Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7v pojan sadistiset puheet ja leikit

Vierailija
17.05.2015 |

Tämä ei ole provo, vaikka siltä kuulostaa. Siltä minun elämäkin nykyisin kuulostaa. 7v poikani leikit on aivan sairaita, olen puhunut järkeä, yrittänyt puhua nätisti ja rakentavasti, ei ole auttanut, olen joutunut niin monet kerrat suuttumaan asiasta, antanut rangaistukseksi tv-kieltoja, kaverikieltoja, ym. Leikit ovat usein nimittäin sellaisia, että legoukkojen kanssa leikkii, ne ampuvat toisiaan, joutuu tyrmään, joku ukko varastaa toiselta, aina joku pahis tulee tekemään jotain pahaa, ukot lyövät toisiaan, ampuvat tykeillä. Laitoin pojan katsokaa ikkunasta, kuinka moni ulkona normaalielämässä ampuu, hakkaa toisiaan, varastaa, silloin aina tajuaa ettei ole normaalia, ei mene kauaa kun sadistiset leikit alkaa uudelleen. Kotoa ei tuollaisia ole oppinut, meillä ei puhuta ja ihailla väkivaltaa. Miten saan sadistisuuden pois pojan mielestä ja leikeistä? Hävettää ajatus psykiatrille menosta, jos alkaa syyttää kotioloja, vaikka meillä ei minkäänlainen väkivalta ole sallittua. Olen vannottanut pojan, ettei koulussa ja muiden ihmisten aikana puhu sairaita juttuja ja leikkejä, mutta pelottaa milloin koulusta ollaan yhteydessä, jos alkaa puhua siellä tuollaisia. Auttakaa!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, tossa ei ole mitään ihmeellistä. Normaali 7-vuotias. Sinä ylireagoit ja et näköjään tiedä mitään lapsista. Pidemmänpäälle sairastutat lapsesi itse.

42/49 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas päivän nauruista, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/49 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 13:10"]

Poikien kuuluukin leikkiä sotaleikkejä. Paitsi jos on hintti.

[/quote]

Öö... leikin sota- ja taisteluleikkejä, enkä ole hetero. Voi ei. Nyt on jotakin mennyt vikaan.

Vierailija
44/49 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja leikkejä on pojalla. Olet itse tehnyt pojasta epänormaalin itselleen puhumalla outoja, ettei tuollaisia saisi leikkiä.

Jos puhuisi kiduttamisesta, seksistä tai isensä satuttamisesta niin sitten pitäisi huolestua.

Vierailija
45/49 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä tämän keskustelun perusteella, että useimmit, joilla on lapsia, ovat täysiä idiootteja.

Steriloikaa itsenne ja pian. 

Vierailija
46/49 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10v poika leikkasi kissalta pään irti veitsellä. Säilyttää sitä päätä huoneessaan.

Vierailija
47/49 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että leikkii sota, tappelu, kuolema ja kidtusuleikkejä. Ostapa sille nyt kunnon aseet niin voi toteuttaa poika itseään. Pikien elämään kuuluu sotahulluus ja ihannointi sekä tappeleminen ja tappaminen.

Nyt aseet kehiin!

Vierailija
48/49 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus sun kanssas. Tuohan on ihan normaalia. Sadismista puhutaan vasta jos lapsi alkaa leikkimään samanlaisia leikkejä esimerkiksi lemmikeillä. Suurinpiirtein kaikki pojat käyvät tuon sotavaiheen leikeissään ja ihan normaaleja niistä yleensä kasvaa.

Vierailija
49/49 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä tämä sotaleikkivaihe menee pojilla yleensä ohi?

Meilläkin nimittäin kohta 7-v poika leikkii tosi paljon tuollaisia leikkejä. Onneksi ei kuitenkaan kokoaikaa.