Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko yllättynyt (huonossa mielessä) miehen vehkeestä?

Vierailija
18.05.2015 |

Minä olen kerran.

Tapailin yhtä mukavaa miestä (24v), käytiin parilla treffeillä. Viimeisien treffien jälkeen mentiin miehen luo vielä katsomaan leffaa. Katselun lomassa homma johti sitten siihen pisteeseen, että oli vaatteita riisuttu. Pidin miehestä, joten ajattelin, että no jos otan suihin, kun en sänkyyn halunnut mennä vielä siinä vaiheessa.

En oikeasti tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa kun boksereista paljastui ihan helvetin käyrä vehje!! Eikä sitä ollut koollakaan kovin siunattu, mutta se käyryys.. Se ei ollut mikään pieni käyryys, vaan siis ihan MUTKALLA...

En ole elämäni aikana sellaista nähnyt, ennen sitä ennen, enkä sen jälkeen. Siinä vaiheessa olisi jo haluttanut laittaa hommalle piste, vaan en kehdannut kun mies oli niin innoissaan. Raukka. Olin armollinen ja hoidin hommat loppuun, tosin suurimmaksi osaksi kädellä, kun suulla sitä oli hankala hoidella...

Lemppasin kyseisen miehen sitten seuraavalla viikolla, selitin etten ole sittenkään valmis mihinkään vakavaan.

Vieläkin tätä kohtausta mietin huvittuneesti. Kyllä mies ilmeisesti oli kuitenkin aiemmin kelvannut muille, kun oli useampia tyttökavereita ollut.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran järkytyin. Tuoreella ex-poikaystävälläni oli ollut aivan tajuton 19-senttinen hirviötatti. En minä nyt ihan sellaista odottanut seuraavalla olevan, mutta se neljän sentin ympäriinsä pomppiva suippo ihopoimukasa veti hiljaiseksi. Mies otti tosiaan bokserinsa pois sellaisella vauhdilla, että siinä se tosiaan hyppi ensin vähän. Kokonaisuudesta suurin osa oli kerrostunutta ihoa, kärki oli suorastaan terävä. Sain juuri ja juuri hillittyä itseni niin, etten sanonut "Mitä sille on käynyt?" Purin hammasta, kun tajusin kuinka inhottavan asian olin ollut vähällä sanoa. Olin vain niin järkyttynyt, en tiennyt tuollaisia olevankaan. Sitä pystyi runkatakin vain peukalolla ja etusormella.

Ainoa "seksikumppani", jonka kanssa päädyin vain suuseksiasteelle. Eli ei ole antaa raporttia sen kummemmasta.

Vierailija
2/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:23"]Ylläyin kerran säädön kanssa, kun esinahka oli niin löysä. Oikeesti niin löysä, että kysyin mikä se on. :( Mies oli kuitenkin ihan hyvä sängyssä. Keraksi vain jäi mutta ei sen esinahan takia.
[/quote]

Millainen se siis oli...? :D
[/quote]

No siis sellasta nahkaa siinä ympärillä, mikä ei siis menny siinä kalun päällä vaan roikku ympärillä oudosti. Yritin googlettaakuvaa, mut en löytänyt mitään vastaavaa.
[/quote]

Ei millään "long foreskin" tjsp hakusanalla löytyisi?
[/quote]

Ei löytynyt. Kun se ei tosiaan varsinaisesti ollut siinä kalun päällä vaan roikkui ympärillä oudosti.
[/quote]Sitä kutsutaan kivespussiksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. viiden sentin tappi peniksenä ja kerrostalon kokoinen ego (kävi sääliksi)

2. järkyttävä haju kiihottuneena, en tiedä olisiko suihku auttanut kun ei mies siihen suostunut

3. kaveri kertoo kauhujuttua "juustosta", jota oli niin paljon että tippui itsekseen peniksestä

Vierailija
4/27 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ylläriä olen saanut kokea, toinen kahden ja toinen neljän sentin erektio. Mitannut en, mutta osaan verrata tikkuaskiin. Ja molemmilla kuitenkin valtaisat egot. Toinen vieläpä palomies/sukeltaja, joita pelimiehinä pidetään. Voi, kun nuo mitat olisi saanut vaihdettua keskenään...

Jk. En ole olevinani mitään, tää oli vaan fakta.

Kaikkea paskaa näiltä naisilta täällä saa lukea, mutta tuo 2 cm erektiossa menee jo täysin yli. Tuota ei usko äitisikään. Mun poika vauvalla oli syntyessään isompi "lepotilassa".

Vierailija
5/27 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh multa meni seksihalut hetkeksi..

Vierailija
6/27 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kannattanut koittaa miltä kunnon käyrä tuntuu. Tod däk paljon paremmalta kuin suora :)

Vierailija
7/27 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "mitä sille on käynyt" aiheutti kyllä repsahduksen :D. Tympääntynyt "ei helevetti voi olla todellista" ja säihkähtänyt "sissos" on ollu joskus mulla fiiliksenä.
Erilaisia ylläreitä: etusormeni paksuinen pienen pojan kikkelin oloinen, 5 cm minitappi-erektio, ympärileikattu paksu jossa terska oli erikoisesti sivuilta levällään kuin sateenvarjo ja yksi normi mutta tooodella käyrä ja yksi Goljat eli aivan hervoton halko. Yhteistä kaikille oli, etten oikein alkuhämmennykseltäni tienny miten noita tikku/teletappi/sateenvarjoterska/käyrätorvi/goljat vehkeitä olis pitäny edes runkata ja suihinottokin oli tosi outoa, enkä tykännyt. Myös helmipapuloita ja haisuliinejä olen tavannut.
Vähän aika sitten oikein jänskätin kun oli ollut säätöä yhden miehen kanssa pitkään ja olin kovasti himoinnut häntä, kun sitten vihdoin päästiin hommiin ja vedin bokserit pois.... voi huh, ihanaa, sehän on just täydellinen eli ihan tavallinen :)!

Vierailija
8/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja useasti. Ja vielä siinä tilanteessa, että ei voinut enää perääntyä, oltiin jo sängyssä.

Nyt olen oppinut ja käsipelillä tarkastan aina etukäteen, suosittelen!

Vierailija
9/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, luulin että tästä olisi saanut hauskaa luettavaa illaksi!

-ap

Vierailija
10/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yllätyin miehen helmipapuloista terskassa. En ollut koskaan ennen törmännyt niihin. Tiesin kyllä etteivät ne liity mihinkään tautiin tms. mutta ovathan ne vähän epämiellyttävät... Joskus tuntuvat jopa seksin aikana inhottavasti, raapivat.

Vierailija
11/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:12"]Minä yllätyin miehen helmipapuloista terskassa. En ollut koskaan ennen törmännyt niihin. Tiesin kyllä etteivät ne liity mihinkään tautiin tms. mutta ovathan ne vähän epämiellyttävät... Joskus tuntuvat jopa seksin aikana inhottavasti, raapivat.
[/quote]mitä ne on? :o

Vierailija
12/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläyin kerran säädön kanssa, kun esinahka oli niin löysä. Oikeesti niin löysä, että kysyin mikä se on. :( Mies oli kuitenkin ihan hyvä sängyssä. Keraksi vain jäi mutta ei sen esinahan takia.

Vierailija
13/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:12"]Minä yllätyin miehen helmipapuloista terskassa. En ollut koskaan ennen törmännyt niihin. Tiesin kyllä etteivät ne liity mihinkään tautiin tms. mutta ovathan ne vähän epämiellyttävät... Joskus tuntuvat jopa seksin aikana inhottavasti, raapivat. [/quote]mitä ne on? :o

[/quote]

http://www.ppptreatment.co.uk/media/products/348/ppp_image_28741_big.jpg

Vierailija
14/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, se kerta kun tajusin munan PESUN tärkeyden ennen suikkaria :X onneksi humala ja hengityksen pidättäminen auttoi sen kokemuksen yli...

Vierailija
15/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran vastaan mies, jolla oli ihan oikeasti mun nimettömän kokoinen vehje, ellei jopa lyhyempi.
En tiennyt et niin pieniä kortsujakin on :D
Mä olin aika huono seksikumppani, ällötti koskea siihen munaan, koska ihan kuin oisin ollut ala-asteikäisen pojan kanssa, posliinikin kun oli (varmaan luuli et näyttää isommalta kun ei katoa karvoihin?)
En pystynyt jatkamaan enää tapailua.

Vierailija
16/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmipapulat? Hyvä neuvo todellakin tuo etukäteistarkistus, kuten joku edellä kirjoitti. "Kulta, mua niin kiihottaa nuo sun ihkut papulaiset".

Kaksi ylläriä olen saanut kokea, toinen kahden ja toinen neljän sentin erektio. Mitannut en, mutta osaan verrata tikkuaskiin. Ja molemmilla kuitenkin valtaisat egot. Toinen vieläpä palomies/sukeltaja, joita pelimiehinä pidetään. Voi, kun nuo mitat olisi saanut vaihdettua keskenään...

Jk. En ole olevinani mitään, tää oli vaan fakta.

Vierailija
17/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks penis oli tosi paksu mut aivan naurettavan lyhyt! Ja ironisesti seuraavalla petikumppanilla pitkä mut ohut!

Vierailija
18/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:27"]

No hyi, se kerta kun tajusin munan PESUN tärkeyden ennen suikkaria :X onneksi humala ja hengityksen pidättäminen auttoi sen kokemuksen yli...

[/quote]

No ei tullut mieleen ehdottaa pesua? Niinhän naisillekin tehdään kun tussusta nousee katku.

Vierailija
19/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:23"]Ylläyin kerran säädön kanssa, kun esinahka oli niin löysä. Oikeesti niin löysä, että kysyin mikä se on. :( Mies oli kuitenkin ihan hyvä sängyssä. Keraksi vain jäi mutta ei sen esinahan takia.
[/quote]

Millainen se siis oli...? :D

Vierailija
20/27 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla seurustelukumppanilla oli niin pieni että immenkalvo repesi vasta kun kumppani vaihtui. Meni sitten neitsyys ikään kuin kaksi kertaa :O