Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Lidlissä ja ostin kenkäkaukalon ja piimää AB ja vielä lihapiirakat. Maksoin satasen setelillä. Tunttuko minusta vain mutta luulen että sain ihailevia katseita muilta asiakkailta.

Vierailija
18.01.2022 |

Eilen ostin kaksi kaukaloa ja tänään kaksi lisää. Ne ovat todella käyttökelpoisia. Teen niistä kenkille hyllykkeen eteiseen.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kenkäkaukalo kummoinen ole. Ja jos ap ne kasaa tölkeillä pinoksi, niin voi sitä meteliä, kun se romahtaa.

Vierailija
42/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulinaristi kirjoitti:

Tuo kenkähyllyke kuulostaa jännittävältä. Minkä kanssa suosittelisit sitä syötäväksi, meneekö jauhenlihan kanssa?

Itse vedän ihan jäätelön kanssa. Paras tulee kun liottaa kenkin ensin etikkaliemessä anjoviksen ja strösseleiden kanssa pari viikkoa ja sitten soseuttaa. Mukava umamin maku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo on antanut aikamiespojalle satasen setelin syntymäpäivälahjaksi. Se tulee mieleen.

Vierailija
44/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kenkäkaukalo kummoinen ole. Ja jos ap ne kasaa tölkeillä pinoksi, niin voi sitä meteliä, kun se romahtaa.

Kaikki pitää neuvoa. Tölkit liimataan kuumapyssyllä paikalleen ja vaikka romahtaisivat, eivät pidä ääntä koska kaukalot ovat muovia. Jos haluaa hifistellä voi ostaa mustaa maalia ja spreiata tölkit mustiksi. Itse en ajattelut nin tehdä. Ap

Vierailija
45/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä rahakkaana en herätä minkäänlaista huomiota. En ulkonäölläni, en olemuksellani enkä käytöksellä.

Näkyykö rikkaus päälle ?

Vierailija
46/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä rahakkaana en herätä minkäänlaista huomiota. En ulkonäölläni, en olemuksellani enkä käytöksellä.

Näkyykö rikkaus päälle ?

Teitkö sinä myös näin: Otit lompakosta setelin ja nostit sen ylös ja kysyit kovaan ääneen "Voinko maksaa tällä satasen setelillä ...vai  onko se liian suuri.?"

Katso (ei näkyvästi) ympärillesi ja huomaa ihailevat katseet ja jopa söpön naisen hymy. (Kuten kävi minulle jo toisen kerran)

Vierailija
47/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

wauuu, sä oot vaan niin kinkki.

Vierailija
48/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wauuu, sä oot vaan niin kinkki.

Se on kingi. =)

Vierailija
49/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja sitten heräsit?

Vierailija
50/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti muut jonossa ihaili, varsinkin jos liioitellun hitaasti kaivelit sitä satasta setelipinostasi. Tuskin ovat nähneetkään noin isoja rahoja.

Vierailija
51/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä kyllä taisi käydä. Menen huomenna ostamaan saunajuomat whishyä, ja maksan satasen setelillä, voi olla että tapaus toistuu.  Ap

Vierailija
52/57 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorkaliiini

Vierailija
53/57 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsu, olet henkilökuntaani ja se oli minun rahaa.

Vierailija
54/57 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän käteistä välillä,ketä se kiinnostaa,kukaan katso maksoi vaikka 500€ llä..itsestä tuntuu.Mut pikkuraha karkkiraha tuo satku.Suolaraha oikeestaan ..

Vierailija
55/57 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa. Lidli aukesi. Sinne viepi minun askeleeni..... Ap (hetkinen, olen poissa n 1h)

Vierailija
56/57 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hihittivät että on rahvaskin rahamies vihdoin osannut tulla kauppaa josta saa halvemmalla samalla tai jopa paremmalla laadulla tuotteita niin jää siitä satasen setelistäkin enemmän taskunppohjalle...

Vierailija
57/57 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät lähinnä typeränä koska käteisen käyttöä ei koronan takia suositella.

Ne oli lähinnä ärtyneitä katseita, tulkitsit väärin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi