Minusta ei pidetä missään
Mua on lapsesta asti syrjitty.
Mulla on huumorintajua. Olen käynyt lukion ja pystyn pitämään työpaikat. Ihan tyhmäkään en voi olla.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:23"]Mitä tarkoitat syrjimisellä? Kirjoitteletko porvoosta?
[/quote]
Porvooporvooporvoo. Älä jaksa.
Vähän sama juttu mulla. Yritän olla mukana mutta aina lopulta huomaan, että olen se ylijäämätyyppi. Muilla tuntuu klikkaavan ihan noin vaan, itse olen aina se viimeinen vaihtoehto. Olen koittanut miettiä mistä johtuu, koska itse koen olevani tavallinen ja niin kuin muutkin.
15, no niinpä!
Ap jopa miettii että olisko mulla asperger.
No sepä siinä. Usein isoon yhteisöön mahtuu vain tyhmiä kanoja. Oot liian fiksu ja siten epäsopiva laumaan.
Sama. Siksi opettelen nyt pitämään itse itsestäni eniten.
Mitä tarkoitat syrjimisellä? Kirjoitteletko porvoosta?
No enemmän susta sitten pidetään kun musta. Itse olen työtönkin.
Siis ei mua oteta joukkoon mukaan. Muiden kanssa haluttiin leikkiä kun olin lapsi, mun ei.
Työpaikoillakin omat kuppikunnat mihin en mAhdu.
Yhteinen tekijä on SINÄ ITSE. Mieti sitä sun KÄYTÖSTÄ ja olemusta, älä koulutusta tai huumorintajua
Olen oppinut varovaiseksi, varsinkin kun lapsena oli kurjaa.
En mä ainakaan ole vittupää tai mitään. Millaisista ihmisistä ei pidetä?
En minäkään saa ystäviä enää mistään. Olen ekstrovertin naamiolla oikeasti introvertti. En halua paljastaa elämäni asioita joissa on paskaa liiaksikin. Jotkut elävät elämänsä sunnuntailapsena mutta meidän kaltaisemme eivät koskaan. En siedä valehtelua ja paskan puhimista.
Ehkä annat vaikutelman ettet halua mukaan. Oletkohan lapsena jo alkanut näytellä ettei haittaa yhtään jäädä ulkopuolelle, ja se näyttää muille siltä ettet halua seuraa. Mene vain rohkeasti mukaan, ole aito ja avoin. Mene vaikka työpaikan kahvi- tai lounasseurueeseen mukaan istumaan, sano vaikka että mahtuuko mukaan ja kysele kuulumisia. Rohkeutta ja tsemppiä! "kuka lohduttaisi Nyytiä ja sanois vaikka näin, jää ilman ystäviä se ken kääntää selän muihin päin... ei kukaan sinua huomaa jos et itse mene mukaan!"
Oon mä yritttänyt mennä mukaan, mutta muilla on aina parempia kavereita. Aina ollut. Mun seura kelpasi jos ei ollut parempaa seuraa.
Up