Miten te jaksatte pitää itsestänne huolta nyt kun salille ei pääse ja elämä on passiivista?
Ja ulkonakin on huono sää tehdä oikein mitään, paitsi lenkkeillä/kävellä.
Vinkkejä kehiin miten mieli virkeäksi!
Toivoo yksinäinen sinkku
Kommentit (26)
Olen Savossa mökillä etätöissä ja käyn salilla.
Ne jotka sanoo; kyllä kotonakin voi treenata, niin voisi verrata;
Pyöräilyn innokkaalle harrastajalle sanottaisiin; Kyllä kotonakin voi polkea kuntopyörää.
ps. olen Koronan sairastunut ja vuosi meni toipumiseen, jonka jälkeen 2 rokotusta ottanut ja pks-salille ei pääse. :(
Vierailija kirjoitti:
Olen Savossa mökillä etätöissä ja käyn salilla.
Ne jotka sanoo; kyllä kotonakin voi treenata, niin voisi verrata;
Pyöräilyn innokkaalle harrastajalle sanottaisiin; Kyllä kotonakin voi polkea kuntopyörää.
ps. olen Koronan sairastunut ja vuosi meni toipumiseen, jonka jälkeen 2 rokotusta ottanut ja pks-salille ei pääse. :(
Ymmärrän, että mukava ympäristö motivoi, mutta moni tuntuu valittavan, ettei voisi kuntoilla ilman salia. Entinen maratonin Suomen mestari kertoi aikoinaan juoksvansa kotona juoksumatolla. Varmaan tylsää, mutta yhtä tehokasta.
Aivan kuin tuo kuntopyöräily, mutta sitähän se siellä salilla on sisätiloissa.
Asun maatilalla joten en ole ikinä tarvinnut saleja.
En ole salilla käynyt ennen koronaakaan. Kotoa löytyy crosstrainer, jumppamatto, käsipainot sekä foam roller.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin kuntosalit ovat vielä kiinni? Luulin, että ne on avattu useimmilla alueilla.
Fiksua vaan alapeukutettaa vastaamatta mitään... Pirkanmaalla ainakin kuntosalit ovat auki, vaikka täällä on kai ollut viime aikoina eniten tartuntoja Uusimaan jälkeen.
Uudenmaan!!!!!!!
Fiksua vaan alapeukutettaa vastaamatta mitään... Pirkanmaalla ainakin kuntosalit ovat auki, vaikka täällä on kai ollut viime aikoina eniten tartuntoja Uusimaan jälkeen.