Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt mieheen

Kuppi nurin
18.01.2022 |

Otsikossa se tulikin. Pidän miestäni yksinkertaisesti tyhmänä, paljon tyhmempänä kuin minä. Lisäksi on epäluotettava (ottanut pikavippejä kertomatta) ja valehdellut muutenkin. Läheisyyttä ei ole, lähinnä vittuilua. Lapsille käyttäytyy välillä kuin idiootti, huutaa ja komentaa. Ja tuijottaa pahasti. Aikaansaamaton, lihava, väsynyt ja laiska. Miksikö olen vielä tässä:kolme lasta. Mutta kyllä tässä tie nousee pystyyn ennemmin tai myöhemmin. En tiedä miten vielä jaksaisi vuoden tai pari.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää vielä muutama vuosi jaksaa?

Vierailija
2/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeitä tapahtuu vuoden tai pari jälkeen? Odotteletko hyvää haltijaa, joka tulee pelastamaan sinut tai taikoo ukostasi fiksumman?

Vierailija
4/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu joku 20 vuotta. Tosin hääpäiviä ei juhlita tietenkään eikä muutenkaan ole läheisyyttä. Reilun vuoden on nuorin, en raaski riistää isää häneltä. Ja isommilta lapsilta. Kärsin ja vittuunnun kun ei tiedä milloin pitää lopettaa katsomasta sormien läpi.

Vierailija
5/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Lapset ei oo mikään syy jäädä. Oot vaan tuollainen narsisti joka keksii miljoona tekosyytä sille ettei saa mitään järkevää aikaiseksi.

Vierailija
6/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän sulla näyttäisi olevan neljä lasta. Jos otat eron, on yksi vähemmän.

Vierailija
7/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavippien ottaminen on kyllä merkki joko pohjattomasta tyhmyydestä tai epätoivosta. Vähän sama kuin lottoaminen tai äänestäminen.

Vierailija
8/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elin lapsuuteni vanhempien huonon avioliiton katkerassa tunnelmassa marinoituen, koska he olivat päättäneet pysyä yhdessä "lasten takia". Meiltä lapsilta ei tosin kysytty mielipidettä asiasta. Jos olisi kysytty, olisin voinut kertoa, että se oli ihan perseestä.

Vierailija
9/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tekee minusta narsistin? Lasten kautta yritän ajatella, heille kuitenkin ainoa isä. Ja kyllähän minä tätä siedän, ei vaan oo minun käsitys parisuhteesta.

quote=Vierailija]Höpö höpö. Lapset ei oo mikään syy jäädä. Oot vaan tuollainen narsisti joka keksii miljoona tekosyytä sille ettei saa mitään järkevää aikaiseksi.[/quote]

Vierailija
10/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu joku 20 vuotta. Tosin hääpäiviä ei juhlita tietenkään eikä muutenkaan ole läheisyyttä. Reilun vuoden on nuorin, en raaski riistää isää häneltä. Ja isommilta lapsilta. Kärsin ja vittuunnun kun ei tiedä milloin pitää lopettaa katsomasta sormien läpi.

Siis kumminkin on ollut ainakin jonkin verran läheisyyttä, kun on noin pieni lapsi.

Vierailija
11/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, molemmat halus sen lapsen nii kyllähän sitä just sen verran. Kun on pakko.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kumminkin on ollut ainakin jonkin verran läheisyyttä, kun on noin pieni lapsi.

Vierailija
12/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lapsilla edelleen isä, vaikka eroaisitte. Yhteishuoltajuus, vuoroviikot ym ja lapsetkin voi paremmin. Paskassa liitossa ei lasten vuoksi kannata kenenkään olla, ei ne lapset sua tule myöhemmin siitä kiittelemään.

Vierailija
13/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahan takia?

Vierailija
14/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tekee minusta narsistin? Lasten kautta yritän ajatella, heille kuitenkin ainoa isä. Ja kyllähän minä tätä siedän, ei vaan oo minun käsitys parisuhteesta.

quote=Vierailija]Höpö höpö. Lapset ei oo mikään syy jäädä. Oot vaan tuollainen narsisti joka keksii miljoona tekosyytä sille ettei saa mitään järkevää aikaiseksi.

Ei se isyys mihinkään katoa, vaikka vanhemmat eroaa.

Vierailija
15/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat ennemminkin syy erota. Ei tuollanen ilmapiiri ole lapsille hyväksi. Ja et siinä erossa lapsilta isää "riistä", kyllä se yhteys säilyy jos siihen on motivaatiota, kummallakin.

Vierailija
16/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en anna kyllä lapsiani viikoksi kerrallaan pois. Ja mies ei varmaan suostu siihen että tapaisi vaan vkonloput (vaikka minä hoidankin arjen).

Vierailija kirjoitti:

Onhan lapsilla edelleen isä, vaikka eroaisitte. Yhteishuoltajuus, vuoroviikot ym ja lapsetkin voi paremmin. Paskassa liitossa ei lasten vuoksi kannata kenenkään olla, ei ne lapset sua tule myöhemmin siitä kiittelemään.

Vierailija
17/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mihinkään lähde tai osaa erota. Ainoa mihin kykenet on valittaa tänne palstalle. Sitten kun lapset muuttaa pois kotoaan niin keksit jonkun uuden syyn passata porsasta.

Vierailija
18/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, rahaa on, toki tilapäisesti vähemmän kun kht, mutta muuten omat rahajutut oikein hyvin . Avioehto tehty koska miehellä ei. quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Rahan takia?

Vierailija
19/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia teit sille lapsia? Oliko se muka pari vuotta sitten vielä eri mies?

Vierailija
20/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt joku asianajaja ja tee tyhmästä elämästäsi loppu. Sinulla menee taatusti paremmin, kun tyhmä laiska mieskin joutuu ottamaan vastuun, oli sitten vain joka toinen viikonloppu ja elatusrahoin. Älä tuhlaa elämääsi. Kokemuksesta puhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi