Monelta menet huomenna töihin ja millainen työpäivä sinulla on?
Kommentit (31)
Huomenna menen. 9,50.
Teen keikkatyötä.
Tämä oli viikon keikka ja oikein hyvin fiiliksiin menen huomenna. Loppuviikon pidän vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan vastaisi tuohon? Kunkin oma asia.
Kelan asiakkaan ei tarvi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelan asiakkaan ei tarvi vastata.
Työpäivä on henkilökohtainen asia ja siihen valmistaudutaan jo edellisenä iltana. Miksi kukaan lähtisi kertomaan siitä?
8:00 ja kaikkia palavereita päivä täynnä.
Klo 9 ja opettelen uusia työtehtäviä. Kuormittavaa, mutta kivaa.
Vittuako se sinulle kuuluu elämänkoululainen :D
Lähden jo tämän vuorokauden puolella. Koko yön teen siivoustyötä ja aamulla pääsen kotiin. Vähän huonolla fiiliksellä olen lähdössä, koska mulla on ollut tosi kipeä selkä ja pelottaa jo valmiiksi miten jaksan taas sitä kestää. Särkylääkkeitä menee varmaan taas kourallinen.
Oon töissä varmaan ennen kahdeksaa, kuten aina, ja kotiin lähden neljän aikoihin.
Olen asiantuntija teknisellä alalla, varmaan lasken muutaman tarjouksen ja selvittelen toimituksiin liittyviä teknisiä asioita.
Ihan hyvillä fiiliksillä menen töihin.
En kyllä pistäisi pahakseni sellaista tilannetta, ettei työ olisi taloudellisesti pakollista.
Mut toisaalta olen tyytyväinen siihen, että on töitä.
Olen myyjä, huomenna olisi 5 tuntia töitä.
Avaan etänä työkoneen n 9 ja keitän kahvit ja menen paskalle. Lopettelen 16-17 välillä.
Olen etätöissä. Herään ysiltä ja hommat aloitan kymmeneltä. Luultavasti valmista on parissa tunnissa, jos ei kukaan soita. Muuten vain olen ja teen mitä huvittaa.
7:15. Ohjaan työkokeilijaa koko päivän.
Ei mitään tietoa siitä millainen työpäivä tiedossa. Sit sen näkee.
Seitsemäksi menen. Luultavasti saan päälleni paskaa ja käsivarret mustelmille kun yksi hieho pitäisi lypsää.
N. 7.15 on tarkoitus olla töissä, mutta jos vartinkin myöhästyn, niin ei haittaa, kun on liukuva työaika. Huomenna on yhtä työtehtävää melkein koko päivä, jos ei jotain kiireellistä tule edelle. Yksi lyhyehkö (noin 2 tuntia) koulutus siinä välissä eräästä taloushallinnon raporttityökalusta. Pois lähden klo 15.
Fiilis neutraali, paitsi siitä olen iloinen, että keksin tänään vähän ennen kotiinlähtöä yhden hyödyllisen apukeinon siihen huomiseen työtehtävään. Tätä samaa työtehtävää on siis aika pitkä pätkä edessä, ei vain huomenna. Aikaavievää ja hieman puuduttavaa.
Seiskaksi. Kiirettä ja venymistä kun taas yksi työkaveri sairastui.