Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköinen saa parempaa kohtelua kuin huonomman näköinen

Vierailija
18.05.2015 |

Täss kulutusyhteiskunnassa arvostetaan kauneutta ja ihmiset luokitellaan jatkuvasti sen perusteella miltä näyttää. Hyvännäköiset ihmiset saavat parempaa kohtelua kuin huonomman näköiset ihmiset.

Esim. Tässä kaksi valokuvaa, kumpaan suhtautuisit positiivisemmin?

Kuva 1: http://static1.squarespace.com/static/51cb9484e4b014f2c6e3b547/t/51dc8971e4b03ebab8c665c4/1429808202773/?format=1500w

Kuva 2: http://daveschneider.co.uk/wp-content/uploads/2009/10/uglyman-244x300.jpg

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin esim. asiakaspalvelutyössä molempiin ihan yhtä nätisti. Ja todella olen sanojeni takana.

Vierailija
2/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkysymyksenä vielä: Kumman kehossa haluisit elää, jos noista kahdesta pitäisi valita? Ja toinen kysymys, kumman kanssa lähtisit treffeille mielummin? Veikkaanpa, että molemmissa vastaus on se ensimmäisen kuvan mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:03"]

Suhtautuisin esim. asiakaspalvelutyössä molempiin ihan yhtä nätisti. Ja todella olen sanojeni takana.

[/quote]

Komeampi noista otettaisiin asiakaspalvelutyöhön.. toinen sivuutettaisiin kokonaan ja otettaisiin joku nätti tyttönen tilalle

Vierailija
4/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kehossa haluaisit elää...no miksi kukaan haluaisi olla tuo rumempi kun voi olla tuo komeampikin. Tuskin tarvitsee sanoa ykkönen vai kakkonen.

Vierailija
5/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi "ruma" on itseasiassa aika normaalin näköinen. Toki, kun siltä vääntää lasit vinoon ja pyytää esittämään keharia kuvassa niin saahan siitä ruman. Toinen noista on sitten repäisty jostain Armanin mainoksesta. Kukapa ei olisi mieluummin mahdollisimman hyvännäköinen kuin ruma tai tavis jos saisi valita. Kyllä hyvästä ulkonäöstä on kiistatta elämässä hyötyä.

Vierailija
6/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa työskennelleenä totean vähän vastavirtaankin. Usein semmoiset vähemmän komiat tai koriat käyttäytyvät miellyttävästi. Komeat/kauniit tietävät miellyttävänsä ja ovat tottuneet saamaan tahtonsa läpi, extraa kuten alennuksia, nopeampaa hakemuksensa käsittelyä, myöhästymisen anteeksiantamista, ilmaista jälkiruokakahvia, sakkouhan kääntymisen muistutukseksi... Ikävämpiä asiakkaana ovat nuo komiat, valittaen totean.

Vierailija
7/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kakkoseen suhtautuisin positiivisemmin. Ykköstä pitäisin oletettavasti ylimielisenä. Puolisokseni myös mieluummin ottaisin kakkosen, ettei tarvisi itseään tuntea jatkuvasti suhteen rumemmaksi osapuoleksi :)

Vierailija
8/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni josks jonkun artikkelin siitä kun joku nainen oli hyvin ylipainoinen ja lopulta meni vatsalaukun pienennys leikkaukseen. Alkoi urheilla ja näyttää nätiltä. Hän kertoi siinä että on tullut todella suurena yllätyksenä se että miten ilkeesti muut naiset olivat alkaneet kohdella häntä. Hän kertoi että tekisi mitä vaan saadakseen läskinsä takaisin, jotta muut kohtelisivat häntä taas ystävällisellä tavalla. Naiset osaavat olla toisiaan kohtaan todella ilkeitä, varsinkin kateellisina ja jos tuntee jonkun toisen uhkana. Mitä typeryyttä. Mitä väliä sillä ulkonäöllä lopulta on??

Vierailija
9/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää luulen et jos antti herlin menee mesekauppaan niin kyllä sitä nuoleskellaan kovemmin kuin yhtäkään hunksia.

Vierailija
10/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisi luonnollisempi ton alemman kans. Komeat miehet pelottaa mua. Treffeille en kai menis kummankaan kans. Ehkä ton ylemmän jos ois oikeesti tosissaan ja mukava luonne.

Vierailija
11/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on antti herlin ja mikä on mesekauppa?

Vierailija
12/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:17"]Asiakaspalvelussa työskennelleenä totean vähän vastavirtaankin. Usein semmoiset vähemmän komiat tai koriat käyttäytyvät miellyttävästi. Komeat/kauniit tietävät miellyttävänsä ja ovat tottuneet saamaan tahtonsa läpi, extraa kuten alennuksia, nopeampaa hakemuksensa käsittelyä, myöhästymisen anteeksiantamista, ilmaista jälkiruokakahvia, sakkouhan kääntymisen muistutukseksi... Ikävämpiä asiakkaana ovat nuo komiat, valittaen totean.
[/quote]

Tämä on niin totta! Minä annan töissä nuorempien tyttöjen aina palvella komeat ja itsensä tiedostavat, ne jaksaa vielä nauraa niiden jutuille ja esittää vaikuttaneita. ;)

Vierailija
13/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ihan komea mutta eipä ole koskaan tullut mieleen sanoa kassalla muuta kuin hei ja kiitos.

Vierailija
14/14 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voi aina harrastaa kuitenkin liikuntaa ja tiputtaa painoa... Jos ei siis ihan sysiruma ole, vaan rumahko, niin siitä on paljon hyötyä. Naama kapenee siitä myös. Toki naisillakin tää toimii, mutta ei ehkä niin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan