Suositelkaa jotain Netflix-sarjaa sunnuntain iloksi!
Onko siellä mitään koukuttavaa? Jotenkin tuntuu sisältö yhdentekevältä enkä osaa aloittaa mitään, kun en tiedä, mikä toimisi. Pitäisi olla toimiva juonenkulku ja teräviä henkilöhahmoja, ei mielellään mitään hidasta pukudraamaa.
Kommentit (15)
Tassä oikeesti hyviä: Breaking bad, Orange is a new Black. Jos et oo vielä tsekannu, nii Äkkiä katsomaan! Hopi,hopi!!!
The Returned, alkuperäinen ranskalaistuotanto.
The Unbreakable Kimmy Schmidt & Orange Is the New Black :)
Peaky Blinders, loistava!! ensimmäinen tuotantokausi ulkona. En malttaisi millään odottaa toisen tuotantokauden jaksoja. Ilmeisesti saatavana jo dvd:nä, mutta loppuunmyyty kaikkialla.
Unbreakable Kimmy Smichdt! The Returned.
Homeland ekat kaudet ihan huippua. Jälkiä jättämättä ihan OK, katsoin kaksi kautta. Tykkäsin Sillan ekasta kaudesta, tokassa jotenkin väsähtänyt meininki.
House of cards tökkäsi minulla siihen, kun päähenkilö katseli kameraan. Tekotaiteellista kikkailua.
Orange is the new black hiipui alun jälkeen, idea lässähti ja juonikuviot latistui.
Ranskalaisversio The Returnedista, Breaking Bad ja Hemlock Grove
Mä aloin katsomaan pari viikkoa sitten Modernia perhettä ja olen ihan koukussa. Välillä tulee räkätettyä ihan huolella niille jutuille, harvoin löydän mitään noin koukuttavaa sarjaa. Olen katsonut myös Bonesia (tosi hyvä kemia päänäyttelijöillä) ja New girliä.