Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täs meidän yo-juhlien tarjoilut

Vierailija
17.05.2015 |

Suolaset:
Jauhelihapasteijat
Kreikkalainen piirakka (feta kasvis)
Lohileivät
Makeet:
Ylioppilaat
Ben and Jerry jäätelöä eri lajeja
Kuohari, kahvi, tee, limutölkit

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen anopin syntymäpäivät, jossa tarjottiin lohileipiä, tiikerikakkua, meetvurstivoileipiä ja pullaa. Kahvia ja maitoa myös. Ei mitään laktoositonta tietenkään, vaikka muutama vieras olisi tällaista tarjoilua kaivannut. 

Vierailija
2/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:24"]

Suolaset: Jauhelihapasteijat Kreikkalainen piirakka (feta kasvis) Lohileivät Makeet: Ylioppilaat Ben and Jerry jäätelöä eri lajeja Kuohari, kahvi, tee, limutölkit

[/quote] itse tilaan voileipäkakkuja ja täytekakkuja, itse teen suklaakakun, juustokakun, kenties pikkuleipiä kaupasta ostettuja ja kaiken varalta cocteil piirakoita ja itse tehtyä munavoita. 
[/quote]

Saako munavoita valmiinakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jäätelöä tarjoilisi, sehän kerkeää sulaa? Limutölkkejäkin vähän vierastan, miksi ei limupulloja joista jokainen saa kaataa omaan lasiin?

Vierailija
4/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilu menettelee jos ei pitkänmatkan vieraita tule. Mutta kyllä kakku olisi hyvä. Nyt on vain ylioppilaat jos ei jäätelöä syö. (siis makeana vaihtoehtona)Jäätelö pitäisi ainakin ottaa purkeista pois vaikka isoiksi jäätelöpalloiksi. Eihän sitä saa purkista räävittyä vanha erkkikään. Jos pitkästa matkasta vieraita,helpointa tehdä ruokaa. Silloin kahvipöydässä voi olla vähemmän lajeja, eikä tarvii tehdä pikkupiperryksiä.

Vierailija
5/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mielipidettäni kysytään, niin ehkä hieman erikoiset yo-juhlatarjoilut. Mutta jokainen tietysti tyylillään.

Meillä esim. 11v tytön syntymäpäiväjuhlatarjoilut (sukulaisille) oli seuraavat: Vadelmatäytekakku, Sacherkakku, Toscapiirakka, appelsiini-porkkana muffinit, lusikkaleivät, lohivoileipäkakku, pekoni-purjopiirakka, pikku pizzoja sekä kahvia ja mehua. Vieraita n. 30.

Vierailija
6/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää ainakin puheenaihetta pitkäksi aikaa sukulaisille teidän juhlatarjoilusta. Onhan se tietenkin pääasia, että äiti ja lapsensa ovat itse tyytyväisiä.

Vierailija
7/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:50"]Jää ainakin puheenaihetta pitkäksi aikaa sukulaisille teidän juhlatarjoilusta. Onhan se tietenkin pääasia, että äiti ja lapsensa ovat itse tyytyväisiä.
[/quote]

Joi ei niitä tarjoiluita vieraille tehdä vaan sankarille ❤️

Vierailija
8/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin persoonalliset tarjoilut. :D

Vierailija
9/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, voisihan ne vieraat jättää kutsumattakin. Jos niistä on vaivaa?!!

Vierailija
10/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko b&j laktoositonta? Muuten ihan ok, vaikka kakkua jäisin kyllä kaipaamaan :) jäätelön säilytys on myös haastavaa, toivottavasti keksitte jotain.

Suolaisia tarjottavia menee juhlissa yleensä aina enemmän, niihin kannattaa panostaa ennemmin kuin että leipoo kymmentä erilaista kakkua.

Vierailija
11/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:24"] Suolaset: Jauhelihapasteijat Kreikkalainen piirakka (feta kasvis) Lohileivät Makeet: Ylioppilaat Ben and Jerry jäätelöä eri lajeja Kuohari, kahvi, tee, limutölkit [/quote] itse tilaan voileipäkakkuja ja täytekakkuja, itse teen suklaakakun, juustokakun, kenties pikkuleipiä kaupasta ostettuja ja kaiken varalta cocteil piirakoita ja itse tehtyä munavoita.  [/quote] Saako munavoita valmiinakin?

[/quote] nauran itselleni, jos vaikka saisi mutta minä tyttö teen ite. Valion voita ja pitääkö munat olla kovaksi keitettyjä????

Vierailija
12/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:43"] itse tilaan voileipäkakkuja ja täytekakkuja, itse teen suklaakakun, juustokakun, kenties pikkuleipiä kaupasta ostettuja ja kaiken varalta cocteil piirakoita ja itse tehtyä munavoita.  [/quote] Saako munavoita valmiinakin?

[/quote]Se oli vain "ovela" keino lisätä tekstiin vielä kolmaskin itse.

Vierailija
13/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaiset kuulostavat hyviltä ja ihan hauska ajatus tarjota päämakeana jätskiä, mutta minusta ben&jerrys ei ole kovin juhlavan tai "yleellisen" makuista, vaan ällömakeudellaan lapsille maistuvaa ja sitäkin kalliimpaa. Mitä makuja olette ajatelleet? vaikka mummat on jo kuopattu niin kai juhlissa sentään jokunen vanhemman väen edustaja on? Siinäpä saa sitten Kerttu-täti päättää Karamel sutra ja Phis food makujen välillä.

Vierailija
14/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köykäiset tarjottavat ovat. Meillä oli ihan ruokapöytä plus kakkukahvit, mutta pitkänmatkalaisia suurin osa sukulaisista.

Vierailija
15/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:43"] itse tilaan voileipäkakkuja ja täytekakkuja, itse teen suklaakakun, juustokakun, kenties pikkuleipiä kaupasta ostettuja ja kaiken varalta cocteil piirakoita ja itse tehtyä munavoita.  [/quote] Saako munavoita valmiinakin?

[/quote]Se oli vain "ovela" keino lisätä tekstiin vielä kolmaskin itse.

[/quote] edelleen huutonaurua, joo minä ite

Vierailija
16/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:59"]

Onko b&j laktoositonta? Muuten ihan ok, vaikka kakkua jäisin kyllä kaipaamaan :) jäätelön säilytys on myös haastavaa, toivottavasti keksitte jotain. Suolaisia tarjottavia menee juhlissa yleensä aina enemmän, niihin kannattaa panostaa ennemmin kuin että leipoo kymmentä erilaista kakkua.

[/quote]  voin varata vielä suolakeksejä jos alkaa hiukoon ja majoneesia päälle ja tuorekurkku, oisko hyvä??? En oo piirakoitten tekijä

Vierailija
17/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pinttymä täällä on siitä, että "vanhemmat täti-ihmiset" eivät söisi jäätelöä? Kyllä ainakin mun lähipiirin tädeille kelpaa. Sedille sitäkin paremmin.

Vierailija
18/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö on ainoa makea. Mites maidottomat, laktoosittomat vieraat?

Vierailija
19/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:35"]Jäätelö on ainoa makea. Mites maidottomat, laktoosittomat vieraat?
[/quote]
Meille ei ole tulossa ketään piereskelijää

Vierailija
20/64 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:35"]Jäätelö on ainoa makea. Mites maidottomat, laktoosittomat vieraat?
[/quote]
Meille ei ole tulossa ketään piereskelijää
[/quote] yo juhliin voi tulla kuka tahansa esim opettajia. Perusallergiat tulee aina huomioida. Tulee olla maidoton, laktoositon ja gluteeniton vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi