Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää rauhallisia introverttinaisia?

Vierailija
18.01.2022 |

Saa olla myös ujo ja herkkä.
Tuntuu nimittäin siltä, että kaikki naiset joiden kanssa pääsen treffeille nettideittisovelluksista ja sivuista on aika kovan oloisia persoonia, jotkut jopa ehdottomia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Miehet kyllästyvät heti, kun en lähde samantien treffeille.

Vierailija
2/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kommenttina, että introverttiys ei tee naisesta tietyn tyyppistä, siis että hän ei olisi "kovan oloinen" tai "ehdoton". Mulla on nimittäin introverttipiirteinen tytär, joka on aika ehdoton ja voimakastahtoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa.

Kuten ensimmäinen kommentoija, minäkään en olisi lähdössä treffeille heti tutustumisen alussa. Tuskin nykyään moni jaksaa pidempään jutella kun kaikilla on aina niin kiire.

Vierailija
4/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan kommenttina, että introverttiys ei tee naisesta tietyn tyyppistä, siis että hän ei olisi "kovan oloinen" tai "ehdoton". Mulla on nimittäin introverttipiirteinen tytär, joka on aika ehdoton ja voimakastahtoinen.

Totta, itsessäni on vähän samaa vikaa vaikka kotona enimmäkseen viihdynkin.

Vierailija
5/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti, ujo ja herkkä nainen, mutta olen myös nirso. Kuka vaan ei kelpaa treffiseuraksi, vaikka usein ajatellaan, että ujolle kelpaisi kaikki. Olen tosi tarkka siitä kenet päästän lähelleni.

Vierailija
6/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nettitreffipalveluissa 4 vuotta. Nykyään olen ollut jo kauan varattu, joten evvk mitä markkinoilla tapahtuu.

Mutta 1 vinkki; kaipaamasi naiset eivät välttämättä ole heti ensi treffeillä haaruksissa kiinni, tai edes iskemässä silmää ja hipaisemassa reittä. Turha odottaa mitään selkeää signaalia kun olette vielä tuntemattomia toisillenne. Hän osoittaa sitten jos oikeasti tietää olevansa kiinnostunut.

Vierailija
7/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti, ujo ja herkkä nainen, mutta olen myös nirso. Kuka vaan ei kelpaa treffiseuraksi, vaikka usein ajatellaan, että ujolle kelpaisi kaikki. Olen tosi tarkka siitä kenet päästän lähelleni.

Oon miesversio susta.

T: asperger nuorimies

Vierailija
8/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy kaupassa kiinnittää huomiosi niihin naisiin jotka laittavat kärryyn koiranruokaa ja maapähkinävoita.

Vierailija
9/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ole varsinaisesti ujo, mutta muuten sama. Enkä ole sellainenkaan, joka olisi heti valmis avaamaan koko elämänsä uudelle tuttavuudelle. Etenen tuollaisissa asioissa hitaasti. Jos miehen pitää heti päästä treffeille ja varsinkin sänkyyn, ei sovi minulle.

Vierailija
10/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etsitkö introverttia vaiko mieluummin alistuvaa ja joustavaa? Moni ehdottomimmista tuntemistani naisista on herkkiä introvertteja. Herkän ihmisen tulee olla tietoinen omista rajoistaan.

Vierailija
11/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän nimenomaan kuuluu ujouteen ja herkkyyteen, ettei päästä ketään helpolla lähelle. Ei minuakaan käytännössä voi mitenkään "saada" muuten kuin hitaasti tutustumalla ja mieluiten kaverina ensin, jotta ehdin muodostaa luottamusta. Tämä ei tarkoita ettenkö olisi kiinnostunut, päinvastoin olen hyvinkin kiinnostunut jos suostun edes puhumaan jonkun miehen kanssa. Tämä ei vaan miehille yleensä riitä.

Vierailija
12/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erittäin introvertti, ja löysin puolisoni deittisovelluksesta. Ei tullut töissä tai harrastuksissa sitä oikeaa vastaan, ja nettideittailu sopi luonteelleni paremmin kuin esim. baareissa ja tapahtumissa juokseminen. Tuo on kyllä totta, mitä aiemmatkin kommentoijat sanovat, noissa nettideittisovelluksissa monilla on todella kiire tapaamaan, ja itselleni sellainen sarjadeittailu on ihan kauhistus, en todellakaan jaksaisi tai pystyisi ravata tapaamassa jokaista tyyppiä joka sattuu sanomaan moi. Mutta nehän voi skipata, eikä minulla ollut mitään kiirettä ketään löytää. Nykyisen puolisoni kanssa juteltiin ja tutustuttiin ihan rauhassa ennen kuin edes tavattiin. Sitten ensimmäisen tapaamisen jälkeen se taas etenikin aika nopeasti, kun tuntui että nyt "kolahti". 

Vierailija
13/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen introvertti, mutta voin hypätä suoraan sänkyynkin. En kaipaa mitään sielujen sympatiaa seksiin, kunhan on komea ja on toki käytöstavat jne. Sen jälkeen mies voi häipyä. Viihdyn yksinkin. Parisuhdekin voisi olla ok, kunhan on myös omaa rauhaa. Ja suhteessa en petä, olen hyvin lojaali.

Vierailija
14/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löytää kävelyltä yksin, kaupasta yksin, kirjastosta yksin, taidenäyttelystä yksin, töistä yksin, matkustamassa julkisessa liikenteessä yksin, kirpputorilta, kirjakaupasta, levykaupasta, kukkakaupasta, joskus rautakaupastakin yksin. Deittisovelluksista en toistaiseksi löydy, koska olen kuullut niistä lähinnä huonoa enkä usko löytäväni niistä kaltaistani ihmistä tai että se maailma tekisi hyvää herkkyydelleni.

Vierailija
15/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen rajojen ulkopuolelta

Vierailija
16/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ole varsinaisesti ujo, mutta muuten sama. Enkä ole sellainenkaan, joka olisi heti valmis avaamaan koko elämänsä uudelle tuttavuudelle. Etenen tuollaisissa asioissa hitaasti. Jos miehen pitää heti päästä treffeille ja varsinkin sänkyyn, ei sovi minulle.

Mulla taas on niin, että huomaan tosi nopeasti kolahtaako mies vai ei ja jos kolahtaa, menen treffeille mielelläni vaikka heti. Siitä huolimatta että olen ujo. En tietenkään halua päästää käsistäni mahdollisuutta, jos kerrankin joku vaikuttaa tutustumisen arvoiselta. Tutustumisvaiheessa olen kuitenkin aika haastava, sillä avaudun tosi hitaasti ja kestää aikaa, ennen kuin pystyn kunnolla luottamaan. Miehen pitää olla kanssani tosi rauhallinen ja kärsivällinen.

Vierailija
17/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotoa.

Kuten ensimmäinen kommentoija, minäkään en olisi lähdössä treffeille heti tutustumisen alussa. Tuskin nykyään moni jaksaa pidempään jutella kun kaikilla on aina niin kiire.

Olen kotona, mutta lähden kyllä mielummin heti treffeille, kun jutustelen pintapuolisia asioita.

Siitähän sen sitten heti näkee mitä tulee.

Vierailija
18/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löydyin kotoani, ehdin siellä olla muutaman kuukauden eron jälkeen. En edes ajatellut mennä mihinkään nettideittisovelluksiin, kun täälläkin aina miehet haukkuvat kaikki eron kokeneet naiset ja ovat sitä mieltä, ettei heidän tarvitsisi olla siellä nettideiteissä ollenkaan. Ei sitten.

Vierailija
19/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotoa.

Olen kotona, mutta lähden kyllä mielummin heti treffeille, kun jutustelen pintapuolisia asioita.

Siitähän sen sitten heti näkee mitä tulee.

Jep, parempi nähdä nopeasti muutamien viestien jälkeen että saa käsityksen ihmisestä ja tietää perusjutut.

Kasvokkain kuitenkin pettyy aina jompikumpi niin turha hukata aikaa kirjoitteluun.

Vierailija
20/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans introvertti 👍

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän