Täs meidän yo-juhlien tarjoilut
Suolaset:
Jauhelihapasteijat
Kreikkalainen piirakka (feta kasvis)
Lohileivät
Makeet:
Ylioppilaat
Ben and Jerry jäätelöä eri lajeja
Kuohari, kahvi, tee, limutölkit
Kommentit (64)
Sori vahingossa alapeukku. Ihan hyvät tarjottavat. Ehkä minäkin sen makean kakun tekisin.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:39"]Täytyy vielä keksiä miten saadaan jädet kivasti tarjolle. Joku iso laakea astia täyteen jäämurskaa ja jädepurkit siihen.
Sankari ei ole kakkuihmisiä.
[/quote]
Sankariko teillä vaan syö? Vieraille ei tarjota? Pitäisikö miettiä mistä vieraat tykkää. Enpä oo ennen kuullutkaan että itse yritetään sörkkiä jätskiä niistä lötköistä pahvitoosista. Melko vieraanvaraista... not
Kakku ja hyvä pulla! Hedelmiä.
Joo - jäätelöt on teineille mieleen ja lapsille
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:24"]
Suolaset: Jauhelihapasteijat Kreikkalainen piirakka (feta kasvis) Lohileivät Makeet: Ylioppilaat Ben and Jerry jäätelöä eri lajeja Kuohari, kahvi, tee, limutölkit
[/quote] itse tilaan voileipäkakkuja ja täytekakkuja, itse teen suklaakakun, juustokakun, kenties pikkuleipiä kaupasta ostettuja ja kaiken varalta cocteil piirakoita ja itse tehtyä munavoita.
Ap, nuorekas kiva tarjoilu, onko tarpeeksi suolaista. Tehkää mummeleille voileipäkakku ja jotain kinkkupiirakkaa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:39"]
Täytyy vielä keksiä miten saadaan jädet kivasti tarjolle. Joku iso laakea astia täyteen jäämurskaa ja jädepurkit siihen. Sankari ei ole kakkuihmisiä.
[/quote]Vaikka sankari ei kakkuihmisiä olekkaan, vanhemmat tätivieraat varmaan ovat:) Täytyyhän niitä vieraitakin vähän ajatella. Ei meilläkään nuoriso ole koskaan täytekakuista piitanneet, mutta vieraita varten niitä on tehty ja aina ne on paremmin kuin hyvin kauppansa tehneet. Jos joku ei tykkää jäätelöstä jää makeapuoli vähäiseksi.Vai tuleeko juhliin vain nuorisoa?
Ei kovin kummoset tarjottavat. Itse kaipaisin kakkua.
Aika erikoista, noi kädet toimisi synttäreillä ja kavereiden kesken.
Kyllä joku kakku pitää olla. Esim juustokakku, kinuskikakku tms.
Kivat tarjoilut, jos juhlat on ihan lähipiirissä ja vieraita ei tule kovin kaukaa. Jos joku tulee esim. kahden tunnin ajomatkan päästä, olettaisin että hän kaipaisi vähän ruokaisampaa tarjoilua, esim. jotain salaattia ja useampia suolaisia piirakoita. Jäätelö ihan hauska idea, mutta tulee kyllä aika kalliiksi jos jokaiselle vieraalle meinaatte tarjota oman purkin.
Suolaset: Jauhelihapasteijat Kreikkalainen piirakka (feta kasvis) Lohileivät Makeet: Ylioppilaat Ben and Jerry jäätelöä eri lajeja Kuohari, kahvi, tee, limutölkit
[/quote] vähän köyhänlaiset on tarjottavat
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:45"]Ap, nuorekas kiva tarjoilu, onko tarpeeksi suolaista. Tehkää mummeleille voileipäkakku ja jotain kinkkupiirakkaa.
[/quote]
Meillä on mummelit jo hautausmaalla.
Ja voileipäkakut ei olis olleet meidän ihanien mummeleiden mieleen ollenkaan. Ap
Meillä myös ylioppilasjuhlat. Meillä tarjotaan voileipäkakkua (sekä lohi- että kinkku), karjalanpiirakoita munavoilla ja paprika-kinkku-purjo-piirakoita. Makeina täytekakku, pikkuleipiä, kanelipullia ja joku kuivakakku, esim. tiikerikakku. Juomina kahvi, tee ja mehu. Musta limppari ei oikein sovi tällaseen juhlaan, mut jokainen tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:43"]
[/quote] itse tilaan voileipäkakkuja ja täytekakkuja, itse teen suklaakakun, juustokakun, kenties pikkuleipiä kaupasta ostettuja ja kaiken varalta cocteil piirakoita ja itse tehtyä munavoita.
[/quote] tietysti kahvi, tee, alkoholitonta kuoharia,
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:39"]
Täytyy vielä keksiä miten saadaan jädet kivasti tarjolle. Joku iso laakea astia täyteen jäämurskaa ja jädepurkit siihen. Sankari ei ole kakkuihmisiä.
[/quote] ei hvetti, jädetölkit, ei ylppärit oo lasten synttärit
Suolaiset on kivat, mutta pullaa ja hedelmiä olisi kiva. Tai kakku
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:55"]Meillä myös ylioppilasjuhlat. Meillä tarjotaan voileipäkakkua (sekä lohi- että kinkku), karjalanpiirakoita munavoilla ja paprika-kinkku-purjo-piirakoita. Makeina täytekakku, pikkuleipiä, kanelipullia ja joku kuivakakku, esim. tiikerikakku. Juomina kahvi, tee ja mehu. Musta limppari ei oikein sovi tällaseen juhlaan, mut jokainen tyylillään.
[/quote]
Ai miksei limppari sovi kysyy täti 50v joka ei juo kahvia eikä teetä.
Meillä:
savuporo-paprika-purjo-herne-piiraat, juustomuffinssit, cocktail-piirakoita+ munavoita+graavia lohta, marja-kermakakku, valkosuklaa-juustokakku, omena charlotta. Kermakakun koristeeksi tulee marjojen lisäksi ylioppilaat-keksejä. Kahvia, teetä, mehua, limsaa.
Ei pitkän matkan vieraita.
No vähän köykäset eväät, mut jos vieraat ei kovin gurmeen perään niin menettelee varmaan. Benny jätski mun makuun liian makeaa. Joku vähän yksinkertaisempi versio vanhuksille olisi ehkä paikallaan.