Mitä ihmettä tämä on?
Kymmenen vuotta sitten tulleet ja jo vuosia aivan vaaleina pysyneet raskausarvet ovat nyt parissa tunnissa muuttuneet aivan punaisiksi!Siis rinnoissa,vatsassa ja lantiolla.
Myös vanhat haalistuneet leikkausarvet punoittavat tummina.Mikään allerginen reagtio ei voi olla.
Mitä ihmettä tämä on?? Apua =(
Kommentit (7)
Mulla menee aina yli 10v vanhatkin arvet tulipunasiksi jos juon alkoholia tai urheilen tosi rankasti. :D verenkierto, nääs.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:32"]No allerginen reaktio nimenomaan, urtikaria. Miksei se voisi olla sellainen?
[/quote]
En ole syönyt mitään allergisoivaa.ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:32"]No allerginen reaktio nimenomaan, urtikaria. Miksei se voisi olla sellainen? [/quote] En ole syönyt mitään allergisoivaa.ap
[/quote]
No eihän siihen SYÖMISTÄ tarvitse. Reaktion voi aiheuttaa hajuste, pesuaineen kemikaali, siitepöly, pöly, virusinfektiom kylmä tuuli, stressi tai ihan vain paine (= paineurtikaria, vaikka vain tuolilla istumisesta)
T: BTDT
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:32"]No allerginen reaktio nimenomaan, urtikaria. Miksei se voisi olla sellainen? [/quote] En ole syönyt mitään allergisoivaa.ap
[/quote]
No eihän siihen SYÖMISTÄ tarvitse. Reaktion voi aiheuttaa hajuste, pesuaineen kemikaali, siitepöly, pöly, virusinfektiom kylmä tuuli, stressi tai ihan vain paine (= paineurtikaria, vaikka vain tuolilla istumisesta)
[/quote]
Ahaa,ok.Enpä ole koskaan kuullutkaan mistään urtikariasta ja yhdistin sen ruokaan.Lämpöä on tänään ollut mutta ei mitään flunssan oireita.ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:33"]Mulla menee aina yli 10v vanhatkin arvet tulipunasiksi jos juon alkoholia tai urheilen tosi rankasti. :D verenkierto, nääs.
[/quote]
Ohhoh.
Minulla arvet ovat olleet jo yli kymmen vuotta aivan vaaleita.Ei koskaan missään tilanteessa väri ole muuttunut.Nyt ne ovat tumman liiloja.Todella hurjan näköistä. =o
ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:34"]
[/quote]
[/quote]
Meneekö allergialääkkeillä ohi? Olen ottanut aamulla allergialääkkeet siitepölyn vuoksi.Mitenköhän monta Zyrteciä saa päivässä ottaa? Arvet ei kutia mutta korvat ovat kyllä tulessa.
Voi itku,mistä ihmeestä tämä nyt tuli.ap
No allerginen reaktio nimenomaan, urtikaria. Miksei se voisi olla sellainen?