Mistä asioista ikäsi huomaa?
Mistä asioista ikäsi huomaa ja kuinka vanha olet?
Kommentit (35)
Tiedän ja muistan vanhoja juttuja ja tapahtumia sekä julkkiksia ja musiikkia esittäjineen takavuosilta.
Ulkonäöstä, lasten lukumäärästä ja iästä, tyyneydestä ja laajakatseisuudesta, viisaudesta, taidoista joita hallitsen
44
No varmaan kasvoista. Ei ole iho enää niin pinkeä:) Ryppyjä ei oikeastaan ole, mutta silti sitä on selvästi vanhemman näköinen. Ja käsien iho on selvästi vanhaa. Ikä 54v.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:24"]
Minulla on velka-auto, velka-talo, velka-mökki ja onneton seksitön avioliitto.. keski-ikää tyypillisimmillään. N42
[/quote]
Minulla on velaton auto, velaton talo, mökkiä ei ole ja onnellinen seksintäyteinen avioliitto. Ilmeisesti en ole tyypillinen keski-ikäinen. N41
Ei kukaan voisi arvata, että olen jo 18v. Usein minua pidetään n. 12-vuotiaana :). Asun vielä kotona enkä harrasta mitään teinijuttuja. Pukeutumisestakaan ei voi arvata, kun käytän sellaisia normaaleita vaatteita, jotka käy minkä ikäiselle vain.
Siitä varmaan, että en enää mieti mitä muuta ajattelevat, jos tahdon tehdä sitä mitä milloinkin huvittaa.
Esim. menen nyt, vasta, keski-iässä ajamaan mp-kortin ja hankin pyörän. Naurettavaa varmaan, mutta mitä väliä. Meillä on yksi elämä, kohta sekin ohi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:27"]
No varmaan kasvoista. Ei ole iho enää niin pinkeä:) Ryppyjä ei oikeastaan ole, mutta silti sitä on selvästi vanhemman näköinen. Ja käsien iho on selvästi vanhaa. Ikä 54v.
[/quote]Ja jatkan vielä. Muistan asioita 70-luvulta. Lapset jo isoja ja ei enää ole velkaa,eikä aina viimeinen sentti menossa. Elämä on taas helppoa kun ruuhkavuodet on ohi.
En kestä vanhojen ihmisten utelua ja nalkutusta vaan käsken suksia vit..uun.
Olen 44n. Nuorena en uskaltanut näin tehdä vaan luulin että vanhoja ihmisiä pitää kunnioittaa. Ja paskat.
45 v. Rypyistä, en oikein keksi mistä muusta huomaisi. Musiikkimaku, pukeutuminen ja ajattelutapa on aika epätyypillisiä ikäisilleni.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:37"]45 v. Rypyistä, en oikein keksi mistä muusta huomaisi. Musiikkimaku, pukeutuminen ja ajattelutapa on aika epätyypillisiä ikäisilleni.
[/quote]
Mikä musiikimaku on epätyypillistä ikäisellesi?
Pitäisikö sen muuttua vanhetessa? Olen 45n.ja pidän edelleen milteipä vain hevistä ja rock musiikista. Jonkin verran olen alkanut pitämään tecno/rap musiikista myös.
Minulla on velka-auto, velka-talo, velka-mökki ja onneton seksitön avioliitto.. keski-ikää tyypillisimmillään.
N42