Viimeisin ostamasi asia on aseesi taistelussa paholaista vastaan. Mikä aseesi siis on?
Minun aseeni on ruisleipäpussi. Aika heppoiselta kuulostaa tuohon mittelöön 🤔
Kommentit (278)
Kitcshimäinen posliininen koiranpentusydänkehys :/ Varmaan pistän perkeleen kuvan siihen ja murran hänet psykologisesti.
Laatikollinen legoja, sinänsä todella hyvä aseena, legot lattialle ja kun pirulainen niitten päälle astuu, game over!
Ostin apteekista Kaopekt Fortea koiran vatsavaivoihin. Rauhoittaisikohan se paholaistakin?
Kofeiiniton pikakahvi. Olisi pitänyt ostaa kofeiinillista.
Monitoimikone! Nyt kävi todellinen tuuri. On kaikenlaista terää ja myös lihamylly. Edellisessä kyselyssä jouduin taistelemaan zombeja vastaan pelkästään tyynyllä, joten tämä kysely tuli kerrankin juuri oikealla hetkellä.
Kaksi kassillista ruokaa.
Voisin ehkä heitellä ruokatarpeita ja siten kääntää paholaisten huomion pois itsestäni siksi aikaa, että pääsen pakoon tai löydän jonkun järeämmän aseen.
Itse en ole käynyt kaupassa pitkään aikaan, mutta tilasin nettikaupasta leikkuulaudan.
Kyllähän sillä mätkii paholaista persuksille.
Kauralyhde pihan linnuille. Huiskisin sillä kauheasti! Kyllä lähtee!
Palovaroitin. Se varoitusääni on kyllä sitä luokkaa, että vois jopa toimia kunhan muistaa laitella Peltorit omille korville :D
Taskukalenteri, ehkä voin laittaa muistiin, milloin taistelin paholaisen kanssa ja laittaa ylös seuraavan tapaamisen hänen kanssaan. :D
Ei en oo ostanut sitä mä oon saanu sen Isomummoni 1800- luvun Raamattu.Siinä on koukeroiset kirjaimetkin.
Vierailija kirjoitti:
Kofeiiniton pikakahvi. Olisi pitänyt ostaa kofeiinillista.
Totta. Jeesus kehotti valvomaan.
Koiran matolääketuubi, ennen rokotusta tarvii. Ehkä sitä tahnaa saisi hierottua paholaisen silmiin.
Grillattu kana 😂