Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut vanhemmat naiset suuttuvat, jos yli 30-vuotias mies

Vierailija
17.05.2015 |

seurustelee 20-24-vuotiaan naisen kanssa? En ymmärrä. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku naisten tunnejuttu, ei niitä pysty analyyttisesti ymmärtämään

Vierailija
2/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 31 ja minä 22 ja ei kukaan tietääkseni ole suutunut. Miehen eksä on tyyliin 39 v ni sitä varmaan kyl vituttais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka suuttuu? Ehkä ihmetyttää, jos fiksu ja aikuinen mies hengaa parikymppisen kanssa, mutta esim. 25-vuotias on jo pääsääntöisesti oikeasti aikuistunut. 20-vuotiaat on siinä rajoilla, yksilökohtaista. Eniten noissa nuorissa naisissa ihmetyttää kuitenkin se, että kuvittelevat vanhempien naisten jotenkin kadehtivan heitä. Olemme itsekin joskus olleet nuoria ja näin se elämänkaari menee. Jokaisessa iässä on hyvät puolensa. En oleta itsekään enää kuusikymppisten kadehtivan minua ja tuskin kadehtivatkaan. Parikymppisenä luuli kolmekymppistenkin jotenkin vihaavan, kun on niin nuori.

Eli vastaus ap: En ainakaan itse koe tarvetta miettiä kenenkään suhdetta. Jos tuttavapiirissä tai lähisuvussa joku fiksuna pitämäni mies seurustelee typerän naisen kanssa, niin sitä saatan ihmetellä. Se on ihan sama, onko typerys 50 vai 20.

Vierailija
4/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun omaa mielikuvitustasi. Aivan normaali ikäero kyseessä. T. Äiti 50v.

Vierailija
5/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan suuttunut. Joten en ymmärrä kysymystä.

Vierailija
6/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarkalleenottaen on suuttunut, kuinka moni?:D

Vierailija
7/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 niin oikeassa. Ei kiinnosta pätkääkään kenenkään parisuhde nyt yleensäkään. Samoin en kadehti nuoria, kun on kiva olla vanhempi, ainoastaan toivoisin virkeyttä enmmän mutta on sitä vanhana niin paljon viisaampi kuin nuoret joilla se ulkonäkö vaan pyörii mielessä ja ei ymmärretä että monet miehet haluaa vain sen mukavan ja tavallisen vaimon. 5

Vierailija
8/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän musta tuntuu, että parikymppiset katsovat kieroon. Mua ainakin säälittää, jos joku ottaa kolmekymppisen, joka on saanut elää parikymppisenä huolettomasti, deittailla eri ihmisiä ym. kun taas itse alkaa parikymppisenä tehtailla vauvoja sille ja ottaa yhteisen asuntolainan. 10 v päästä selviää, että ukko pettänyt koko ajan.
N21

Vierailija
9/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu tollasesta. Sitten kyllä jos likka on alaikäinen.

Vierailija
10/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:09"]

Sun omaa mielikuvitustasi. Aivan normaali ikäero kyseessä. T. Äiti 50v.

[/quote]

Vierailija
11/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan suuttuu, mutta kovin iso ikäero voi herättää paheksuntaa ja epäilyjä suhteen laadusta. 

Mainitsemasi ikäero yleensä ei vielä sellainen ole. 

Vierailija
12/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait siitä kukaan suutu. Olen huomannut, että monet 30 + miehet, joilla on nuorempi nainen kuvittelevat olevansa jotain erinomaista ja arvostelevat omanikäisiä naisia. Se ärsyttää. Minuakin, vaikka minulla on 16 vuotta vanhempi mies. Minä olen 29 jo kylläkin.

Vierailija
13/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se suututa, mutta herää mielessä ajatus, että onko se ihmissuhde tasa-arvoinen, sillä 20-vuotias on vasta aikuistumassa. Siinä tilanteessa kun toinen aloittelee työelämää, opiskelee ym. niin toisella on jo hyvin paljon kokemusta näistä asioista. Siinä tilanteessa tämän vanhemman henkilön olisi helpompi yrittää nostaa omat näkökantansa oikeammaksi ja väheksyä toisen ajatuksia elämän kokemukseensa vedoten, mikäli näkisi tämän hyväksyttäväksi. Esimerkiksi tuomalla esiin voimakkaasti, millaista seksin kuuluu olla. Nuorempi taas saattaisi turvautua toiseen hieman kuin aikuiseen ja antaa hänen ajatuksilleen isomman painoarvon kuin omillensa. Tällainen luo mahdollisuuden hyväksikäytölle. Samoin itseäni ihmetyttää, eikö 30v toivo sen hetken elämältään erilaisia asioita kuin 20 vuotias. Kuinka heidän yhteiselonsa silloin sujuu.

Vierailija
14/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:01"]

Mun mies on 31 ja minä 22 ja ei kukaan tietääkseni ole suutunut. Miehen eksä on tyyliin 39 v ni sitä varmaan kyl vituttais.

[/quote]

Mix sitä tyyliin vituttais?

Vierailija
15/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tulee mieleen että ko. itsestään epävarma mies haluaa hallita tyttöystäväänsä, eikä se oikein oikein onnistu samanikäisen naisen kanssa.

Vierailija
16/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset naiset jotka kuvittelevat olevansa jotenkin parempia kuin miehet projektoivat omat epävarmuutensa usein miehiin.

Vierailija
17/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nyt varmaan suutu. Se vaan saattaa luoda laskea kummankin osapuolen sosiaalista statusta muiden silmissä.. Ei nyt kyllä vielä mikään seitsemän vuoden ikäero kuitenkaan! Vasta sitten kun toinen on tosi nuori (esim.20+) tai kun ikäeroa on kymmenen vuotta tai enemmän.

Vierailija
18/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen "vanhempi nainen", 23-vuotias. Siskoni on 19 ja seurustelee 30-vuotiaan eronneen pienen lapsen isän kanssa. Koska tunnen siskoni niin ihmettelen, mitä tämä mies siskossani näkee. Yleisellä tasolla en omaa mielipidettä suurten ikäerojen pareista.

Vierailija
19/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

13-22 vuotiaat ovat vielä nuorisoa, ei aikuisia. 23-30- vuotiaat ovat sitten nuoria aikuisia.

Sairasta.

Vierailija
20/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse taitaa olla enemmän säälistä ja siitä että nämä vanhemmat naiset tietävät miehestä jotain mitä nuori "morsian" ei tiedä. Esim. taipumus pettämiseen, sosiaalinen törppöys tai päihdeongelmat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän