolimatta hän jatkaa ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Olen monta kertaa yrittänyt sanoa, mutta muutosta ei ole asiaan tullut. Ikäänkuin hän olisi päättänyt puolestani että minkä pitäisi tuntua hyvältä ja hän kyselee vain että kuulostaisi hyvältä miesystävältä.

Hän viettää melko paljon aikaa kotonani ja olen toivonut tiettyjä asioita joista olen tarkka. Hänen vastauksensa on luokkaa "tottakai, teen itsekin kotona niin" ja sitten hän tekee juuri niin kuin olen toivonut että hän EI tekisi. Esimerkiksi jos sanoisin että toivoisin että hän ei joisi limsaa pullon suusta, ja hän vastaisi "en tietenkään, kotona juon lasista vaikka olen yksin" ja menisi siitä jääkaapilleni juomaan limsaa suoraan pullosta.

Lisäksi miehen asenteessa minua kohtaan on jotain outoa. Hän kertoo rakastavansa ja että olen kaikkea mitä hän on toivonut. Hän suhtautuu huumoriini jotenkin omituisesti ja ehkä jopa halveksuvasti. Kun olen maininnut hänelle, niin vastaus on että olen yksi hauskimmista ihmisistä kenet hän tuntee. Ja hänen asenteensa huumoriani kohtaan ei todellakaan vaikuta siltä mitä hän kertoo minusta ajattelevansa. Ja tämä ei ole edes ainoa asia jossa on käynyt juuri samalla tavalla. Koen halveksuntaa tms ja asiasta mainittuani olenkin maailman eniten sitä ja tätä. Hieman ristiriitaista...

Tämä on erittäin ärsyttävää! En haluaisi sanoa samoista asioista montaa kertaa koska sitten tuntuu että vain "valitan" asioista, ja tokkopa tuo auttaa vaikka kuinka asioista jankkaisin. Onko tässä nyt kyse jostain huolestuttavasta joka mahdollisesti pahenee jossain vaiheessa? Jotain outoa tässä ainakin on.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro konkreettisia asioita, joilla sun kotia kunnioitetaan. Suoraan pullonsuusta juominen tuhoaa sun kotias, mitkä muut asiat? Ilmeisesti näitä toiveita on aika paljonkin. Laita luetteloa

Vierailija
42/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä tullut jo selväksi : emme suosittele jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro konkreettisia asioita, joilla sun kotia kunnioitetaan. Suoraan pullonsuusta juominen tuhoaa sun kotias, mitkä muut asiat? Ilmeisesti näitä toiveita on aika paljonkin. Laita luetteloa

Ehkä ap:tä ei niinkään hämmennä se, että mies juo pullon suusta, vaan se, että hän selkein sanoin kertoo että juo aina lasista, ja sitten kuitenkin juo pullon suusta? Yleensä ihmiset toimivat niinkuin sanovat toimivansa, mutta tämä ei päde kaikkiin.

Vierailija
44/44 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se valepukki