Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 2v tytön isä, en ole kertaakaan tehnyt lapselle ruokaa, kysyttävää?

Vierailija
18.05.2015 |

Enkä syöttänyt, kylvettänyt, laittanut lasta nukkumaan, käynyt neuvolassa jne. Ne tekee äiti.Mä vain vaihtelen vaippoja ja ulkoilen lapsen kanssa.  Kysyttävää?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:08"]Käyn töissä, kaupassa, siivoan, laitan meille vanhemmille ruokaa, aika ei riitä lapseen kun lepoakin tarviin... ap
[/quote]

Joo ymmärrän. Arvelinkin että teet niin. Minunkin mies käy töissä ja siivoaa ja käy kaupassa. Toimii paremmin niin. Meillä on kaksi lasta vauva ja kolme vuotias. Vauva ei tykkää olla kenenkään muun kanssa kun mun ja ihmistä on miehen vaikea raskaan työpäivän jälkeen jaksaa.. Vastasiko muuten miten sun vaimo jaksaa? Saatteko apua muualta? Itselläni tää järjestely menee ihan vielä. Mut univelka.. Se tekee ärtyneeksi.. Tsemppiä. Hyvä jos teillä toimii hommat.

Vierailija
2/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:08"]

Käyn töissä, kaupassa, siivoan, laitan meille vanhemmille ruokaa, aika ei riitä lapseen kun lepoakin tarviin... ap

[/quote]

Miksi ihmeessä pitää leipoa joka päivä? Ruokaakin voi tehdä ison satsin ja syödä samaa seuraavana päivänä lämmitettynä. Miksette ole koskaan vaihtaneet osia vaimon kanssa: hän käy kaupassa, kokkaa ja siivoaa kun sinä hoidat lasta?

[/quote]

Leipoa :D Levostahan ap puhui, ja sekös ärsyttääkin, vaimo ei hänen mielestään tarvitse lepoa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:04"]

Käytkö töissä? Onko vaimo koskaan pyytänyt että osallistuisit enemmän? Kuinka hän voi?

[/quote]

Miksi vaimon pitää pyytää osallistumaan?
[/quote]

No en mä tiiä. Jos on sovittu muuta mut tarvitseekin apua. Minä ainakin pyydän apua mun mieheltä kun tartten. Se käy niin pitkää päivää tekee et on vaan kohteliasta se tapa että pyydetään. Jos ajattelit että sen pitäs olla itsestään selvyys niin tottakai pitäskin olla. Mut haloo.. Kukaan ei lue ajatuksia. Meillä ainakin puhutaan asioista miten tehdään päivittäin kun eletään sellaista vaihetta elämässä että muutoksia tulee paljon ja pitää jotenkin pitää lasten rutiini hyppysissä.

Vierailija
4/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko heikkolahjainen?

Vierailija
5/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää, mutta täytyy taas tänään kiittää miestä siitä, kuinka hän osallistuu mielellään lastemme kasvatukseen ja hoitoon.

Vierailija
6/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö töissä? Onko vaimo koskaan pyytänyt että osallistuisit enemmän? Kuinka hän voi?

Vierailija
7/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jako yhteinen päätös vai miksi näin?

Vierailija
8/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletki ajatellut, miltä lapsestasi tuntuu sitten kun hän enemmän alkaa tajuta asioita, ja ymmärtää ettet halua hoitaa häntä?

Vierailija
9/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri samanlainen narsistimies. Nyt kun lapsi on vanhempi, heillä ei ole mitään sanottavaa toisilleen. Ovat siis täysin vieraantuneet toisistaan:(

Vierailija
10/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, kaupassa, siivoan, laitan meille vanhemmille ruokaa, aika ei riitä lapseen kun lepoakin tarviin... ap

Vierailija
11/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:08"]Käyn töissä, kaupassa, siivoan, laitan meille vanhemmille ruokaa, aika ei riitä lapseen kun lepoakin tarviin... ap
[/quote]

Lapsi voi syödä aikuisten ruokaa.

Vierailija
12/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi ruokajuttu ei mielestäni ole ihme. Itse olen 21v enkä ole ikinä syönyt isäni laittamaa ruokaa (ellei äidin valmistamaa ja isän grillaamaa ruokaa lasketa). Meillä oli lapsuuden kodissa tapana että äiti laittoi ruuat. Isä ei ollut edes opetellut laittamaan mitään kun olivat jo teineinä tavanneet ja muuttaneet molemmat vanhemmiltaan suoraan yhteiseen kotiin.

Mutta jos et ole ikinä syöttänyt lasta tai laittanyt nukkumaan, kylvettänyt tms niin älä hyvä mies ihmettele jos lapsesi vieraantuu sinusta ja hänellä on aikuisena hankalat välit sinuun! Jos sinulle ja lapsen äidille tulee ero, kummans luona uskot lapsen haluavan asua? Äidin, joka hoitaa häntä ja on selkeesti perheen pää vai sen sedän joka vie joskus leiksalle.. Nyt otappavähän vastuuta. Jos lapsi on kerran vielä vaippaiässä niin sulla on vielä mahdollisuus korjata tilanne! Neuvolakäynnit ymmärtää jos olet töissä sillä ne ajathan on aina työpäivän aikana, mutta muihin juttuihin sun pitäisi osallistua! Pääset ehkä helpolla nyt mutta rakennat muuria itsesi ja lapsesi väliin. Nukkumaan meno varsinkin on lapsille sellainen tärkeä asia. Itsestäni on ihanaa lukea lapselleni iltasatua ja paijailla uneen.

Vierailija
13/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:08"]Käyn töissä, kaupassa, siivoan, laitan meille vanhemmille ruokaa, aika ei riitä lapseen kun lepoakin tarviin... ap [/quote] Lapsi voi syödä aikuisten ruokaa.

[/quote

Syökin jos on sellaista mitä voi, mutta hän ei pärjää kerran päivässä syömällä, tarvii aamu ja iltapuurot ja vähintään 2 lämmintä ateriaa välissä. Lisäksi ei hän pizzalla elä. Ap

Vierailija
14/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:08"]Käyn töissä, kaupassa, siivoan, laitan meille vanhemmille ruokaa, aika ei riitä lapseen kun lepoakin tarviin... ap [/quote] Lapsi voi syödä aikuisten ruokaa.

[/quote]

Syökin jos on sellaista mitä voi, mutta hän ei pärjää kerran päivässä syömällä, tarvii aamu ja iltapuurot ja vähintään 2 lämmintä ateriaa välissä. Lisäksi ei hän pizzalla elä. Ap

[/quote]

Mikset laita sellaista ruokaa mitä hän voi syödä? Ja miten nuo muut ateriat tähän nyt liittyy? Ei kukaan puhunut siitä, että laittaisit lapsen KAIKKI ateriat. Ja kyllä 2-vuotiaskin voi välillä syödä pizzaa. Kotitekoinen pizza voi olla ihan terveellistäkin. Kokista kiinni.

Vierailija
15/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:04"]

[/quote]

Miksi vaimon pitää pyytää osallistumaan?

Vierailija
16/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:08"]

[/quote]

Miksi ihmeessä pitää leipoa joka päivä? Ruokaakin voi tehdä ison satsin ja syödä samaa seuraavana päivänä lämmitettynä. Miksette ole koskaan vaihtaneet osia vaimon kanssa: hän käy kaupassa, kokkaa ja siivoaa kun sinä hoidat lasta?

Vierailija
17/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset loppuivat. :(

Vierailija
18/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun esikoisen isä ei koskaan vaihtanut vaippaa eikä ulkoillut lapsen kanssa, sylissä taisi muutaman kerran pitää. Siihen nähden olet loistava isä.
Ero kyllä tuli aika nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme