Vaimon ulkonäkö on miehen lompakon paksuidesta kiinni
Olisin mäkin kaunis jos mies maksaisi mulle kerran kk kampaajan, hierojan, hampaiden putsauksen, pt:n, terveysruoan jne.
Oon pienipalkkainen ja miehellä turha ruikuttaa jos en "huolehdi itsestäni".
Kommentit (19)
Voit värjätä hiukset itse (ei punaiseksi, mustaksi tai vetyblondiksi). Miten hieroja liittyy ulkonäköön, hierokaa miehen tai kaverien kanssa toisianne. Hampaita voi hoitaa kotona ja luulisi palvelun olevan ilmaista kunnallisella. Pesteitä on YouTube täynnä ilmaiseksi, kuntisalijäsenyyskään ei ole pakollinen. Terveellisen ruoan ei tarvitse olla kallista, superfood ei tuo ulkonäköä, mutta sitä löytyy paljon ilmaiseksi Suomen metsistä.
Ai, mun ulkonäkö ainakin on lähinnä omien vanhempieni ulkonäön summa. Mä tosin en olekaan kenenkään vaimo, voihan se olla että tää asia muuttuu jos joskus menen naimisiin.
Ei risaiselle paperille voi taideteosta tehdä, pohjan täytyy olla kunnossa :)
Ja kauneus on aina katsojan silmissä :)
Terveys = kauneus. Rumat hampaat voi nykytekniikalla parantaa.
Miehet, joiden vaimo ei huolehdi itsestänne, oletteko tyhjätaskuja? Vai mitä olette valmis tekemään asialle?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:36"]Voit värjätä hiukset itse (ei punaiseksi, mustaksi tai vetyblondiksi). Miten hieroja liittyy ulkonäköön, hierokaa miehen tai kaverien kanssa toisianne. Hampaita voi hoitaa kotona ja luulisi palvelun olevan ilmaista kunnallisella. Pesteitä on YouTube täynnä ilmaiseksi, kuntisalijäsenyyskään ei ole pakollinen. Terveellisen ruoan ei tarvitse olla kallista, superfood ei tuo ulkonäköä, mutta sitä löytyy paljon ilmaiseksi Suomen metsistä.
[/quote]
Vettä pitää juoda päivässä riitävästi. Tupakointi vanhentas ihon.
Taas valitetaan ette ukolla ole rahaa tarpeeksi.
Mun ulkoknäkö on kiinni omasta tyylitajustani. Vaikka rahaa kyllä on, en halua näyttää siltä kuin surin osa näistä rahalla "itseendä panostavista" naisista näyttää. En halua näyttää avaimella vedettävältä fitnesskurpalta, kuivahiuksiselta takkupäältä, en siltä, että sinne tänne on piikitetty jotain. En myöskään halua, että naamani on läpinäkymättömän pohjameikin peittämä enkä että takkini on trendikkäästi niin pieni, että takaosa ei laskeudu eikä käsiä voi nostaa.
Mun mielestä salkkareidwn isabella on tosi kaunis.
Ei mkn fitness. Hyihyi.
Rumasta ei kyllä kaunista saa kampaajalla ja kosmetologilla. Kauneus on jostain ihan muusta kiinni.
Kyllähän sitä rahaa voi ihan itsekin tienata.
Hyväkroppaisia naisia on kuitenkin aika paljon, varsinkin nuoremmissa. Mutta, jotta saadaan jotain todella tyrmäävän upeaa aikaan, kyllä se vaatii samoja asioita kuin saman ikäisillä vaikkapa Hollywood staroilla. Huippulaadukkaita, yleensä kalliita vaatteita, jotka on puettu erittäin tyylitietoisesti.
Tätä ei tietenkään saanut sanoa, mutta sanon nyt kuitenkin. Been there, done that.
Jaa. Piritta Hannula on aika tyhmän näköinen nainen ja ikenet näkyy, kun irvistää. Typerät enekelinkiharat hah. Mies on rikas kiekkoilija. Ei siis pidä paikaansa. rumakin saa rikkaan miehen.
Minusta kauneus ja itsestään huolehtiminen on aivan eri asioita. Ei kaunis kampaus ja hierojalla käynti tee naamasta kaunista jos se ei sitä ole.
Piritta on todella kaunis ja tyylikäs. Vahva ja herkkä samalla kertaa. Harmittaako kun et oo saanut Nikkeä?
Todellisuidessa voi oppia kirjoittamain oikein.
No ei oo hammashoito ilmaista kunnallisella puolella :D Eikä varsinkaan mikään valkaisu ihan vaan huvin vuoksi.
Mun mies on köyhä ja velkaantunut, mutta itse kyllä huolehdin ulkonäöstäni. Treenaan, laitan tukan joka päivä ja pukeudun siististi. Ja olen pienituloinen. Joten väärässä olet.