Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kaksi miestä

Vierailija
17.05.2015 |

Olen ajautunut erittäin vaikeaan tilanteeseen ihmissuhteissani. En kehtaa enkä uskalla kertoa lasteni isälle, jonka kanssa eron jälkeen on jatkunut seksisuhde, että olen tavannut toisen. Nyt siis jumitan välimaastosuhteissa ja se rassaa hermoja. Tämä uusi mies on kaikkea mitä olen aina halunnut, mutta en täysin uskalla heittäytyä uuteenkaan..johtuen siitä, että ex- mies rakastaa mua yhä ja toivoo yhteenpaluutakin. Tätä on jatkunut jo Liian kauan. Viimeisen vuoden olen periaatteessa ollut kahden kanssa vuorotellen :( Eihän näin voi aikuinen, sivistynyt(?) ja koulutettu perheenäiti toimia.
Mitä teen? Miksi en saa sanottua exälle et sekstailut on nyt ohi..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:26"]Ymmärrän ap sinua. Itselläni on sellainen tilanne, että tapailen kahta miestä. Herra A on juuri eronnut, eikä pysty varsinaiseen parisuhteeseen vielä kanssani - haluaa aikaa. Siksi tapailen Herra B:tä ja odottelen milloin A on henkisesti valmis sitoutumaan. En vaan juuri nyt halua viettää iltojani yksin, kaipaan seksiä ja läheisyyttä. Siksi tällainen moraaliton järjestely.
[/quote]
Kiitos :) Olet ensimmäinen ymmärtäjä!! Kun ei se elämä mene aina niinkuin kuuluisi. Sitäpaitsi minäkin tarvitsen seksiä, enkä jaksa irtosuhteita.
Ap
[/quote]
Ei elämä mene aina niinkuin kuuluisi ? Voi herran jumala teitä naiset! Yhtä itsekkäitä kumpikin. Kuka kehtaa olla niin itsekäs ja omaa etuaan tavoitteleva että pyörittää kahta miestä? Kuten vanha sanonta kuuluu, jossei osaa olla yksin ei osaa olla kaksin. Toivottavasti miehenne tajuavat jättää teidät molemmat.
Ja AP jos kuvittelit saavasi sympatiaa niin astuppas ex-miehesi saappaisiin: haluaisitko sinua kohdeltavan tuolla tavalla? Olet erinomainen esimerkki lapsillesi kuinka ihmissuhteet hoidetaan.

Vierailija
2/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:21"]Olette kyllä oikeassa..typerää toimintaa minulta. Kaiken taustalla tosiaan on yksinäisyyden pelko. Ratkaisu on tehtävä, vaikka se kuinka kirpaisisi. Exän kanssa kuitenkin 20v yhteistä elämää takana ja silleen. Ei ole helppoa erota ei. Ja myös hällä ollut muita naisia, joten en nyt ihan ainoa epäkypsä säätäjä ole.
Ap
[/quote]

No sittenhän se on helppo ottaa puheeksi jos kumpikin kuksii muitakin. Sanot vaan että nyt on semmonen mies jonka kanssa haluat rakentaa suhdetta. Kyllä kahden täysi-ikäisen pitää olla riittävän kypsiä keskustelemaan asiat läpi eikä tunkea päätä pensaaseen, laittaa tekstari ja toivoa ettei toinen kysy mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään mitään neuvoja?!
Ap

Vierailija
4/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites olis vaikka textari: "olen tavannut Pertin ja haluan nyt keskittyä rakentamaan uutta suhdetta sen kanssa. Me ei siis tavata enää seksin merkeissä."?

Vierailija
5/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua voit levittää muttet avata suutasi? Outoa.

Vierailija
6/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan outo, mutta just toi sanominen ei onnistu. Tunteeton seksi ei ole ollut varsinainen ongelma, mutta puhuminen on :(
Ehkä se tekstari ratkaisisi tän.
Ap

Vierailija
7/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:17"]Olen varmaan outo, mutta just toi sanominen ei onnistu. Tunteeton seksi ei ole ollut varsinainen ongelma, mutta puhuminen on :(
Ap
[/quote]

Ainakin pääset itse helpommalla ja se tuntuu olevan tärkeintä. Kyllä nyt sen verran munaa pitää olla että sanoo tommosen kasvotusten eikä tekstarilla

Vierailija
8/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:17"]Olen varmaan outo, mutta just toi sanominen ei onnistu. Tunteeton seksi ei ole ollut varsinainen ongelma, mutta puhuminen on :(
Ap
[/quote]

Ainakin pääset itse helpommalla ja se tuntuu olevan tärkeintä. Kyllä nyt sen verran munaa pitää olla että sanoo tommosen kasvotusten eikä tekstarilla
[/quote]
Mutta kun en haluaisi loukata. Ja jos tämä uusi ei haluakkaan mua kumppanikseen saattaisin jäädä ihan yksin. Taitaa olla sika itsekäs ajattelutapa, mutta minkäs teet. Toisaalta ajattelen, että ehkä exäni tajuaisi asian jotenkin itsestään.
Ap

Vierailija
9/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:17"]Olen varmaan outo, mutta just toi sanominen ei onnistu. Tunteeton seksi ei ole ollut varsinainen ongelma, mutta puhuminen on :(
Ap
[/quote]

[/quote]
Mutta kun en haluaisi loukata. Ja jos tämä uusi ei haluakkaan mua kumppanikseen saattaisin jäädä ihan yksin. Taitaa olla sika itsekäs ajattelutapa, mutta minkäs teet. Toisaalta ajattelen, että ehkä exäni tajuaisi asian jotenkin itsestään.
Ap
[/quote]siis aika itsekäs, ei sika, tai ehkäpä just se..

Vierailija
10/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap miettinyt lasten kantilta? Ei ehkä pienten tai isompienkaan lasten ole hyvä nähdä tuollaista soppaa kotonaan.

Vierailija
11/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:17"]Olen varmaan outo, mutta just toi sanominen ei onnistu. Tunteeton seksi ei ole ollut varsinainen ongelma, mutta puhuminen on :(
Ap
[/quote]

[/quote]
Ap
[/quote]
Meinaatko ettei tekstari loukkaa enemmän kuin puhuttu asia? Mietippäs nyt kerrankin oman mukavuutesi sijaan sitä, että joudut sen miehen kanssa hoitamaan lasten asioita jatkossakin ja tuo täytyy hoitaa itsellesi epämukavasti, miehelle mahd kivuttomasti. hän arvostaa aivan varmasti enemmän sitä että otat asian puheeksi kuin että lähetät tekstarin ja luulet sen jälkeen hoitavasi muut asiat kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
12/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:((
Ootte siis sitä mieltä että asia ois kerrottava face to face. Huhhhuh, vaikeeta on...
Ap

Vierailija
13/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:05"]:((
Ootte siis sitä mieltä että asia ois kerrottava face to face. Huhhhuh, vaikeeta on...
Ap
[/quote]

Itse olet soppasi keittänyt, sietääkin olla sulle vähän vaikeaa. Tekstari oisi raukkamaisin temppu jonka voit tehdä

Vierailija
14/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta toimintaa. Olet kuvottava!

Vierailija
15/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen taida mitään oikopolkua olla. Joudut sinä exällesi kuitenkin puhumaan kasvotusten jossain vaiheesa  ja hän varmaan viimeistään sitten kysyy.

Vierailija
16/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se textari auttaa kun joudut hänet kuitenkin tapaamaan.

Vierailija
17/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä paskaa. No, jokainen tavallaan.

Vierailija
18/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten korvaan särähtää, että uusi mies on mielestäsi "kaikkea mitä olet halunnut" ja silti panet exän kanssa? Sinä et siis kunniotia yhtään ketään, et edes semmoista, joka on toiveittesi täyttymys? Sanot, ettet halua loukata, mutta kaikenaikaa loukkaat kaikkia, mukaanlukien itseäsi.

Koetas nyt hyvä nainen vähän ryhdistäytyä.

Vierailija
19/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla menolla menetät molemmat. Itsekästä ja epäkypsää pelleilyä. Kuka urpo muutenkaan paneskelee exän kanssa?

Vierailija
20/23 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saanko arvata? Olet ainoa lapsi eli sulla ei ole sisaruksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän