Kävin Lidlissä ja ostin kenkäkaukalon ja piimää AB ja vielä lihapiirakat. Maksoin satasen setelillä. Tunttuko minusta vain mutta luulen että sain ihailevia katseita muilta asiakkailta.
Eilen ostin kaksi kaukaloa ja tänään kaksi lisää. Ne ovat todella käyttökelpoisia. Teen niistä kenkille hyllykkeen eteiseen.
Kommentit (57)
Kulinaristi kirjoitti:
Tuo kenkähyllyke kuulostaa jännittävältä. Minkä kanssa suosittelisit sitä syötäväksi, meneekö jauhenlihan kanssa?
Itse vedän ihan jäätelön kanssa. Paras tulee kun liottaa kenkin ensin etikkaliemessä anjoviksen ja strösseleiden kanssa pari viikkoa ja sitten soseuttaa. Mukava umamin maku.
Mummo on antanut aikamiespojalle satasen setelin syntymäpäivälahjaksi. Se tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kenkäkaukalo kummoinen ole. Ja jos ap ne kasaa tölkeillä pinoksi, niin voi sitä meteliä, kun se romahtaa.
Kaikki pitää neuvoa. Tölkit liimataan kuumapyssyllä paikalleen ja vaikka romahtaisivat, eivät pidä ääntä koska kaukalot ovat muovia. Jos haluaa hifistellä voi ostaa mustaa maalia ja spreiata tölkit mustiksi. Itse en ajattelut nin tehdä. Ap
Ja minä rahakkaana en herätä minkäänlaista huomiota. En ulkonäölläni, en olemuksellani enkä käytöksellä.
Näkyykö rikkaus päälle ?
Vierailija kirjoitti:
Ja minä rahakkaana en herätä minkäänlaista huomiota. En ulkonäölläni, en olemuksellani enkä käytöksellä.
Näkyykö rikkaus päälle ?
Teitkö sinä myös näin: Otit lompakosta setelin ja nostit sen ylös ja kysyit kovaan ääneen "Voinko maksaa tällä satasen setelillä ...vai onko se liian suuri.?"
Katso (ei näkyvästi) ympärillesi ja huomaa ihailevat katseet ja jopa söpön naisen hymy. (Kuten kävi minulle jo toisen kerran)
Vierailija kirjoitti:
wauuu, sä oot vaan niin kinkki.
Se on kingi. =)
Aivan varmasti muut jonossa ihaili, varsinkin jos liioitellun hitaasti kaivelit sitä satasta setelipinostasi. Tuskin ovat nähneetkään noin isoja rahoja.
Näin siinä kyllä taisi käydä. Menen huomenna ostamaan saunajuomat whishyä, ja maksan satasen setelillä, voi olla että tapaus toistuu. Ap
Hupsu, olet henkilökuntaani ja se oli minun rahaa.
Käytän käteistä välillä,ketä se kiinnostaa,kukaan katso maksoi vaikka 500€ llä..itsestä tuntuu.Mut pikkuraha karkkiraha tuo satku.Suolaraha oikeestaan ..
Haa. Lidli aukesi. Sinne viepi minun askeleeni..... Ap (hetkinen, olen poissa n 1h)
Varmaan hihittivät että on rahvaskin rahamies vihdoin osannut tulla kauppaa josta saa halvemmalla samalla tai jopa paremmalla laadulla tuotteita niin jää siitä satasen setelistäkin enemmän taskunppohjalle...
Pitävät lähinnä typeränä koska käteisen käyttöä ei koronan takia suositella.
Ne oli lähinnä ärtyneitä katseita, tulkitsit väärin
Ei se kenkäkaukalo kummoinen ole. Ja jos ap ne kasaa tölkeillä pinoksi, niin voi sitä meteliä, kun se romahtaa.