Miksi miehelle ei riitä yksi nainen
Olen törmännyt elämäni varrella moneen mieheen jotka tarvitsevat ilmeisesti oman naisen lisäksi muita naisia vähintäänkin viestittelemään ja egoaan pönkittämään. Olen nykyään ikisinkku koska en halua sellaista miestä itselleni. Mieluummin yksin kun annan toisen kohdella huonosti.
Kommentit (80)
Olen tullut tuossa asiassa avarakatseisemmaksi....voisiko yksi ihminen antaa sinulle suhteessa kaiken? Toiselle yksi riittää,toiselle ehkä ei...ihmisiä on erilaisia ja muut ihmiset voivat tuoda elämään lisävivahdetta...Pieni flirtti piristää päivää.... Pettämistä en hyväksy,mutta en voisi vahtia miestäni,jokaista päivän aikana kohtaamaansa naista.....On vaan luotettava ja kyllä se sitten selviäisi,loppuiko hänen tunteensa,mielenkiintonsa,rakkautensa minuun...jos kaikki on loppu,suhdekin on tullut tiensä päähän... Suhteessa pitäisi olla avoimempia,puhua tästäkin asiasta: mitä sallit,mitä et....
Ap on antanut pillua monelle miehelle.
Jokaisen kannattaa miettiä, miksi juuri itse on se paras ja ainoa vaihtoehto puolisolleen. Jos kerran samaa vaatii toiselta.
On surullista ja ikävää, jos puoliso pettää ja on uskoton.
Näitä hulivilejä on paljon, joille ei riitä oma puoliso. Ovatko he niin rikki sisältään?
Vai mikä ajaa toimimaan niin, että rakastaan julmasti satuttaa ja särkee sydämen.
Tavoitteenani on koko elämän pituinen suhde, kunnes kuolema erottaa. Sen pohjalta elän ja valintani teen. Eikä voi törttöillä niin, että toisen luottamuksen pettää. Se on rakkautta, luottamusta ja turvaa.
Kiitos rakas mieheni näistä pian 20 vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Näitä hulivilejä on paljon, joille ei riitä oma puoliso. Ovatko he niin rikki sisältään?
Vai mikä ajaa toimimaan niin, että rakastaan julmasti satuttaa ja särkee sydämen.Tavoitteenani on koko elämän pituinen suhde, kunnes kuolema erottaa. Sen pohjalta elän ja valintani teen. Eikä voi törttöillä niin, että toisen luottamuksen pettää. Se on rakkautta, luottamusta ja turvaa.
Kyllä siinä täytyy olla jotenkin rikki sisältä. En ymmärrä miksei joillekin riitä se oma puoliso, kun kaikki (esimerkiksi minä) ei ole saanut sitä yhtäkään. Ja jos on tullut tehtyä väärä valinta, eroaisi sitten. Silloin on vapaa etsimään uutta. Tällä siis viittaan niihin varattuihin miehiin, jotka ovat mulle jotain tulleet ehdottelemaan. Osalle olen ihan suoraan esittänyt sen kysymyksen, että eikö oikeasti yksi nainen riitä? Ja nämä miehet ovat vielä olleet ihan hyvän näköisiä ja se vaimokin todella kaunis, niin luulisi asioiden olevan hyvin? En ymmärrä.
Suurin osa varatuista miehistä ei etsi tarkoituksellisesti seksisuhdetta, vaan ainoastaan "sutinaa".
Onhan se ehkä piristävää ajankulua esimerkiksi työpaikalla flirttailla sen sermin takana näppistä naputtavan Mirkun kanssa kahvihuoneessa, niin on edes jotakin piristystä arkiseen päivään. Elämä poreilee ja työpaikalla oleminen ei tunnu niin turhauttavalta ja kurjalta.
Moni varattu mies haluaa vain naisten huomiota, ja seksi tulee siinä sivutuotteena, jos on tullakseen.
Moni mies voi tarvita sitä egon pönkittämistä jos omaavat huonon itsetunnon ja siksi tarvitsevat näitä oman parisuhteen ulkopuolisia huveja. Väärinhän se toki on jos parisuhteessa haluaa olla.
Vastaus ap:lle: En tietenkään voi puhua muiden puolesta, mutta minulle itselleni kohta 60-v. täyttävänä miehenä on aina ollut melko selvää, etten voisi olla pelkästään jonkun tietyn kumppanin kanssa pitkään. Tämä koskee yhtä lailla fyysisiä kuin psyykkisiä tarpeitani ja kokonaisvaltaista dialogia niin fyysisellä kuin psyykkisellä alueella. Mikä on rakentavampaa kuin antautua maailmaa syleilevään pohdintaan olemassaolosta, vastakohdista, taiteesta, kulttuurista, luonnosta, maailmasta itsestään. Tai hypätä intohimoisesti sänkyyn toisen kanssa ja rakastella kumpienkin tarpeita täyttävällä tavalla. Se ei ole keneltäkään pois - päinvastoin usein se vain täydentää meitä ihmisinä ja auttaa ainakin piirun verran eteenpäin... Ja se on kaikkea muuta kuin likaista tai saastaista.
Suurinta osaa kansakunnasta ei ole luotu näihin kahden välisiin suljettuihin parisuhteisiin. Ihmisellä on erinlaisia tarpeita, joita ei yksi ihminen pysty tyydyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa varatuista miehistä ei etsi tarkoituksellisesti seksisuhdetta, vaan ainoastaan "sutinaa".
Onhan se ehkä piristävää ajankulua esimerkiksi työpaikalla flirttailla sen sermin takana näppistä naputtavan Mirkun kanssa kahvihuoneessa, niin on edes jotakin piristystä arkiseen päivään. Elämä poreilee ja työpaikalla oleminen ei tunnu niin turhauttavalta ja kurjalta.
Moni varattu mies haluaa vain naisten huomiota, ja seksi tulee siinä sivutuotteena, jos on tullakseen.
"Sutina" panossa valtasuhde saattaa kääntyä päinvastoin kuin yleensä ja miehestä tulee seksuaalinen objekti. Se on hieno ja ennen kokematon tunne monille miehille. On mukavaa olla haluttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sutina" panossa valtasuhde saattaa kääntyä päinvastoin kuin yleensä ja miehestä tulee seksuaalinen objekti. Se on hieno ja ennen kokematon tunne monille miehille. On mukavaa olla haluttu.
Kyse on vain seksistä. Parisuhde koostuu hyvinkin äkkiä kaikesta muusta sälästä kuin seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vai mikä ajaa toimimaan niin, että rakastaan julmasti satuttaa ja särkee sydämen.Tavoitteenani on koko elämän pituinen suhde, kunnes kuolema erottaa. Sen pohjalta elän ja valintani teen. Eikä voi törttöillä niin, että toisen luottamuksen pettää. Se on rakkautta, luottamusta ja turvaa.
Yksikään suhde ei ole turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus ap:lle: En tietenkään voi puhua muiden puolesta, mutta minulle itselleni kohta 60-v. täyttävänä miehenä on aina ollut melko selvää, etten voisi olla pelkästään jonkun tietyn kumppanin kanssa pitkään. Tämä koskee yhtä lailla fyysisiä kuin psyykkisiä tarpeitani ja kokonaisvaltaista dialogia niin fyysisellä kuin psyykkisellä alueella. Mikä on rakentavampaa kuin antautua maailmaa syleilevään pohdintaan olemassaolosta, vastakohdista, taiteesta, kulttuurista, luonnosta, maailmasta itsestään. Tai hypätä intohimoisesti sänkyyn toisen kanssa ja rakastella kumpienkin tarpeita täyttävällä tavalla. Se ei ole keneltäkään pois - päinvastoin usein se vain täydentää meitä ihmisinä ja auttaa ainakin piirun verran eteenpäin... Ja se on kaikkea muuta kuin likaista tai saastaista.
Sinäsinäsinä ja sinun kokonaisvaltainen tarvetyydytyksesi. Toki noin voi elää, kunhan olet jo etukäteen täysin rehellinen tästä täydennyksentarpeestasi ja kerrot selkeästi, että kaikki suhteesi erääntyvät.
Uskottomuus on ihmisen tapa yrittää ratkaista asioita. Monella on jokin kriisikohta elämässään tai osalla on läheisyyden säätelyn vaikeus. Heidän voi olla vaikea sitoutua yhteen ihmiseen. He eivät halua päästää ketään liian lähelle.
Sanoipa yksi kerran minulle että uskottomuus oli hänelle ainoa asia, joka oli jotain omaa, kun kaikkea muuta sääteli perhe.
Miehellä pitää olla monta naista kierrossa (oman lisäksi, jos siin ylipäätään on omaa naista) sen vuoksi, että paneminen ei kaikkien kanssa onnistu, Liisalla on nyt kuukautiset, ei oikein käy, sitten mennään Ullan luokse, ollaa panetti, sitten kun Ullalla on kuukautiset tai pahaa aikaa, sännätään Kertun luokse ja sitten Päivi tulee kaupunkiin ja hänellä ei ole kuukautisia ja sitten on vielä Marjatta, hänellä on aikuiset lapset, joten vanhempikin pillu käy hyvin, kunhan toimii. Jos oikein panettaa, löytyy Turusta vielä Maija, hän tykkää miehistä aivan valtavasti, joten Maijan toosa on taattu toosa. Sitten kotiin panemaan, jos peenis on toipunut, sekin voi muuttua punaiseksi jatkuvasta hinkkaamisesta, kipeytyäkin. Näin sitten ympyrä on sulkeutunut kunnes jatkuu taas ensi viikolla, aina on peenis pullassa, hyvin menee!
Tarpeeksi kiinnostava kyllä riittää.
Ja kun on haihattelun jo tehnyt.
Kaikki haihattelee.
Meillä riittää tällä hetkellä tämä yksi.
Ja joku kirjoitti ivaavassa mielessä, että aapee on pannu.
Aika moni on pannu ja harjoitellut parisuhdetta, ennkuin natsaa.
Jotkut taas on jo nuoresta tasapainossa ja löytyvät siihen sopivan kumppanin.
Ei näitä oikein voi Samoa, ett mikä olis oikein tai väärin.
Kunhan on reilu eikä satuta toista. Siinä kai se ydin.
Itselläni on melko tuore suhde. Mies huomattavasti nuorempi, itse olen jo päälle kuuskymppinen. Ei tulisi mieleeni kieltää miehen viestittelyä pitkäaikaisille kavereilleen. Hänellä paljon kavereita molemmista sukupuolista, on elänyt pitkään sinkkuna. Ei ole minulta pois hänen ystävyyssuhteensa. Jokusen tunnenkin ja olemme viettäneet yhdessä aikaa. Nuorempana olin mustasukkainen mutta nykyään en jaksa myrkyttää mieltäni moisella. Miesystäväni on hyvin liikkuva henkilö, ja mikä parasta, näin saamme molemmat omaa aikaa. Jokainen suhde on omanlaisensa, tiedän ettei tämänkaltainen suhde sopisi kaikille. Oikein ihanaa ja rakkaudentäyteistä kevään odotusta teille jokaiselle🌻
Kyllä tuo sama pätee naisiinkin.
Ihmiset tuppaa hieman ailahtelemaan. Se on joskus pakko hyväksyä parisuhteessa.
Pettämistä ei tarvitse hyväksyä. Mutta jokainen parisuhde on ihan oma kaavansa.
Yksin on tylsää....