Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meteorologi Visa toivotti hellästi hyvää yötä..

Vierailija
17.05.2015 |

Alkoi ihan itkettämään. Kuin olisi tarkoittanut sen mulle henk.koht. Koskaan ei kukaan oikeasti sitä mulle sano.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Visa, sinulle myös!

Vierailija
2/6 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin katsoa vielä vikan erän tuosta lätkämatsista, vaikka aika selvää pässinlihaa tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:18"]

Alkoi ihan itkettämään. Kuin olisi tarkoittanut sen mulle henk.koht. Koskaan ei kukaan oikeasti sitä mulle sano.

[/quote]

Vierailija
4/6 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena Pikku Kakkosta katsoessa tuntui välillä kuin Pelle Hermanni olisi kohdistanut sanansa suoraan minulle. Se oli jotenkin niin liikuttavan söpö reppana ja sähläri, sekä jotenkin niin surumielisen näköinen, että välillä meinasi liikutuksen kyyneleet tulla. Ajattelin, että Hermanni on varmasti yksinäinen eikä siitä kukaan tykkää kun se on sellainen sählä, joten minun täytyy tykätä siitä oikein paljon ja kaikkien edestä. Ja niin minä teinkin, se oli minun tehtäväni.

Vierailija
5/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:45"]

Lapsena Pikku Kakkosta katsoessa tuntui välillä kuin Pelle Hermanni olisi kohdistanut sanansa suoraan minulle. Se oli jotenkin niin liikuttavan söpö reppana ja sähläri, sekä jotenkin niin surumielisen näköinen, että välillä meinasi liikutuksen kyyneleet tulla. Ajattelin, että Hermanni on varmasti yksinäinen eikä siitä kukaan tykkää kun se on sellainen sählä, joten minun täytyy tykätä siitä oikein paljon ja kaikkien edestä. Ja niin minä teinkin, se oli minun tehtäväni.

[/quote]

Mä taas luulin että se "varokaa heikkoa jäätä"- "loppukevennys" oli osoitettu mulle lapsena. :D

Kerran leikimme kaverin kanssa jäätyneen ojan reunalla ja liukastuin niin että saapas meni heikon jään läpi ja säikähdin kovasti. Kotiin nilkutin sitten saapas märkänä ja varpaat jäässä. Laitoin saappaat kuivumaan patterin viereen ja tuurilla selvisin niin ettei äiti saanut koskaan tietää.

Kunnes.... Piakkoin tapahtuman jälkeen näin ensimmäistä kertaa tuon pelottavan "Varokaa heikkoa jäätä"- pätkän pikkukakkosessa. Se vielä sanottiin siinä niin minulle tarkoitetusti, että olin varma että joku Pikku Kakkosesta oli nähnyt hölmöilyni.

Vierailija
6/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme