Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä kävitten ekan kerran kynegolookilla?

Vierailija
18.05.2015 |

ev

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla jo 18v...eipä ollut aiemmin asiaa ollut niin ei tulllut käytyä. 

Vierailija
2/11 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, mutta ei alatutkimusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynegolookilla?

Vierailija
4/11 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuollaisella ikinä käynyt.

Vierailija
5/11 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16

Vierailija
6/11 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

112-vuotiaana. Kybergolooki ei kylläkään päässyt suorittamaan sisäisiä tutkimuksia, koska tunneli oli vuosien saatossa muurautunut umpeen.

Vierailija
7/11 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole minäkään koskaan tarvinnut kynegolookin palveluja.

Vierailija
8/11 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt kykloopilla

Vierailija
9/11 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:15"]

112-vuotiaana. Kybergolooki ei kylläkään päässyt suorittamaan sisäisiä tutkimuksia, koska tunneli oli vuosien saatossa muurautunut umpeen.

[/quote] Se on harmi. Kokeile seuraavan kerran cynecoblogia.

Vierailija
10/11 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22

Vierailija
11/11 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kynegolookilla kun minä täytin 30vuotta. Menin sinne kävellen, vettä satoi, mutta mies oli harjoittelussa eikä hän pystynyt viemään. Se oli terveys keskuksessa ja hän oli nainen. Hän oli kiva. Hänellä oli vaalea tukka ja meikkiä. Minä haluaisin olla saman näköinen kun se kynkoloogi.

Hän sanoi, että hyvä kun tulit ja sanoi että haluainko että mies tulisi kanssa puhumaan lapsien teosta minä sanoin että ei se pysty kun se on harjoittelussa verstaalla. Sitten se antoi munulle appelsiini mehua ja domino keksiä ja sanoi että nyt tehdään tutkimus ja minä sanoin tehdään vaan.

Sitten se teki sen tutkimuksen joka ei koskenut ja se sanoi että sinähän täytät kohta 30 ja minä vähän suutuin kosja minä olin täyttänyt jo 30. Mutta se kynekoloogi oli kiva niin minä lopetin suuttumisen.

Sitten satoi vielä kovemmin vettä ja kynekoloogi kysyi että miten kaukana sinä asut ja munä sanoin että en kaukana minulla hävisi sontikka. Se kynekoloogi sanoi että hän lähtee kotiin niin voisi viedä autolla. Minä sanoin että ei rartte mutta se oli kiva. Mutta sitten se oli kiva ja vei minut kottiin ja että miehen pitäisi käydä terveyden hoitajalla ja munä sanoin että minä sanon sille.

Mutta ukkonen tuli illalla ja minä unohdin sanoa että hänen pitää käydä terveyden hoitajalla. Kynekoloogi oli miiten kiva mutta ae muisti minun ijän väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi