Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähipiirissäni on viikon ajalta enemmän koronatartuntoja kuin aiemmin koko korona-aikana yhteensä.

Vierailija
18.01.2022 |

No suurinosa sairastaa lievänä mutta ovat eristyksissä tai läheisensä karanteeneissa.

Nytkö on kaiken huipennus?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tiedä vielä ketään kuka olisi koronan saanut. Onneksi!

Vierailija
2/40 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eka tapaus mun piirissä tutun tutulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella kaverin perheellä ollu parin viikon sisällä.

Vierailija
4/40 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin koronan sairastaneet kaverit ja tutut, yhteensä noin 23 henkilöä.

Vierailija
5/40 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni tuttu sairastanut nyt. Itse hoidin oman osuuteni jo vuosi sitten.

Vierailija
6/40 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin nyt joka puolella joku tuttu sairaana. Yksi työpaikalla menehtyi koronaan syksyllä, mutta kyseessä on isohko firma. Häntä lukuunottamatta en tuntenut ketään koronaan oikeasti sairastunutta ennen joulukuuta 2021. Nyt on äkkiä laskien ainakin 9 tuttua sairaana.

Vierailija
7/40 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiihan siihen sairastua uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
8/40 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omikroniin voi sairastua uudelleen aikaisemman variantin sairastanut henkilö, niin kuin pystyi sairastumaan esim. alfaan ja sen jälkeen deltaan. Omikron näyttäisi antavan suojan deltaa vastaan ja omikronille ei ole tullut haastajaa. Omikronin sairastanut on suojassa omikron ja delta tartunnalta.

Vierailija
9/40 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän neljä Koronan sairastanutta, kaikki työkavereita. Työkavereita on noin 50 joista noi 15 tekee koko ajan lähityötä, noin 10 50/50 lähi/etätyötä ja loput käy työpaikalla sillon tällön. Siltikään ei töissä ole tullut yhtään jatkotartuntaa. Kavereissa ja sukulaisissa en tietä yhtään koronatapausta

Vierailija
10/40 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun töissä ei oo ollut aiemmin (ainakaan tietääkseni) yhtään tapausta mutta tällä viikolla 3 tiimiläistä on saanut positiivisen tuloksen. Tänään lähetettiin kaikki etäilemään jotka vaan pystyy.

Vierailija
11/40 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kouluille tuli viesti että tartunnat vähenee. Ihmettelen vaan että mistä ne sen tietää kun ketään ei enää testata virallisesti eikä niitä koululaisten testejä ole edes jaettu.

Vierailija
12/40 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullakin, koska kukaan oikeasti tuttuihin ei ole aiemmin sairastanut. Jotain perhetuttuja ja kaukaisempia sukulaisia, kavereiden vanhempia, työkavereiden lapsia jne. tiedän sairastaneen jo aiemmin. Nyt sairastui pari sellaista ihmistä, jotka olet viimeisen vuoden aikana jopa tavannutkin.

Vierailija
13/40 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutuntutuilla alkaa olla aika paljon, oma suku on varovaista laatua niin vielä ei lähipiirissä ole ollu. Mutta eiköhän tule.

Vierailija
14/40 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun siskon perheellä on korona, meidän perheessä on, miesystävällä, usealla serkullani ja lukemattomilla tutuilla.

Vierailija
15/40 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omikroniin voi sairastua uudelleen aikaisemman variantin sairastanut henkilö, niin kuin pystyi sairastumaan esim. alfaan ja sen jälkeen deltaan. Omikron näyttäisi antavan suojan deltaa vastaan ja omikronille ei ole tullut haastajaa. Omikronin sairastanut on suojassa omikron ja delta tartunnalta.

Omikronin sairastunut voi jo kuukauden kuluttua sairastua omikronin alavarianttiin. Oli juuri eilen lehdessä artikkeli tästä.

Vierailija
16/40 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ennen viime syksyä tiesin lähinnä yksittäisiä tartuntoja tuttavapiiristä. Vuoden loppua kohden uutisia alkoi tulla yhä useammalta ja tänä vuonna koronassa onkin oltu ympäri Suomen sekä sukulaisten että tuttujen perheissä. Ja oma perheemme myös.

Vierailija
17/40 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta rokote kuitenkin suojaa?! Millä logiikalla?

Lueksä yleensä mitään mistään? Ihan yleisessä tiedossa on että rokote ei estä sairastumasta koronaan mutta tehokkaasti estää taudin vakavaa muotoa. Kannattaa joskus ottaa selvää asioista.

Vierailija
18/40 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa piirissä kaikki jotka ovat rokotettuja ovat nyt koronassa tai sairastaneet sen (jo toisen kerran jos ottanut rokotuksen). Outoa on se.

Rokottamattomista en tiedä kun ei ole tullut kyseltyä rokotuksista muilta ihmisiltä kun oma asia ja oma päätös. Nämä sairastaneet on kertoillut kysymättä rokotus statuksestaan.

Jatkuvasti kaikki töissä koronassa. Ihme ettei ole vielä tullut itselle

Vierailija
19/40 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ”kaikilla on. Yksi joutui sairaalaan ja teki jo hoitotahdon. Parin kaverin iäkäs vanhempi kuoli. Pari kironnut omikronin olevan kaikkea muuta kuin flunssa, kun on ollut 40 asteen kuumeessa. Loput 10 sairastaneet aika lievänä.

Vierailija
20/40 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurua APlle ja AP:n lammaspiireille. Kannattiko paskoa oma vastustuskyky lääkekokeessa

On se kumma, kun tiede sanoo toista, ja sinä silti luulet olevasi oikeassa.