Tässä on kaunis nainen
Minun mielestäni ainakin hyvin viehättävä 🙂
Mitä mieltä te olette?
https://1.bp.blogspot.com/-DOqymuI7LIk/X3cwQjW-S_I/AAAAAAAAMFM/bnI_WfYl…
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mitä teemme tiedolla, että hän on mielestäsi kaunis?
Kiinnostaisiko sinua saada hänet tai hänen kaltaisensa elämääsi?
Kyllä 🙂
Vaikea sanoa minkä näköinen, kun on kilo meikkiä.
Kyllä vaan meidän Alma-mummo on paljon nätimpi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Filippiiniläiset naiset ovat kauneimpia maailmassa.
t. Rami74
Erityisesti, joilla kasvaa amis-viikset ja alempana ihan kokoparta...
On kaunis. Yleensä tuon näköisellä on myös komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko AP että kuvassa on luonnonkaunis nainen?
On luonnollisen kaunis 🙂
Joo tosi luonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Rajusti meikattu nainen. Hampaat ja huuket on leikattu ja nenä. Lisäksi kuva photoshopattu.
Tässäpä tötä.palstamiesten " luonnonkauneutta". Missä on nyt se kiljukaula, joka vaatii naisilta meikittömyyttä???
Samaa mietin.
Vierailija kirjoitti:
Taas mies?
Ei ole mies. Hän transnainen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Toinen kuva hänestä 🙂
https://1.bp.blogspot.com/-7GOMzYlgLfQ/X3cwVUAeBPI/AAAAAAAAMFY/1yGpJP7r…
On kyllä oikeasti kaunis. En ymmärrä yhtään alapeukuttajia.
On se. Mutta mikä on pointtis? Ihastuit ja aloit stalkata?
Ihmettelen myös muita kommenteja kuten liika meikkia, hampaat jne. Oikeesti? Kilo meikkiä? Leikattu? Fotoshopattu? Ette ole nähneet naisia ollenkaan?
Meikki (mahdollisesti vain silmämeikki ja huulirasva) pois niin kyseisillä kasvo piirteillä oleva on kaunis nainen ja se ei ole pois teiltä millään muotoa.
Jos hän on myös mukava niin sitä parempi hänelle. Se myöskään ei ole pois teiltä.
Otin henkilökohtaisesti koska 37v exäni joutui koko ajan selittämän puolitutuille, että ei hänellä ei ole meikkiä ja ei kaikki on oma. Hän ei ole laittanut kuoria hampaisiin, eikä ole leikannut nenää, huulia, rintoja.
Yksi 16v tytär joutuu selittämään, että ei, hänellä ei ole meikkiä ja kulmakarvat ovat oikeasti sellaiset täysin mustat ja itse olen joutunut kaupassa kertomaan paheksuville tuntemattomille, että ei toinen 7v tyttäreni ei värjää hiuksia, ne ovat luonnollisesti sellaiset vaaleat tummilla raidoilla. Ehkä hän joskus tulee käyttämään shampoota. En tiedä.
Maailma on ihmeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös muita kommenteja kuten liika meikkia, hampaat jne. Oikeesti? Kilo meikkiä? Leikattu? Fotoshopattu? Ette ole nähneet naisia ollenkaan?
Meikki (mahdollisesti vain silmämeikki ja huulirasva) pois niin kyseisillä kasvo piirteillä oleva on kaunis nainen ja se ei ole pois teiltä millään muotoa.
Jos hän on myös mukava niin sitä parempi hänelle. Se myöskään ei ole pois teiltä.
Otin henkilökohtaisesti koska 37v exäni joutui koko ajan selittämän puolitutuille, että ei hänellä ei ole meikkiä ja ei kaikki on oma. Hän ei ole laittanut kuoria hampaisiin, eikä ole leikannut nenää, huulia, rintoja.
Yksi 16v tytär joutuu selittämään, että ei, hänellä ei ole meikkiä ja kulmakarvat ovat oikeasti sellaiset täysin mustat ja itse olen joutunut kaupassa kertomaan paheksuville tuntemattomille, että ei toinen 7v tyttäreni ei värjää hiuksia, ne ovat luonnollisesti sellaiset vaaleat tummilla raidoilla. Ehkä hän joskus tulee käyttämään shampoota. En tiedä.
Maailma on ihmeellinen.
Olen meikkaaja ammatiltani, tuossa on Photoshopin lisäksi käytetty vähintään viittätoista eri tuotetta, eikä meikki ole erityisen taidokas tai edes pyri olemaan luonnollinen.
Onhan tuota kiva katsella mutta siihen se sitten jääkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on ihmeellinen.
Olen meikkaaja ammatiltani, tuossa on Photoshopin lisäksi käytetty vähintään viittätoista eri tuotetta, eikä meikki ole erityisen taidokas tai edes pyri olemaan luonnollinen.
Sillä on luomiväriä ja ehkä huulipunaa.
Mistä asti tänne on pitånyt linkittää ig- tilinsä, vai mistä tiedät, että.minkä näköisiä ihmisiä täällä on?