Miten joku jaksaa puhua tauotta?
Näitä (naisia) näkee/kuulee aika usein esim. kuntosalilla. Päläpäläpäläpälä jatkuu tauotta ihan helposti vaikka 1,5h. Puhe alkaa salilla, jatkuu suihkussa ja pukeutuessa ja ulko-ovesta poistutaan puhuen. Eikö teillä väsy jo suu? Mulla ainakin väsyy korvat :P
Kommentit (13)
Miten ajattelette, että naapurin kummin kaiman viimeviikkoiset tekemiset kiinnostavat ketään? Kiinnostaako teitä jonkun ihan tuntemattoman ihmisen puuhastelut?
Mietin sitäkin, että MIKSI. Miksi pitää puhua kokoajan? Ahdistaako, jos ei tilaa täytetä äänellä? Miten toimitte yksin ollessa? Kestättekö hiljaisuutta silloinkaan?
En rajoittais tätä naisiin, tunnen myös miehiä, jotka eivät kyllästy omaan ääneensä ikinä.
Minulle on helpompi puhua kuin olla hiljaa. :( Voisin siis ihmetellä miten joku jaksaa olla hiljaa.
Toisaalta, olisi hyvä jos ihmiset puhuisivat enemmän ainakin puolisot keskenään. Ihan liikaa on tuppisuita miehiä ainakin. Ei sitäkään kukaan jaksa! Hieman mallia etelämaalaisista.
Osaan olla myös hiljaa. Kuntosalilla eniten häiritsee pukkarissa kun joku levittelee hajuja purkista.
Minä puhun ja paljon puhunkin. Tuppisuut on yleensä myös tylsiä ja joutuu arvailla mitä miettivät. Itsehän nämä tuppisuut luulevat olevansa hyvääkin seuraa. Törkeää lähinnä olla suu ummessa ja seurustelematta.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:43"]Minä puhun ja paljon puhunkin. Tuppisuut on yleensä myös tylsiä ja joutuu arvailla mitä miettivät. Itsehän nämä tuppisuut luulevat olevansa hyvääkin seuraa. Törkeää lähinnä olla suu ummessa ja seurustelematta.
[/quote] Puhujat luulee usein olevansa hyvää seuraa. Puhutaan tauotta eikä anneta toisille puheenvuoroa. Puhutaan lämpimikseen jotain jonninjoutavaa eikä osata oikeasti keskustella. Se jos joku epäsosiaalisuutta, kun ei ole minkäänlaista pelisilmää. Puhutaan vaan puhumisen ilosta..
Tunnen kans näitä. Osalla on samat jorinat, tulevat kuin nauhalta, jos sanot jotain väliin niin menee spasmat sekaisin heillä. Rasittavia, ilmeisesti jotain ahdistuneisuutta kun eivät sielä hiljaisuutta vai mitä se on. Muiden asiat eivät tietenkään kiinnosta niin että keskustelu olisi vastavuoroista, toki nämä itse voivat juoruta kummin sedän kaimoista mutta eivät jaksa siis kuunnella vastapuolen asioita. Pidän etäisyyttä kun ei jaksa heitä.
Ei väsy suu! Korkeintaan suu kuivuu mutta siihenhän auttaa juoma =)))