Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Sellossa jotain rauhallisia paikkoja, jossa voi imettää vauvaa?

20.09.2006 |

Olen menossa sinne huomenna vauvan (7 kk) kanssa shoppailemaan ja jossain pitäisi imettää vauvaa. Tyttö ei enää malta syödä rintaa, jos on melua yms. ympärillä, joten ainakin niissä kahviloissa, jotka Sellosta tiedän, en usko, että saan tytön syömään. Onkohan siellä jotain syrjäisempiä ja rauhallisempia paikkoja, missä voisi paremmin imettää? Onneksi tyttö pärjää yhden ruokailun myös ilman maitoa, joten jos ei syö rintaa siellä, niin annan pelkkää sosetta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen istunut Jumbon vessassa muutamaan otteeseen. Joissain paikoissa olen käyttänyt hyväkseni myös lastenhoitohuonetta, jossa on mukavemmin tilaa. Eihän se nautinto ole istua vessan pöntöllä, mutta kun en julkisesti suostunut imettämään, oli oltava siellä missä henkinen imetyskynnys on matala plus tosiaan vielä se puoli, että lapsi ei ihmettele ohikulkevia, valoja, meteliä jne vaan keskittyy oleelliseen.

Vierailija
2/5 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellosta löytyy tosi mukava lastenhoitohuone, mutta en kyllä osaa selittää mistä sieltä. Joka tapauksessa on jonkun lelukaupan tai lastentarvikeliikkeen (tai lastenvaatekaupan?) vieressä muistaakseni. Siellä on myös sellasia vanhempia ja huonompia (epäsiistejä) mutta siis yksi tosi upea ja tilava ja viihtyisä. Toivottavasti löydät!!!

Minzy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellosta löytyy pari kolmekin lastenhoitohuonetta ja tosi hyvät ovat olleet. Jopa mieheni totesi tämän:) R-kioskin vieressä, Cafe Buffoa vastapäätä ja sitten alhaalla asemakäytävälläkin muistaakseni. Mielestäni hyvin siistit ovat olleet ja rauhassa saa kyllä olla.

Vierailija
4/5 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijaitsee uuden puolen ensimmäisessä kerroksessa, Ravintola Basea vastapäätä. Basen vieressä ja myös lastenhoitohuoneen vieressä sijaitsee pari lastenvaateliikettä. Huoneessa on sohva ja tuolit imetystä varten. Ovi aukeaa painonapilla, joten lastenvaunujen kanssa kulkevan ei tarvitse nähdä vaivaa oven kanssa. Olen itse käynyt ja suosittelen lämpimästi.

Vierailija
5/5 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän mä sitten löydä sen.