Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen hurahtanut Yves Rocherin kaupanpäällisiin.

Vierailija
18.05.2015 |

Täytyy aina tilata joku saippua, että saan jonkun sarongin, mikä on 5000 muullakin suomalaisnaisella. Nytkin täytyy kehittää joku rasva, että saisin kylmälaukun, mitä mulla on jo ennestään kaapit täynnä. Joukkohypnoosia, sanon minä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Pitkään siinä meni, että sain itseni vieroitettua Yves Rocherista. Ensinnäkin pakotin itseni käyttämään kaikki ne kaapissa hamstraamani suihkugeelit ja deodorantit loppuun. Niitä oli kahdeksi vuodeksi. Toisekseen, askartelin aina tilauksen, mutta en lähettänytkään sitä takaisin. Nykyään en aina edes avaa niitä mainoksia. Ne kosmetiikat on oikeasti ihan järkyttävää laatua! Ja en todellakaan ole millään tavalla snobi.

Mieti ihan järjelläsi: mihin sinä tarviset sitä kolmatta kylmälaukkua? Tai niitä "käteviä" mikrokulhoja, joiden sijaan voit käyttää ihan tavallista lautasta? Puhumattakaan niistä "trendikkäistä" koruista yms. jotka ruostuvat? Käsilaukkuja saat ihan laukkukaupoista, ja paljon hienompia. Miksi hankkisit halvan ja huonon, kun voit ostaa sellaisen, joka kestää ja näyttää hyvältä?

Vierailija
2/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä rahat ja osta kivoja vaatteita kaupasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiskä? Sinäkö se oot?

Vierailija
4/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuliaista kuluttajaa kauppias rakastaa. Noustaan kapinaan!

Vierailija
5/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sulle perinteinen paperikirje, mä en saa tommosia nettitilauksella.

Aikoihin ei ole tullut paperikirjettä, sais kyllä tulla.

Mutta sain sentään laukkusetin ;) sille on käyttöä.

Vierailija
6/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 08:12"]Tuleeko sulle perinteinen paperikirje, mä en saa tommosia nettitilauksella.

Aikoihin ei ole tullut paperikirjettä, sais kyllä tulla.

Mutta sain sentään laukkusetin ;) sille on käyttöä.
[/quote]

Tulee.

HUOM! HUIPPUSALAISTA!! Voit "lainata" esim.ystävän paperikirjeessä olevaa tarjoustunnusta. (8-numeroinen F-alkuinen numerosarja tilaislomakkeen osoitekentän yläpuolella).

Sitten menet nettisivuille ja painat oikealla ylhäällä olevaa linkkiä "kotiin tullut paperitarjous" tai jotain sinnepäin. Kirjoitat tarjoustunnuksen ja saat käyttöösi kaikki tunnuksella olevat tilaajalahjat.

Vierailija
7/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Ja mä oon tilannu mun miesystävällekin sen kotiin jonkun partaveden (hyh), että saisin varmasti imuroitua kaikki kivat tilaajalahjat. Ne tarjoukset aina vähän vaihtelee. Ap

Vierailija
8/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi siellä? Ne aterimet jotka annoit ruostuu ja veitset katkeilee, taattua yes rokker laatua :D

Vierailija
9/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä Rocherilla oo mitään metallisia aterimia ollu lahjana, jotain muovisettejä kyllä. Jos ne on jotain lehden lahjoja.

Vierailija
10/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on kamalaa krääsää.

Vierailija
11/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattele nyt sitäkin 90-luvun tilaajalahjasormusta, joka vaihtoi väriä tunnetilasi mukaan. Vai krääsää!

Vierailija
12/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:06"]No ajattele nyt sitäkin 90-luvun tilaajalahjasormusta, joka vaihtoi väriä tunnetilasi mukaan. Vai krääsää!
[/quote]

Se oli ihana! T. Se aterimien omistaja

Ja ruusureppu keltaisella pohjalla, huvipuistossa Se oli sitten joka toisella tytöllä :D

Vierailija
13/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ellokselta saa pussilakanasettejä ja pyyhkeitä, myös laukkuja!

Vierailija
14/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut lehtiä tilaajaLAHJOJEN vuoksi. Kukaan kun ei osta mulle lahjoja, niin Sanoman kosmetiikkapaketit täyttää sen tyhjiön. Kyllä, olen säälittävä tapaus.

Vierailija
15/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:24"]Ja Ellokselta saa pussilakanasettejä ja pyyhkeitä, myös laukkuja!
[/quote]

Elloksen lahjat on niin kliinisiä. Päinvastoin, kuin joku Rocherin "kesän kaunein" rantahamonen, "joka hehkuu kilpaa auringon kanssa upeissa väreissä ruskettuneella ihollasi". Ah. Niin ranskalaista!

Vierailija
16/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ihana 90-luku, kun oikein odotti sitä yves rocherin kirjettä ja pieniä huulipuna/hajuvesinäytteitä :)

Vierailija
17/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi muistoja :D muistan silloin ysärinä kun kaikilla oli niitä YR kamoja. Kun tuli sellainen sininen silikonirannekkeinen kello kaupanpäälliseksi niin yr kauppa oli ihan tupaten täynnä ja myyjät joutuu sanoo ei oota :D

Vierailija
18/18 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän