Mistä löytää rauhallisia introverttinaisia?
Saa olla myös ujo ja herkkä.
Tuntuu nimittäin siltä, että kaikki naiset joiden kanssa pääsen treffeille nettideittisovelluksista ja sivuista on aika kovan oloisia persoonia, jotkut jopa ehdottomia.
Kommentit (22)
Voisin kuvailla itseäni rauhalliseksi; olen yleensä käytökseltäni aika hillitty ja asiallinen, luonteeltani harkitseva ja pohdiskeleva. Introverttikin olen siinä mielessä, että vaikka sinällään viihdyn myös ihmisten seurassa, niin en ylenmäärin, ja useinkin on mukavaa olla yksin ja puuhailla omia juttujaan. Ujokin kai sillä tavalla, että uusiin ihmisiin tutustuminen ei ole koskaan ollut mikään luontevin asian minulle, vaikka oletusarvoisesti suhtaudun muihin ennakkoluulottomasti, kiinnostuneesti ja ystävällisesti. Jonkunlaista herkkyyttäkin ilmenee kai siten, etten viihdy yhtään meluisissa ihmisjoukoissa tai pidä jatkuvasta häslingistä. No muutoin en ehkäpä erityisen herkkä sitten olekaan; en esim. loukkaannu, provosoidu, herkisty tai kriiseile mitenkään helposti. Ehdoton olen loppujen lopuksi aika harvassa asiassa; olen läpeensä niin harmaan eri sävyjä, että musta-valkoiseksi ei saa kirveelläkään.
Että mistäkö minut löytää? No ihan sieltä normaalista, keskinkertaisesta elämästä, mahdollisesti mukaan lukien niistä deittipalveluistakin, aivan kuten monet muutkin kaltaiseni. Olen nähdäkseni ihan tavallinen nainen, ehkäpä jopa suorastaan tyypillinen suomalainen nainen. Oletko varma, ap, ettet vain ole törmännyt siellä deittimaailmassa lähinnä marginaalitapauksiin? Ehkäpä asiaa kannattaa tarkastella omankin toiminnan valossa; sorrutko kenties lähestymään aina vain tietyntyyppisiä, -näköisiä tai -ikäisiä naisia? Pieni itsereflektio ja mahdollisuuksien avaaminen laajemmalle skaalalle voi auttaa.
Etsit seuraa vääristä paikoista. Panosovellukset eivät välttämättä ole ujolle ja herkälle se ensimmäinen vaihtoehto.
Olen ujo ja rauhallinen introvertti ja minut löytää lähinnä töistä, kotoa, kaupasta, kirjastosta, luontopolulta, hiihtoladulta ja kävelyltä. Tutustun uusiin ihmisiin hitaasti ja Tinder ym. eivät ole paikkojani.