Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren miehen haluttomuus kun kyseessä ei ole stressi

Vierailija
17.05.2015 |

Kokemuksia?

Ei kuulemma johdu minustakaan, vaan haluttomuus koskee ylipäätänsä seksiä. Itsensä hoitelee kyllä, käsittääkseni kerran pari viikossa. Seksiä on 1-3 kertaa kuukaudessa. Mies on 22-vuotias, minä 21. Yleensä torjuu minut koska "ei jaksa". Kun kysyn, miksei jaksa, niin se on kuulemma "kamalan työlästä". Ja silloin harvoin kun saan maaniteltua miehen seksiin, kehuu sen jälkeen miten ihanaa se oli ja että tuntui kamalan hyvältä.

Kävimme asiasta keskustelua ensimmäisen kerran jo kaksi vuotta sitten, kun olimme seurustelleet kolmisen vuotta.  Sitä ennen seksi ei ollut koskaan ongelma, vaan sitä oli pari kertaa viikossa ja sain melkein aina kun halusin. Mieskin teki usein aloitteen. Jälkeenpäin on kuitenkin kertonut, että välillä häntä uuvutti se seksin määrä mitä minä halusin, mutta muistaakseni kyseessä oli ensimmäiset puoli vuotta kun seksiä oli joka ilta. 

Olen aina muutaman kuukauden välein ottanut asian puheeksi, mutta mies suunnilleen kohauttaa olkiaan, eikä todellakaan ajattele asiaa vakavasti. Nyt kun olen taas muutaman päivän sisällä tullut torjutuksi useita kertoja, avauduin miehelle asiasta kunnolla. Ei saatu asiasta keskustelua aikaiseksi, ensinnäkin miehen riitelytavan takia (vetäytyy aina kuoreensa eikä osaa puhua) ja toiseksi siksi, ettei mies osaa kertoa syytä haluttomuudelleen. Mutta kuten miehellekin äsken sanoin, olen asiaa vatvonut pääni sisällä tässä parin vuoden aikana monesti ja hyväksynyt sen, etten ehkä koskaan tule saamaan seksiä niin paljon kuin tarvitsisin. Ja jos se on hinta joka minun täytyy maksaa, että saan miehen kanssa olla, hyväksyn sen. Mutta koska olemme parisuhteessa, mielestäni miehen täytyisi myös oman seksuaaliterveytensä kuin minunkin vuoksi tehdä kaikki mahdollinen ainakin selvittääkseen, mistä haluttomuus johtuu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään nähden liian alhaiset testosteronitasot voisivat olla myös yksi tekijä, joka vähentää haluja. Kyllä tasot voivat olla alhaiset myös alle kolmekymppisellä.

Vierailija
22/23 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee, väärä vittu vastapuolella tai väärä vastapuoli kokonaisuudessaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:01"]Suomalaisen miehen haluttomuuden syynä, niin nuorilla kuin vanhemmillakin suomalaismiehillä, on ylivoimaisesti suurimmassa osassa tapauksista suomalainen nainen. Näin se on hyvin todennäköisesti ap:n tapauksessakin, mies ei vain sitä suoraan sano. Mitä pidemmälle tätä ketjua luki, sitä todennäköisemmältä se vain vaikuttaa.

Kumma kun suomalaisella miehellä on haluttomuus täysin tipotiessään kauniin ulkomaalaisen naisen kanssa.
[/quote]

Näkeekö mun viesteistä kuinka ruma ja läski olen :(
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän