Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan hitzi

Vierailija
18.05.2015 |

Typerää kuin mikäkin! Mutta olen kiinnostumassa tosissaan eräästä ulkomaalaisesta mutta asiassa on sellainen mutta, että en saa tolkkua hänen aivojensa suuntauksista. En vihjaa, että hän on kusipää, vaan olen hämmentynyt koska ensin hän valittaa välimatkasta ja sanoo ettei voi odottaa ikuisesti, sitten hän kuitenkin haluaa jutella kanssani "siinä mielessä", ja samalla hän kuitenkin tietää, että en ole muuttamassa yhtään mihinkään juuri nyt (jos koskaan, en tiedä, olen mietiskellyt kyllä), ja minä tiedän että hän on joskus ajatellut muuttamista ulkomaille, mutta ei mitenkään vakavissaan harkinnut. Ja sitten minun pitäisi muuttaa sinne suunnille, mutta silti hän on avoin asioille ja antaa olettaa, että never know, never know, oh my god ja asiasta tekee vielä tyhmemmän se, että tunnen itseni typeräksi pikku teinitytöksi joka ihastuu netissä. Juu no kai sitä saa vanhemmallakin iällä olla vähän tällainen pikku typerys, saahan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huom siis nämä muuttotuumailut ovat lähteneet siis ihan omasta itsestäni liikkeelle eli kenenkään vuoksi en yritä muuntautua miksikään.

Vierailija
2/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin tavata ja panna. Inhoan kun ajattelen näin likaisia asioita. Vaikka ei se ole kiellettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mikähän lie auervaara.....

Vierailija
4/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan kysy joltain randlm nettihyypiöltä että MITÄ SINÄ HALUAT MINUSTA. täytyy siis katsoa mikä sählinki tästä syntyy jos syntyy.

Vierailija
5/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:25"]Jaa, mikähän lie auervaara.....
[/quote]

Voi hyvinkin olla.

Vierailija
6/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt ihmeessä tapaamaan tyyppiä jos pystyt. Mikä on elämäntilanteesi? Jos olosuhteet antaa myöden niin miksei voisi mennä kokeilemaan vaikka vuodeksi asumista vieraaseen maahaan jo ihan seikkailumielessä. 

Vierailija
7/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ihan sujut vaikka päätyisimme vain panemaan. En minä mitään liikoja odota, mutta tosiaan saimme pikku riidan aikakseksi ja olimme jo lopettamassa juttelun, kun molemmat ärsyyntyivät toisen sanoista. Mutta melkein heti sovimme homman ja päätimme jatkaa juttelua.

Vierailija
8/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet tavannut tämän miehen? Miten koko juttu alkoi?

Vierailija
9/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:29"]Mene nyt ihmeessä tapaamaan tyyppiä jos pystyt. Mikä on elämäntilanteesi? Jos olosuhteet antaa myöden niin miksei voisi mennä kokeilemaan vaikka vuodeksi asumista vieraaseen maahaan jo ihan seikkailumielessä. 
[/quote]

Tämä on tosiaan suunnitelmissani. Ihan sinkkuna siis aloin pikku hiljaa kelailla asiaa ja innostua siitä. Mutta se ei tule tapahtumaan parissa kuukaudessa, ei tosiaankaan... ja tuskinpa tuo odottelee sitä tapahtuvaksi.

Vierailija
10/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:32"]Missä olet tavannut tämän miehen? Miten koko juttu alkoi?
[/quote]

Deittisivustolla. Ei ole "juttua", mutta tajusin että kohta olen ihan lääpälläni jos jatkamme juttelemista. Ja en tiedä onko ihastuminen hyvä idea. Olen tosiaan intoillut pienestä muuttokokeilusta ulkomaille, mutta olisi tosi pelottavaa lähteä siihen rumbaan sinkkuna ihan yksin. Ei se tule tapahtumaan just tasan nyt. Ja tyyppi tuskin odottelee minua. Enkä tiedä onko hän edes rehellinen. Toivon niin.

Vierailija
11/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, deittisivustolla.... Juokse ja lujaa. Nämä on aina jonkin sortin huijareita. Mulle on 3 osunut kohdalle ja aina alkanut se rahan ruinaaminen hetken päästä. Nyt en enää ole pariin vuoteen ollut millään deittisivustolla, kun nämä ulkomaalaiset huijarit niissä pyörii. Ja älä missään nimessä ala soittelemaan sille, sen jälkeen sun laskut on tähtitieeteelliset ja rahat menee rikollisille. Oikeesti, unohda tyyppi ja katkaise yhteydet, nyt. Googlaa näitä Romance scam-juttuja, niin avautuu silmät. Näistä on Poliisikin varoitellut.

Vierailija
12/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:42"]Voih, deittisivustolla.... Juokse ja lujaa. Nämä on aina jonkin sortin huijareita. Mulle on 3 osunut kohdalle ja aina alkanut se rahan ruinaaminen hetken päästä. Nyt en enää ole pariin vuoteen ollut millään deittisivustolla, kun nämä ulkomaalaiset huijarit niissä pyörii. Ja älä missään nimessä ala soittelemaan sille, sen jälkeen sun laskut on tähtitieeteelliset ja rahat menee rikollisille. Oikeesti, unohda tyyppi ja katkaise yhteydet, nyt. Googlaa näitä Romance scam-juttuja, niin avautuu silmät. Näistä on Poliisikin varoitellut.
[/quote]

Pyydän, ettet suhtaudu minuun kuin vähä-älyiseen. Kukaan ei ole ruinannut mitään enkä minä antaisi euroakaan. En ole tyhmä. Päinvastoin olimme jo lopettamassa juttelua kun riitaannuimme. Sovimme sen kuitenkin.

Vierailija
13/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:45"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:42"]Voih, deittisivustolla.... Juokse ja lujaa. Nämä on aina jonkin sortin huijareita. Mulle on 3 osunut kohdalle ja aina alkanut se rahan ruinaaminen hetken päästä. Nyt en enää ole pariin vuoteen ollut millään deittisivustolla, kun nämä ulkomaalaiset huijarit niissä pyörii. Ja älä missään nimessä ala soittelemaan sille, sen jälkeen sun laskut on tähtitieeteelliset ja rahat menee rikollisille. Oikeesti, unohda tyyppi ja katkaise yhteydet, nyt. Googlaa näitä Romance scam-juttuja, niin avautuu silmät. Näistä on Poliisikin varoitellut.
[/quote]

Pyydän, ettet suhtaudu minuun kuin vähä-älyiseen. Kukaan ei ole ruinannut mitään enkä minä antaisi euroakaan. En ole tyhmä. Päinvastoin olimme jo lopettamassa juttelua kun riitaannuimme. Sovimme sen kuitenkin.
[/quote]

Ja ei, ei ole käynyt mielessäkään mikään soittelu ja samoin hän sanoi, ettei ole soittamassa minulle. Tämä siis, kun vihjasin, että ei tarvitse pelätä mitään häiriköintiä, johon minulla ei olisi edes varaa.

Vierailija
14/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain ihminen joka mietiskelee asioita pidemmälle ihan omaksi ilokseen. En todelakaan kuvittele, että tässä on jotain "juttua" tai että alamme seurustelemaan. Pidän vain mielen avoimena ja pienet haaveet elossa.

Vierailija
15/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:45"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:42"]Voih, deittisivustolla.... Juokse ja lujaa. Nämä on aina jonkin sortin huijareita. Mulle on 3 osunut kohdalle ja aina alkanut se rahan ruinaaminen hetken päästä. Nyt en enää ole pariin vuoteen ollut millään deittisivustolla, kun nämä ulkomaalaiset huijarit niissä pyörii. Ja älä missään nimessä ala soittelemaan sille, sen jälkeen sun laskut on tähtitieeteelliset ja rahat menee rikollisille. Oikeesti, unohda tyyppi ja katkaise yhteydet, nyt. Googlaa näitä Romance scam-juttuja, niin avautuu silmät. Näistä on Poliisikin varoitellut.
[/quote]

[/quote]
No älä usko. Mutta juuri noin ne toimii. Pyörittää sua kuin karusellia. Ollaan, eipäs olla, ollaan, eipäs olla.... just tollasta nuo 3 teki mullekin, mutta onneksi tajusin ajoissa. Nuo huijarit juurikin saa sut ihastumaan ja sit alkaa pikkuhiljaa se lypsäminen. Mutta hei, sua on varoitettu, tee mitä tahdot. Mä en alkaisi tuohon enää koskaan. Onneksi löysin jutut noista romanssihuijauksista, oli kovin samanlaisia kokemuksia sadoilla ellei tuhansilla eri maalaisilla naisilla.

P.s. Ei ne muutkaan naiset varmaan koskaan kuvitelleet, että rahaa alkaisivat antamaan, mutta se rakkaus ja romantiikannälkä....se on voimakas meillä vähän vanhemmilla, ehkä yksinäisillä, naisilla. Jatkoja....

Vierailija
16/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:54"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:45"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:42"]Voih, deittisivustolla.... Juokse ja lujaa. Nämä on aina jonkin sortin huijareita. Mulle on 3 osunut kohdalle ja aina alkanut se rahan ruinaaminen hetken päästä. Nyt en enää ole pariin vuoteen ollut millään deittisivustolla, kun nämä ulkomaalaiset huijarit niissä pyörii. Ja älä missään nimessä ala soittelemaan sille, sen jälkeen sun laskut on tähtitieeteelliset ja rahat menee rikollisille. Oikeesti, unohda tyyppi ja katkaise yhteydet, nyt. Googlaa näitä Romance scam-juttuja, niin avautuu silmät. Näistä on Poliisikin varoitellut.
[/quote]

[/quote]
No älä usko. Mutta juuri noin ne toimii. Pyörittää sua kuin karusellia. Ollaan, eipäs olla, ollaan, eipäs olla.... just tollasta nuo 3 teki mullekin, mutta onneksi tajusin ajoissa. Nuo huijarit juurikin saa sut ihastumaan ja sit alkaa pikkuhiljaa se lypsäminen. Mutta hei, sua on varoitettu, tee mitä tahdot. Mä en alkaisi tuohon enää koskaan. Onneksi löysin jutut noista romanssihuijauksista, oli kovin samanlaisia kokemuksia sadoilla ellei tuhansilla eri maalaisilla naisilla.

P.s. Ei ne muutkaan naiset varmaan koskaan kuvitelleet, että rahaa alkaisivat antamaan, mutta se rakkaus ja romantiikannälkä....se on voimakas meillä vähän vanhemmilla, ehkä yksinäisillä, naisilla. Jatkoja....
[/quote]

Ja minkähän ikäiseksi oikein kuvittelet minut? Usko huviksesi, että en mene koskaan siihen halpaan, että jaan rahojani pois. Tykkään käyttää ne omaan itseeni. Olen parikymppinen, vähän päälle.

Vierailija
17/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ärsyynnyn tosissani, mutta silloin kyllä, kun minulle vihjataan, eikä edes vihjata vaan sanotaan suoraan, että minun kuvitellaan olevan helposti höynäytettävä pikkutyttö vailla omaa ajattelukykyä. Kukaan ei saa minua tekemään hulluja asioita ja omat rahani pidän ihan vain itselläni. Kiitos silti vaan !

Vierailija
18/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:57"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:54"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:45"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:42"]Voih, deittisivustolla.... Juokse ja lujaa. Nämä on aina jonkin sortin huijareita. Mulle on 3 osunut kohdalle ja aina alkanut se rahan ruinaaminen hetken päästä. Nyt en enää ole pariin vuoteen ollut millään deittisivustolla, kun nämä ulkomaalaiset huijarit niissä pyörii. Ja älä missään nimessä ala soittelemaan sille, sen jälkeen sun laskut on tähtitieeteelliset ja rahat menee rikollisille. Oikeesti, unohda tyyppi ja katkaise yhteydet, nyt. Googlaa näitä Romance scam-juttuja, niin avautuu silmät. Näistä on Poliisikin varoitellut.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja minkähän ikäiseksi oikein kuvittelet minut? Usko huviksesi, että en mene koskaan siihen halpaan, että jaan rahojani pois. Tykkään käyttää ne omaan itseeni. Olen parikymppinen, vähän päälle.
[/quote]
Aloituksessa puhuit "vanhemmalla iällä".... öööööhhh, parikymppinen olet siis. Mikä vitun vanhemmalla iällä?

Aaahhaaahhaaaaa :D Olet siis joku sinisilmäinen nuori likka! Voi hyvä luoja, vai vanhemmalla iällä olet ihastunut :D Luulin oikeesti keski-ikäiseksi, kun puhuit, että olet vähän vanhempi ja oikeinkirjoitus on noin huonoa.... Voi itkut sentään. No toki ulkomaan hurmuri pyörittää nuorta tyttöä miten haluaa ja kohta itketään menetettyjä rahoja ja rakkautta äidin olkapäätä vasten.

Lykkyä pyttyyn vaan "vanhemmalla iällä" oleva minätiedänkaikenjaosaan-tyttö.

Nyt on hyvä mennä nukkumaan, kun sain yön parhaat naurut. :D

Vierailija
19/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän höynäytettävä taidat kuitenkin olla. Ihan pikkuisen höynäytettävä, ei paljoa, mutta ihan pikkuisen kuitenkin sitten. Pikku pikku parikymppinen tytön tylleröinen, Auervaara on nurkan takana, mutta pikku tyttö suloinen ei tajua sitä sitten, on vähän höynäytettävä....EI SAATANA! OI MIKS SA TYTTÖNEN ET TAJUA ETTÄ SUA KUSETETAAN TAAS!

Tässä poliisisetä Repomiehen vinkit ja hajaantukaa nyt vain sitten.

Vierailija
20/22 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 05:07"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:57"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:54"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:45"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 04:42"]Voih, deittisivustolla.... Juokse ja lujaa. Nämä on aina jonkin sortin huijareita. Mulle on 3 osunut kohdalle ja aina alkanut se rahan ruinaaminen hetken päästä. Nyt en enää ole pariin vuoteen ollut millään deittisivustolla, kun nämä ulkomaalaiset huijarit niissä pyörii. Ja älä missään nimessä ala soittelemaan sille, sen jälkeen sun laskut on tähtitieeteelliset ja rahat menee rikollisille. Oikeesti, unohda tyyppi ja katkaise yhteydet, nyt. Googlaa näitä Romance scam-juttuja, niin avautuu silmät. Näistä on Poliisikin varoitellut.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Aloituksessa puhuit "vanhemmalla iällä".... öööööhhh, parikymppinen olet siis. Mikä vitun vanhemmalla iällä?

Aaahhaaahhaaaaa :D Olet siis joku sinisilmäinen nuori likka! Voi hyvä luoja, vai vanhemmalla iällä olet ihastunut :D Luulin oikeesti keski-ikäiseksi, kun puhuit, että olet vähän vanhempi ja oikeinkirjoitus on noin huonoa.... Voi itkut sentään. No toki ulkomaan hurmuri pyörittää nuorta tyttöä miten haluaa ja kohta itketään menetettyjä rahoja ja rakkautta äidin olkapäätä vasten.

Lykkyä pyttyyn vaan "vanhemmalla iällä" oleva minätiedänkaikenjaosaan-tyttö.

Nyt on hyvä mennä nukkumaan, kun sain yön parhaat naurut. :D
[/quote]

Ahahaha eikääää vähäks hassuu :D kuten ehkä huomasit, niin sanoin tuntevani itseni teini-ikäiseksi, vaikka olen vanhempi kuin teini. En osannut aavistaa, että vanhemmalla iällä täytyy kirjoittaa lainausmerkkeihoin, jotta ihmiset ymmärtävät pointin. Mitkä vitun rahat minä olen menettänässä ja mistä syystä? :D Turhaan yrität uskotella, että minäkin olen tyhmä, koska sinäkin olit. Voi lol.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi