Voihan hitzi
Typerää kuin mikäkin! Mutta olen kiinnostumassa tosissaan eräästä ulkomaalaisesta mutta asiassa on sellainen mutta, että en saa tolkkua hänen aivojensa suuntauksista. En vihjaa, että hän on kusipää, vaan olen hämmentynyt koska ensin hän valittaa välimatkasta ja sanoo ettei voi odottaa ikuisesti, sitten hän kuitenkin haluaa jutella kanssani "siinä mielessä", ja samalla hän kuitenkin tietää, että en ole muuttamassa yhtään mihinkään juuri nyt (jos koskaan, en tiedä, olen mietiskellyt kyllä), ja minä tiedän että hän on joskus ajatellut muuttamista ulkomaille, mutta ei mitenkään vakavissaan harkinnut. Ja sitten minun pitäisi muuttaa sinne suunnille, mutta silti hän on avoin asioille ja antaa olettaa, että never know, never know, oh my god ja asiasta tekee vielä tyhmemmän se, että tunnen itseni typeräksi pikku teinitytöksi joka ihastuu netissä. Juu no kai sitä saa vanhemmallakin iällä olla vähän tällainen pikku typerys, saahan?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 05:11"]Vähän höynäytettävä taidat kuitenkin olla. Ihan pikkuisen höynäytettävä, ei paljoa, mutta ihan pikkuisen kuitenkin sitten. Pikku pikku parikymppinen tytön tylleröinen, Auervaara on nurkan takana, mutta pikku tyttö suloinen ei tajua sitä sitten, on vähän höynäytettävä....EI SAATANA! OI MIKS SA TYTTÖNEN ET TAJUA ETTÄ SUA KUSETETAAN TAAS!
Tässä poliisisetä Repomiehen vinkit ja hajaantukaa nyt vain sitten.
[/quote]
:'D Uskottele aivan mitä haluat. Vaikka SINULLA ei järki päätä pakota, niin se ei tee minustakin sinisilmäistä höynäytettävää. Treat me like a game and I'll show you how it played.