Miksi serkut saavat mennä naimisiin?
Siis hyi yäk! Omat serkkuni muistuttavat minua ja sisaruksiani. Kuinka häiriintynyt ihminen voi olla, että panee itsensä näköistä tyyppiä?
Ok, oma inhoreaktioni ei ole syy kieltää tätä, mutta siis silti! Järkyttävää, että tämä on monille ok, mutta samalla vastustavat homojen avioliittoja. Homot sentään muodostavat parisuhteen normaalisti (=ei sukulaisen kanssa), ellei kyseessä ole homoserkukset...
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:03"]SE ON SITTEN KIVA KUN LAPSILLA ON VAAN YHDET ISOVANHEMMAT SELITÄPPÄ SE KOULUSSA KUN TEHDÄÄN SUKUPUUTA AINAKIN MEILLÄ TEHTIIN
[/quote]
Kahdethan niitä on.. pariskuntien toiset osapuolet vain ovat sisaruksia :D
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:03"]
SE ON SITTEN KIVA KUN LAPSILLA ON VAAN YHDET ISOVANHEMMAT SELITÄPPÄ SE KOULUSSA KUN TEHDÄÄN SUKUPUUTA AINAKIN MEILLÄ TEHTIIN
[/quote]
Onko sun vanhemmat sisaruksia, jos sulla on vain yhdet isovanhemmat?
Minä en ole juurikaan ollut tekemisissä serkkujeni kanssa, koska sukumme on melko hajaantunut. Minulle ei olisi mikään ongelma naida serkkuani, he ovat minulle vieraampia kuin naapuruston mukulat.
Mä voisin mennä serkkuni kanssa naimisiin any time. Ollaan oltu erittäin vähän tekemisissä, mutta kuulen välikäsien kautta hänestä paljon, ja tiedän että olisimme hyvä pari.
Kokisin perverssimmäksi mennä naimisiin vaikka bestikseni veljen kanssa kuin tämän serkkuni kanssa. Lastenhankintaikä on jo mennyt, joten kenenkään ei tarvitse huolestua mahdollisista seurauksista, jos joskus ihan tosissani ryhdyn iskupuuhiin ;)
Oispa hauska nähdä näiden yökkäilijöiden ilmeet, kun heille näytettäisiin omaa sukupuutaan vaikka 50 sukupolvea taaksepäin. Suomessa on aina ollut aika pieni väestöpohja ja pitkät välimatkat.
Itseäni eivät serkut nappaa, mutta mielestäni on vaan aikuisen ihmisen vähän noloa kouhkata "yäk, kamalaa" toisten aikuisten ihmisten parinvalinnasta, olipa kysymys homoista tai serkuksista.
Se on useissa kuninkaallisissa suvuissa ollut yleinen tapa. Ilmeisesti riski lasten kehitysvammaisuudesta ei ole hirveän suuri yhden sukupolven kohdalla?
http://natgeo.fi/kansat-ja-kulttuurit/yhteiskunta/ylhaison-sukurutsan-hyodyt-ja-haitat
Serkkuu serkkuu on se niin herkkuu
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:01"]On laillista, mutta mahdollisten lasten kannalta ei suotavaa. Riski saada vammainen lapsi moninkertaistuu. Sairauksina mm. Synnynnäisiä sydänvikoja ja hermostohäiriöitä.
[/quote]
Ja alapeukkuja miksi? Tämä siis faktaa, ei fiktiota.
Voisin mennä :D Olen tummatukkainen ja ruskeasilmäinen, serkut puolestaan blondeja ja harmaasilmäisiä.
Raamatussa ei kielletä serkusten avioliittoja.
Ihanaa kun hellarit täällä puolustavat kuinka "luonnollista" on mennä serkkunsa kanssa naimisiin...:D
Ihan sairas ajatuksenakin. Kiva esitellä tässä puolisoni joka on serkkuni. Lähdemme nyt mummolle käymään, niin on muuten meidän molempien mummo, hyi.
Olisiko sinusta ihan ok jos oma tyttäresi naisi siskosi tai veljesi pojan?
Perseestä tämäkin laki, mutta kuka niitä nyt muuttaisi kun eduskunnassakin on serkusten lapsia päättämässä asioistamme.