Kuinka suuri lahjashekki tytön poikakaverille
ammattikoulusta valmistumisen vuoksi? On aika tuore poikakaveri. 70 e vai 100 e?
Kommentit (22)
Max 50€. Teidät on siis silti kutsuttu juhliin, ettei tyttö mene yksin?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:08"]
Ei ole kutsuttu, mutta mielestäni kuuluu muistaa silti. Ap
[/quote]
40 euroa riittänee.
Minä antaisin viisisataa.Tuo on aika minimi, pienempi summa koetaan usein loukkaukseksi piireissä.
En antaisi mitään kun ei ole kerran kutsuttukaan. Käytöstavaton juntti.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:08"]
Ei ole kutsuttu, mutta mielestäni kuuluu muistaa silti. Ap
[/quote]Miksi kuuluu muistaa, jos ei edes juhliin kutsuta? Ja ihmettelen, että miksi ei kutsuta?
Miksi pitäisi kutsua? Emme tunne hänen vanhempiaan ja muuraman kk:n seurustelu takana. Ap
Miksi ihmeessä joku shekki, ruusu riittää tuollaisessa tilanteessa, kun ette kunnolla edes tunne.
Ei mitään. Oikeesti. Tyttäresi voi antaa jotain jos haluaa.
Mä ainakin kokisin outona jos poikani tyttöystävän perhe antaisi jotain. Vähän niin kuin olisivat halunneet kutsunkin. Ja vain muutama kuukausi takana...
Kyllä mä lähtisin muutamasta kympistä, jos aivan välttämättä haluat muistaa.
Tytär sitten antaa jotain muuta...
50€ ja ruusu. Pidetäänkö pojalle edes juhlia? Minua on alkanut näin aikuisena hävettää, kun ammattikoulusta valmistuneille veljille ei järjestetty juhlia, mutta minulle pidettiin lakkiaiset. Ei se ole oikein, vaikka se oli silloin ihan tapana. Toivon, että nykyäidit älyävät juhlia myös näitä ammattiin valmistuneita.
Jos pojalle ei pidetä edes juhlia (siis samassa mittakaavassa kuin tavalliset yo-juhlat), niin uskon että tyttöystävän vanhemmilta tuleva lahja saa sitäkin suuremman painoarvon ja arvostuksen.
Ruusu ja onnittelukortti riittää, jos ovat olleet yhdessä vast muutaman kuukauden.
Mä oon ollut poikaystävän kanssa reilu vuoden, enkä todellakaan odota niiltä rahalahjaa :o musta rahalahjat on enemmän sukulaisten homma...
Kuinka tuore? Jos seurustelleet alle vuoden, niin korkeintaan 50, jos vain muutaman kuukauden niin 30.