Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omikronin oireet minulla oli lievä kurkkukipu yhden päivän ajan

Vierailija
18.01.2022 |

Ei muuta 😄 ja tämänkö takia ihmiset ovat ihan psykoosissa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin sairastin juuri koronan lähes oireettomana, parina päivänä oli pientä viluisuutta, yskää ja väsymystä, muuten ei mitään. Olen saanut yhden rokotteen kesällä.

Toki tiedän että toisilla oireet ovat pahemmat, mutta olen ollut koko ajan varma että minulla oireet olisivat hyvin lievät, koska en yleensäkään sairasta flunssaa kuin hyvin lievänä - ja oikeassa olin.

Mulla on viimeksi ollut flunssan takia kuumetta 20 vuotta sitten ja siltikin omikron nostatti mulle kuumeen. Ihan arpapeliä.

Vierailija
22/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla oikeasti todella tyhmä?

AP, ota ensin selvaa mita sana "psykoosi" tarkoittaa ennenkuin kirjoitat. Muuten olet pelkastaan naurettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole juuri se tavallinen tapa sairastaa kyseinen tauti. Mutta kun sairastajia on satoja tuhansia, aina on joukossa joku, joka jostain syystä sairastuu vakavammin. Samalla tavalla he sairastuisivat noroon, flunssaan, mihin vaan tautiin. Onneksi vakavia tapauksia on häviävän pieni määrä kaikista sairastaneista, kuten on flunssienkin kohdalla. Influenssat ovatkin sitten jo vakavampi tauti.

Vierailija
24/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin sairastin juuri koronan lähes oireettomana, parina päivänä oli pientä viluisuutta, yskää ja väsymystä, muuten ei mitään. Olen saanut yhden rokotteen kesällä.

Toki tiedän että toisilla oireet ovat pahemmat, mutta olen ollut koko ajan varma että minulla oireet olisivat hyvin lievät, koska en yleensäkään sairasta flunssaa kuin hyvin lievänä - ja oikeassa olin.

Mulla on viimeksi ollut flunssan takia kuumetta 20 vuotta sitten ja siltikin omikron nostatti mulle kuumeen. Ihan arpapeliä.

Tavallisten ihmisten näkökulmasta voi olla arpapeliä, mutta tuskin se oikeasti täysin arvalla menee ketkä sairastuvat koronaan vakavasti ja ketkä lievästi. Niitä tekijöitä, jotka siihen vaikuttaa ei vain vielä joko tunneta tai jos tunnetaan niin ei tavallinen ihminen tiedä niitä tarkemmin. 

Vierailija
25/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla oli korona ja vähän nenä vain vuoti.

Vierailija
26/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole korona vaarallinen kun presidentti Ahtisaari selvinnyt jo kahdesta koronasta vaikka hauras vanhus.

Vierailija
27/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, saa olla kyllä aika itsekeskeinen ajattelussaan, että tuollaista edes möläyttelee. Minä minä minä minä minä minä…muitahan ei maailmankaikkeuteen mahdu! Aivan pikkulapsen tasolle olet jäänyt.

Vierailija
28/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa, että Deltaa on edelleen liikkeellä myös. Jos ette ole saanut sekvensointitulosta ja olette oikeasti kipeitä voimakkain oirein, ei se todennäköisesti ole Omikronia vaan Deltaa.

Vierailija
29/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla oikeasti todella tyhmä?

Jeesus mikä idiootti siellä huutelee 😂

Vierailija
30/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä pakko kysyä, että oletko oikeasti noin tyhmä vai heittäydytkö tyhmäksi?

Helppo trollata kun on tyhmä, tai esittää sellaista.

Vierailija
31/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kurkku arka ja nenä valui 3 päivää koronassa.

Mulla juuri sama mutta en tiedä oliko koronaa. En päässy testeihin.

Vierailija
32/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten esitä yllättynyttä, jos puolen vuoden sisällä tulee veritulppa tai long covid.

Vierailija
33/33 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole korona vaarallinen kun presidentti Ahtisaari selvinnyt jo kahdesta koronasta vaikka hauras vanhus.

Eikös Ahtisaari ole matkustellut nuorempana paljon keskivertoa enemmän. Hänhän auttoi Namibiaa itsenäistymään. Ehkä hän on silloin myös sairastanut sellaisia flunssia, jotka ovat tuottaneet paremman vastustuskyvyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi