Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kaksi miestä

Vierailija
17.05.2015 |

Olen ajautunut erittäin vaikeaan tilanteeseen ihmissuhteissani. En kehtaa enkä uskalla kertoa lasteni isälle, jonka kanssa eron jälkeen on jatkunut seksisuhde, että olen tavannut toisen. Nyt siis jumitan välimaastosuhteissa ja se rassaa hermoja. Tämä uusi mies on kaikkea mitä olen aina halunnut, mutta en täysin uskalla heittäytyä uuteenkaan..johtuen siitä, että ex- mies rakastaa mua yhä ja toivoo yhteenpaluutakin. Tätä on jatkunut jo Liian kauan. Viimeisen vuoden olen periaatteessa ollut kahden kanssa vuorotellen :( Eihän näin voi aikuinen, sivistynyt(?) ja koulutettu perheenäiti toimia.
Mitä teen? Miksi en saa sanottua exälle et sekstailut on nyt ohi..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä oikeassa..typerää toimintaa minulta. Kaiken taustalla tosiaan on yksinäisyyden pelko. Ratkaisu on tehtävä, vaikka se kuinka kirpaisisi. Exän kanssa kuitenkin 20v yhteistä elämää takana ja silleen. Ei ole helppoa erota ei. Ja myös hällä ollut muita naisia, joten en nyt ihan ainoa epäkypsä säätäjä ole.
Ap

Vierailija
22/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap sinua. Itselläni on sellainen tilanne, että tapailen kahta miestä. Herra A on juuri eronnut, eikä pysty varsinaiseen parisuhteeseen vielä kanssani - haluaa aikaa. Siksi tapailen Herra B:tä ja odottelen milloin A on henkisesti valmis sitoutumaan. En vaan juuri nyt halua viettää iltojani yksin, kaipaan seksiä ja läheisyyttä. Siksi tällainen moraaliton järjestely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:26"]Ymmärrän ap sinua. Itselläni on sellainen tilanne, että tapailen kahta miestä. Herra A on juuri eronnut, eikä pysty varsinaiseen parisuhteeseen vielä kanssani - haluaa aikaa. Siksi tapailen Herra B:tä ja odottelen milloin A on henkisesti valmis sitoutumaan. En vaan juuri nyt halua viettää iltojani yksin, kaipaan seksiä ja läheisyyttä. Siksi tällainen moraaliton järjestely.
[/quote]
Kiitos :) Olet ensimmäinen ymmärtäjä!! Kun ei se elämä mene aina niinkuin kuuluisi. Sitäpaitsi minäkin tarvitsen seksiä, enkä jaksa irtosuhteita.
Ap