Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten SINUN allergiasi lähti pois?

Vierailija
20.09.2006 |

Mä olin pienenä ihan älyttömän allerginen lähes kaikelle; koira, kissa, hevonen, sika, lehmä ja lammas, mansikat, tomaatti ja pähkinät, heinät ja puut.

Aloin 8v syödä hivenaineita ja söin niitä tonne 12v asti, ja kaikki allergiani olivat poissa. SIlloin 8v:nä todettiin krooninen sinkin puute, josta allergiani epäiltiin johtuvan...

13vuotiaana meille otettiin papukaija, undulaatteja, gerbiilejä ja kaksi koiraa. Nykyään (olen 24v) meillä on kaksi kissaa, se sama papukaija ja undulaatti.

Miten/milloin sinun allergiasi lähti pois?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienenä allerginen suklaalle, sitrushedelmille ja herneelle. En eläimille. Jotenkin vaan aloin sietämään niitä. Nyt en ole allerginen millekään. Paitsi yhdelle antibiootille.

Vierailija
2/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen allerginen yhdelle lääkeaineelle eikä se allergia ollut ainakaan 7v katkon jälkeen kadonnut mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä takaisin minun ja siskoni syntymän jälkeen...

ap

Vierailija
4/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsesta 19-vuotiaaksi olin allerginen lähes kaikille eläimille, hevosille vähiten. Ruoka-aineista olin allerginen maidolle, pähkinöille, tomaatille ja omenoille. Lisäksi pölylle, heinälle ja useiden puiden siitepölylle. Kaikki allergiat lähtivät hyvin nopeassa ajassa, nyt minulla on jopa kotona sama kissa, josta haaveilin teini-ikäisenä, mutta en voinut ottaa sitä ja siskoni osti sen. Vuosi sitten hän antoi sen minulle :)